Het verbaast me iedere keer weer, hoeveel ik van dit onzinnige forum onthoud.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ze hingen/hangen wel een hele tijd hier rond.
Het was maar unnn grapje, want voor zover ik weet zijn bixie wedstrijdjes voornamelijk voor kindjes op shetlandertjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dan 18 ennnn iedereen die paard rijdt doet niet aan bixies. En zo ver ik weet rij ik ook echt paard.
Nee stage. Mag je met je 5 mnuten wakkere harses die koude auto in en aansluiten in de file.quote:
Nee, dat bedoelt ze niet.quote:
Dressuur?quote:
quote:
Ja, springen niet hequote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelt ze niet.
[..]
Dressuur?
Jij hebt tenminste een autoquote:Op maandag 8 februari 2010 02:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee stage. Mag je met je 5 mnuten wakkere harses die koude auto in en aansluiten in de file.
Godverdomme.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelt ze niet.
[..]
Dressuur?
Geen idee, op de manage waar ik rijd hebben ze sowieso maar 1 shetlander. En shetlanders vind ik echt lelijkquote:Op maandag 8 februari 2010 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was maar unnn grapje, want voor zover ik weet zijn bixie wedstrijdjes voornamelijk voor kindjes op shetlandertjes.
Of beledig ik nu weer een hele rits mensen?
1tje maar?quote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een auto
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, op de manage waar ik rijd hebben ze sowieso maar 1 shetlander. En shetlanders vind ik echt lelijk.
Ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik zou nog best op een shetlander passen.
Dat lukte dat ene meisje toen niet.quote:
Daar heb ik een rondleiding gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, op de manage waar ik rijd hebben ze sowieso maar 1 shetlander. En shetlanders vind ik echt lelijk.
quote:
Maar dan raak jij de grond niet eens als je zit.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik niet, ze luisteren nooit als ze naar bed moeten, en je moet vorlezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet, ze luisteren nooit als ze naar bed moeten, en je moet vorlezen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Bragi het volgende:
Paarden.Mislukte krokodillen, dat zijn het.
Jesus. Ik kan niet meer zonder.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Over drie jaar ook maar eens kijken voor een auto
Als het een dikke is, niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar dan raak jij de grond niet eens als je zit.
Tf.quote:Op maandag 8 februari 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
"onze" shetlander.
Ik wil later een haflingerrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |