Nee, ik wist het nietquote:Op maandag 8 februari 2010 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een zweep wel, maar sporen is voor het verfijnen van je hulpen, niet om het paard vooruit te prikken.
Bovendien mag je eerst een nette zit hebben wil je sporen gebruiken.
Daar komt ook het gezegde vandaan: je moet je sporen verdienen![]()
Of ga ik er nu te serieus op in?
Ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wheheh, zeg ik echt de hele tijg manage
bacardi, die heb je niet gezienquote:Op maandag 8 februari 2010 02:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke was dat dan? Of was die ook niet vna de manege?
Wegrennen!quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
Maarrrrr ik heb ook nog nooit iemand sporen zien gebruiken eigenlijk, ik heb ze sowieso niet natuurlijk. Ik durf/weet nog geen eens wat ik moet doen als dat paard ineens eng gaat doen
.
Nouja, nu welquote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
Maarrrrr ik heb ook nog nooit iemand sporen zien gebruiken eigenlijk, ik heb ze sowieso niet natuurlijk. Ik durf/weet nog geen eens wat ik moet doen als dat paard ineens eng gaat doen
.
't Is al goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hihihi, maar ik bedoel manege, sorry.
Ik gebruik ook geen sporen, omdat het paard wat ik rijd toch al voorwaarts genoeg is en niet echt een dressuurgeval.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik wist het niet.
.
Ahh oke. Die naam heb je wel genoemd.quote:
Ja omdat het echt een mongolen naam isquote:Op maandag 8 februari 2010 02:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh oke. Die naam heb je wel genoemd.
Ja, maar dat hebben er wel meerdere.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja omdat het echt een mongolen naam is.
Nee, dat is het laatste wat ik erover gezegt heb.quote:
Ik wil ook een eigenquote:Op maandag 8 februari 2010 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen sporen, omdat het paard wat ik rijd toch al voorwaarts genoeg is en niet echt een dressuurgeval.
Ik niet, het is toch een hele verantwoordelijkheid en je moet er elke dag naar toe.quote:
Tja, dat is wel shit. Maar één keer in de week een uurtje rijden vind ik ook niksquote:Op maandag 8 februari 2010 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, het is toch een hele verantwoordelijkheid en je moet er elke dag naar toe.
Ook met de vakanties ben je nogal gebonden.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de kosten
Je had toch dat ene?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tja, dat is wel shit. Maar één keer in de week een uurtje rijden vind ik ook niks.
En iedereen maar driftig F5-enquote:Op maandag 8 februari 2010 02:45 schreef Maisnon het volgende:
Sorry, ik zag niet dat ik de laatste post had
ga koffie halen en kopiëren, ellendige stagiairquote:Op maandag 8 februari 2010 08:08 schreef Broekpaling het volgende:
Eigenlijk.
Is het veel te vroeg voor een stagiar.
In mijn "carrière" als stagiair heb ik dat nog nooit gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ga koffie halen en kopiëren, ellendige stagiair
ik trapte daar ook nooit in, maar het was altijd lachen als iemand dat wel deedquote:Op maandag 8 februari 2010 08:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In mijn "carrière" als stagiair heb ik dat nog nooit gedaan.Ik ben ook iets te redelijk volgevreten van mezelf om het zover te laten komen.
Bij mij doen de vaste werknemers het voor me. In het begin was dat wel eventjes vreemd. Maar het wende al heel snel na 2 minuten.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik trapte daar ook nooit in, maar het was altijd lachen als iemand dat wel deed
leuk inderdaad, of een metertje waterlijn of batterijen voor de peddelsquote:Op maandag 8 februari 2010 08:20 schreef Broekpaling het volgende:
Of de aloude kantoorhumor. "Kan jij even de plintenladder en een doosje bougievonkjes uit het magazijn meenemen."
![]()
HI-LA-RISCH.
hou op zeg, wat een kut liedquote:Op maandag 8 februari 2010 08:22 schreef Broekpaling het volgende:
Shalala-lie shalala-la.
IT humor hier is altijd of we een zakje systeembronnen wilde halen.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:20 schreef Broekpaling het volgende:
Of de aloude kantoorhumor. "Kan jij even de plintenladder en een doosje bougievonkjes uit het magazijn meenemen."
![]()
HI-LA-RISCH.
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:00 schreef BobbyB het volgende:
Moggel.![]()
[..]
IT humor hier is altijd of we een zakje systeembronnen wilde halen.
Tering.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:00 schreef BobbyB het volgende:
Moggel.![]()
[..]
IT humor hier is altijd of we een zakje systeembronnen wilde halen.
Mijn kutwekker ging.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik vrij was lag ik nog in bed
wat is dat voor gay reglement?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
1) PRAAT GEWOON NEDERLANDS! Als je zo nodig allerlei hip bedoelde woorden en mislukte Breezah-typografie wil bezigen, ga je maar rondhangen in PUB of verkas je naar Sugababes.nl
[ afbeelding ]
2) Post zo nu en dan een fraaie foto van een even fraai meisje met weinig kleren, mooie borstjes en een appetijtelijk gezichtje. Wij blij, jij dus ook blij en dat meisje zal ook vast blij zijn dat haar foto op een Nederlands forum wordt gepost.
[ afbeelding ]
3) Wil je helemaal hip, stoer en verwelkomd overkomen, gebruik dan PI's. Check dit heerschende topic als je nog niet goed weet hoe je ze moet gebruiken. Maar gebruik ze.
[ afbeelding ]
4) Bezig geen stoere taal als zulk gedrag volslagen onterecht is. Bewijs je eerst maar eens, voordat je stoer komt doen. De stoere mensen alhier gedragen zich niet zomaar stoer, die hebben zich in de loop der tijd bewezen. Het zij door goede smaak qua vrouwen (Sackboy), het zij door flauwe grapjes (Broekpaling), het zij door heersende lapo's (jordeeeh) of het zij door het gehele totaalpakket (ondergetekende).
[ afbeelding ]
5) Stel geen n00b-vragen, want dan heeft iedereen meteen door dat jij 'zo'n irritante kutnewbie' bent. Observeer, Leer en... Masturbeer. (Niet te verwarren met het beproefde en eveneens aan mijn brein ontsproten RAM-principe.)
[ afbeelding ]
6) Welkom en join the club.
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_HowTo
Vindt!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.
Hier een liedje wat jij leuk vind:
I don't know.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
What made you come back man? Onze spelling?
Nee. D'r zit niet zozeer een reden achter, geloof ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:34 schreef Broekpaling het volgende:
Begon als Bupatih, toen IQM, nu Bragi, dan heeft hij zo weer 40k aan posts en dan maakt hij weer een nieuw account aan.![]()
Ik zeg zodat hij niet tong80 passeert.
Woohoo!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt!
En ik ga er nu naar luisteren.
[..]
I don't know.
[..]
Nee. D'r zit niet zozeer een reden achter, geloof ik.
Waar/wie is Piovan dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:42 schreef Broekpaling het volgende:
Haha. Ik vind het wel grappig.![]()
Niemand stopt met fok!, hoevaak ze het ook zeggen. Of het nou door en spelfout, een foto in de draaimolen, jezelf voordoen als iemand die je niet bent, ze komen allemaal terug.
Fok! is een abces zeg ik je.
Duh.quote:
De SC is een serie?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:43 schreef Bragi het volgende:
Ik ben vooral blijven hangen omdat ik wilde blijven reageren op de series die ik volg.
Geen idee, maar ze zullen heus nog wel posten.quote:
We zagen je af en toe nog als Barney. What up?quote:Op maandag 8 februari 2010 09:43 schreef Bragi het volgende:
Ik ben vooral blijven hangen omdat ik wilde blijven reageren op de series die ik volg.
Ja, dat is epsiode 2189.quote:
Ik mis Jerry Springer op tvquote:Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
een soort GTST. Ik ben de moeder van de zuster van je pa.
Ofzo
We hebben How the World Turns overtroffen. Niet dat dat nou zo moeilijk is.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We hebben How the World Turns overtroffen. Niet dat dat nou zo moeilijk is.
quote:
As the World Turns.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We hebben How the World Turns overtroffen. Niet dat dat nou zo moeilijk is.
Sort of.quote:
Dat ben ik heul niet, man.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zagen je af en toe nog als Barney. What up?
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sort of.
[..]
Dat ben ik heul niet, man.
Echt. Sommige mensen...quote:
Die werd weer op een geheel andere manier verwekt.quote:
Ik mis die overzichtstopicsquote:Op maandag 8 februari 2010 09:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[FORUM STATS] Maandcijfers - November 2008
Wtf, dat had ik helemaal gemist.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
In je eentje 1,37% van alle posts op het forum en 7,70% van alle posts in KLB in een maand geplaatst hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |