Ik zie:quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
OF IK WIL EEN KEI GROOT PAARD!![]()
![]()
Gemenerik!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aan het kleurtje t zien is ie gaar. Ik zeg tasttoe.
Owkeejquote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Ziet er echt hilarisch uit.
Ik zie een knol in de zandbak.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie:
- Stang en trens
- Sporen
- Zweep
Geen grote negerpiemel nee, met nadruk op neger.quote:
Ja?quote:
Bij sommige paarden heb je toch een zweep nodig? Ennnn mn instructrice zegt dat soms sporen ook echtttt nodig zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie:
- Stang en trens
- Sporen
- Zweep
WAT?!quote:
Waar heb je het nou over.. waar ik toen die zondag op reed = klein paardquote:Op maandag 8 februari 2010 02:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O, ik dacht dat dat aan de overkant ook van de manege was.
[..]
Wie was dan die grote?
Je hebt ook die aap die die geit wil verkrachten.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:20 schreef Bragi het volgende:
http://www.funlol.com/12926/Donkey_sucks_his_own.html
Dit vat toch wel prima het totale falen van het dierenrijk samen.
JIJ hebt 'm gekocht.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kutiphone. Onding is stronttraag.
Ja, een zweep wel, maar sporen is voor het verfijnen van je hulpen, niet om het paard vooruit te prikken.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij sommige paarden heb je toch een zweep nodig? Ennnn mn instructrice zegt dat soms sporen ook echtttt nodig zijn.
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt ook die aap die die geit wil verkrachten.
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over.. waar ik toen die zondag op reed = klein paard
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie een knol in de zandbak.
Ohh, dát paard was niet van de manage. Maarrr zo'n groot paard had ik afgelopen week ookquote:Op maandag 8 februari 2010 02:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar je had zo'n groot paard die alleen aan het rijden was, in die andere bak.
NEE! Eerst zeggen wat je precies vond tegenvallen van mij.quote:
MANEGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dát paard was niet van de manage. Maarrr zo'n groot paard had ik afgelopen week ook!
O die ken ik ook ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Beste blijft nog de aap die een kikker aan z'n pik laat zuigen.
Welke was dat dan? Of was die ook niet vna de manege?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dát paard was niet van de manage. Maarrr zo'n groot paard had ik afgelopen week ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |