Ja, de vriend van de buurman, van de kennis van de vriend van je overgrootoma?quote:Op maandag 8 februari 2010 01:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hallo, ik ken echt iemand die dat voor z'n verjaardag wenste, dus daar moet je geen grapjes over maken, oké.
Ik ga F1 doen denk ik, whehehequote:Op maandag 8 februari 2010 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder, gaat paardrijden bijzonder lastig.
Wat wil je nou allemaal doen? Die pony nog steeds? En piano?quote:
Herkenbaar. Half 6 moet ik opstaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:02 schreef Broekpaling het volgende:
Kut, dit gaat weer een slapeloze nacht worden, dat voel ik om de een of andere manier.
Herkenbaar gevoel.
Net als de nacht van de laatse dag van de vakantie, lg je de hele nacht in bed met de gedachte dat je moet slapen.
Meestal lukt dat ook wel...zo vlak voor de wekker.
Geen bixie ?quote:
Ik moet om 4 uur 's middags opstaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Half 6 moet ik opstaan.
Watquote:Op maandag 8 februari 2010 02:00 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, het is gewoon raar om MIVer normaal te zien posten, die show over hoe hij zich eerst voordeed.
F1 is wedstrijdjequote:Op maandag 8 februari 2010 02:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat wil je nou allemaal doen? Die pony nog steeds? En piano?
Daar ging je dag.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur 's middags opstaan.
Al met al hebben we toch wel de meest bizarre SC van heel FOK!.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:00 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, het is gewoon raar om MIVer normaal te zien posten, die show over hoe hij zich eerst voordeed.
Ja sowieso, schoolquote:
Haha, so true.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Al met al hebben we toch wel de meest bizarre SC van heel FOK!.
Ga maar na: Emimich, Krentenbol., Lamon., MiVer...
Lamon en MiVer kwamen toch van ONZ?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Al met al hebben we toch wel de meest bizarre SC van heel FOK!.
Ga maar na: Emimich, Krentenbol., Lamon., MiVer...
Ja, maar ze hingen/hangen wel een hele tijd hier rond.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lamon en MiVer kwamen toch van ONZ?
Ik ben dan 18 ennnn iedereen die paard rijdt doet niet aan bixies. En zo ver ik weet rij ik ook echt paardquote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lamon en MiVer kwamen toch van ONZ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |