Ze moeten nodig stoppen met die dagcijfers. stel geilnichten dat daar inzit.quote:
Briggy, vanwege Valentijnquote:Op maandag 8 februari 2010 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
wie heeft die hartjes in je uigemaakt adelante?
Eensch. Ik klaag normaal nooit zo over het weer maar ben de kou en sneeuw nu wel zat.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand die goede man daarboven zeggen, dat het nu wel mooi geweest is met de kou
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand die goede man daarboven zeggen, dat het nu wel mooi geweest is met de kou
kheb er ook wel zo'n beetje genoeg vanquote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
wtf heb jij dan voor een kut UI.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lief
en vanwege valentijn nam ik al aan
ik weet dat ook en toch krijgt ie iets van mijquote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef Bragi het volgende:
Valentijn.
M'n vriendin hoeft lekker niks te verwachten en dat weet ze.
Inderdaad. Wij doen er ook echt niet aan. Spontaan is veul leuker dan per se op Falentijn wat te "moeten" doen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef Bragi het volgende:
Valentijn.
M'n vriendin hoeft lekker niks te verwachten en dat weet ze.
Toch is het branden van een hand zeer makkelijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
MILJAAR, brand ik even moeilijk mn hand aan de kachel
spontaan doe ik ookquote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij doen er ook echt niet aan. Spontaan is veul leuker dan per se op Falentijn wat te "moeten" doen.
Faalentijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij doen er ook echt niet aan. Spontaan is veul leuker dan per se op Falentijn wat te "moeten" doen.
Waarom heet ie dan kut2.jpg?quote:
ikweetzellufquote:Op maandag 8 februari 2010 10:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch is het branden van een hand zeer makkelijk.
Nee, de 14e, jwz.quote:
M'n grapje.quote:
het is een kutbloemquote:
Precies.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kachel? Zijn er nog mensen die dat hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
MILJAAR, brand ik even moeilijk mn hand aan de kachel
Burgerlijkheid wordt onderschatquote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Precies.
Valentijn vat eigenlijk alles wel samen wat er mis is met de maatschappij.
Commercie, geforceerdheid, gebrek aan originaliteit, kuddegedrag en burgerlijkheid.
BobbyB is eigenlijk BoneyM?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
bobbyb doet volgende week zijn roze string aan en danst de horlepiep
bij mijn schrale bijbaantje hierquote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kachel? Zijn er nog mensen die dat hebben
Net als dit een fucking tree is?quote:
En toch doen we er allen aan mee.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Precies.
Valentijn vat eigenlijk alles wel samen wat er mis is met de maatschappij.
Commercie, geforceerdheid, gebrek aan originaliteit, kuddegedrag en burgerlijkheid.
OH DADDY COOL!quote:
Ah, gelukkig vreten die geen stroomquote:Op maandag 8 februari 2010 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
bij mijn schrale bijbaantje hierZo'n elektrieke olieradiator
Oja, en Jitzzze, dit soort dingen hoef je echt niet op FOK te verkondigen hoor. Dat soort dingen doe ik voor JOUW plezier.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
bobbyb doet volgende week zijn roze string aan en danst de horlepiep
Nee, de kut is echt en de bloem is nep, bij die boom is de boom echt en het fucken nepquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net als dit een fucking tree is?
[ afbeelding ]
dat weet ik, en ze helpen voor geen meter.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, gelukkig vreten die geen stroom
Ik niet. Ik haat Valentijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch doen we er allen aan mee.
Waarom post je trouwens niet gewoon onder je IQM acc? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en Jitzzze, dit soort dingen hoef je echt niet op FOK te verkondigen hoor. Dat soort dingen doe ik voor JOUW plezier.
Nou, van mij mag je weer met IQM posten hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik haat Valentijn.
Omdat ik daar FOK! mee zou verlaten. That's why.Iemand moet me eerst off the hook letten, voordat ik ermee kan posten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik daar FOK! mee zou verlaten. That's why.Iemand moet me eerst off the hook letten, voordat ik ermee kan posten.
Mooi he, dat de oude garde steeds wederkeert. De SC kent gewoon seizoenen.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Adelante het volgende:
Het is best weer een aardige SC geworden. Missen we nog iemand ofzo?
D_Bquote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Adelante het volgende:
Ja, maar als je zn naam roept, komt iequote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Adelante het volgende:
Ja, Emimich en Noorsbloed.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Adelante het volgende:
De aloude klassiekers.quote:
Die is ook weer vrij.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:09 schreef Broekpaling het volgende:
Of Bupatih anders, of is die op slot?
Een of andere user had 'm ontmaskerd als een lelijke schaaknerd.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De aloude klassiekers.
Kan iemand me verstellen wat er met Emi gebeurd is? Kut dat ik dat gemist heb.
en waarom is ie dan weg?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een of andere user had 'm ontmaskerd als een lelijke schaaknerd.
Ik gok lamp-on of phmp-style-idiotquote:Op maandag 8 februari 2010 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar als je zn naam roept, komt ie
Tis net Beetlegeuse of die vent wiens naam je in de spiegel moest zeggen
Heb ik dat toch even finaal gemist zeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een of andere user had 'm ontmaskerd als een lelijke schaaknerd.
Schaken en Kaste gingen niet echt samen.quote:
U gaat door de koelkast?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gok lamp-on of phmp-style-idiot
They can't live with him, can't live without him.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze die ooit weer vrij hebben gelaten....
Omdat ie zichzelf niet meer durft te vertonen denk ik? Maar z'n account is nu ook door de shredder geloof ik.quote:
Hij besefte dat al zijn stoere praat nu geen solide fundament meer had en koos het hazenpad.quote:
Post je er nog mee?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
They can't live with him, can't live without him.
Ja. Nee. Ja. Vier keer gedaan in m'n oude slowchat-reeks. Maar die reeks is toch zo dood als wat.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ja. Vier keer gedaan in m'n oude slowchat-reeks. Maar die reeks is toch zo dood als wat.
Best risico neem je nu.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef BobbyB het volgende:
Wil jij ook gave filmpjes van een FOK!user op je mobiel? SMS dan nu LAM ON naar 2424.
Alsof dat m'n enige accounts zijn...quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg kom hier posten met ook IQM en Bupatih. Weer een beetje leven in dit hok.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gok lamp-on of phmp-style-idiot
Je Krentenbol. account mag je links laten liggen hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof dat m'n enige accounts zijn...
Zo'n idee had ik. Maar van degene die redelijk bekend onder ons zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alsof dat m'n enige accounts zijn...
Je mag hier niet adverteren?quote:
Die gata nu verder als BT toch?quote:Op maandag 8 februari 2010 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je Krentenbol. account mag je links laten liggen hoor.
Nee, man. Dan moet je wel een echte nolifer zijn als je je zo lang als iemand anders voordoet.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik. Maar van degene die redelijk bekend onder ons zijn.
Nog steeds denk ik dat je Lamon/Php bent.
die zijn er dusquote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, man. Dan moet je wel een echte nolifer zijn als je je zo lang als iemand anders voordoet.
Jaja, dek je maar in.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, man. Dan moet je wel een echte nolifer zijn als je je zo lang als iemand anders voordoet.
http://winter.buienradar.(...)art-Schierke-403.jpgquote:Op maandag 8 februari 2010 10:18 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik zaterdag naar toe.
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.
Hier een liedje wat jij leuk vind:
quote:
Supahtoll betaal je aan de grens.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://winter.buienradar.(...)art-Schierke-403.jpg
Ziet er toll aus!
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:23 schreef Bragi het volgende:
Maar IQM moet ook wel een kloon zijn.Op foto's ziet hij er gewoon té perfect uit, hij praat geweldig Nederlands en maakt geniale grapjes.
Zit vast een groep vrienden achter dat account of zo.
isdatzo is wel okee hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 10:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Supahtoll betaal je aan de grens.
Inderdaad, ik ga er met een vriend( op fok moonmovies) en zijn broer (op fokIsdatzo
) naar toe.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:23 schreef Bragi het volgende:
Maar IQM moet ook wel een kloon zijn.Op foto's ziet hij er gewoon té perfect uit, hij praat geweldig Nederlands en maakt geniale grapjes.
Zit vast een groep vrienden achter dat account of zo.
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |