Wordt zo'n beest nou veel gepest door andere paarden?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
"onze" shetlander.
Ik wil later een haflingerrrrrr
Toen jij over huisdieren begon, wist ik dat jij het was.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Bragi het volgende:
Paarden.Mislukte krokodillen, dat zijn het.
Is dat bij dat weiland waar jullie ook mogen rijden?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
"onze" shetlander.
Ik wil later een haflingerrrrrr
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het een dikke is, niet.
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen jij over huisdieren begon, wist ik dat jij het was.
Ja, hoort nog gewoon bij de managequote:Op maandag 8 februari 2010 02:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat bij dat weiland waar jullie ook mogen rijden?
Consequent zijn is de sleutel tot succes.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet, ze luisteren nooit als ze naar bed moeten, en je moet vorlezen.
Neuh, maar ze kunnen zich wel geintimideerd voelen enzoquote:Op maandag 8 februari 2010 02:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wordt zo'n beest nou veel gepest door andere paarden?
Manage is een plaats en gemeente in de provincie Henegouwen, België. De gemeente telt ruim 22.000 inwoners. Manage ligt net ten noordoosten van de stad La Louvière, en is zo goed als vergroeid met deze stedelijk agglomeratie.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hoort nog gewoon bij de manage.
Maar dat is aan de overkant toch. Hoe groot is dat bos dat daarachter zit dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hoort nog gewoon bij de manage.
En terecht. Ik heb laatst een kip een minderwaardigheidscomplex aangepraat.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, maar ze kunnen zich wel geintimideerd voelen enzo.
Ja, dat is reuze grappig?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]. Ik moet altijd lachen om doorgezakte paarden.
Wat?quote:
Frikandellen van draaien.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Consequent zijn is de sleutel tot succes.
Jovi?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
OF IK WIL EEN KEI GROOT PAARD!![]()
![]()
Huh, nee? ;oquote:Op maandag 8 februari 2010 02:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is aan de overkant toch. Hoe groot is dat bos dat daarachter zit dan?
Volgens Freud zuig je dan graag aan grote negerpiemels!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Geen idee, nog nooit gehadquote:Op maandag 8 februari 2010 02:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Volgens Freud zuig je dan graag aan grote negerpiemels!
Kroketten!quote:
Aan het kleurtje t zien is ie gaar. Ik zeg tasttoe.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
O, ik dacht dat dat aan de overkant ook van de manege was.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, nee? ;o
En groot, zomerrrrrrr.
Wie was dan die grote?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |