Van oorsprong is deze wedstrijd nooit bedoeld geweest als 'Valentijnswedstrijd'quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:31 schreef _The_General_ het volgende:
Uhm,
Kunnen jullie de inzendingsdatum niet beter aanpassen? Op deze wijze kan een eventuele winnaar het cadeau nooit op valentijnsdag aan zijn geliefde geven....
Just my 2 cents
Ik hoop ook dat jij wintquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:04 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Ik heb meegedaan hoor en hoop dat ik win.
Nope, dat mag niet. Je moet in het bezit zijn van een geldig rijbewijs.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ferrari rijden![]()
Mag je dat ook doen als je nog geen rijbewijs hebt?
Dat dusquote:Op maandag 15 februari 2010 10:41 schreef Bart het volgende:
tvp voor de winnaar
Ahahah idd.quote:
Begrijpelijk,quote:Op maandag 15 februari 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Dat wordt zeker wel morgen hoor, sorry!
Er moeten even wat mensen gelegenheid krijgen om het allemaal te lezen en te stemmen!
Ze hoeven alleen maar mijn post te lezen hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Dat wordt zeker wel morgen hoor, sorry!
Er moeten even wat mensen gelegenheid krijgen om het allemaal te lezen en te stemmen!
Ik hoop vanavond, anders uiterlijk morgenavondquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef don-diablo het volgende:
Wanneer zijn de uitslagen bekend? Is er een uiterste datum wanneer het bekend moet zijn?
Neem je tijd, ik heb geen haast iigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond, anders uiterlijk morgenavond
We moeten even meerdere mensen de gelegenheid geven alles te lezen en te stemmen, hoe meer er stemmen hoe eerlijker natuurlijk.
Waar!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jajajaja mensen de winnaars zijn bekend!
Nog langer wachtenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De winnaars zijn geworden!:
Ferrari rijden: Turquaz52
Zelf vliegen: gothic-blackie
Brunch in grot: Puala
Fotoshoot: YPPY
Skydive: NrTH
Van harte gefeliciteerd!
Wie moet ik omkopen om de volgende keer wel te winnen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
En voor de niet-winnaars:
Bedankt voor jullie toffe inzendingen, het kiezen was soms echt héél erg moeilijk voor iedereen!
En er komen binnenkort vast weer leuke andere prijsvragen aan
ik krijg nog 200 euro van je..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie moet ik omkopen om de volgende keer wel te winnen?
Die heb ik gisteren overgemaakt, op voorwaarde dat ik die brunch zou winnenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik krijg nog 200 euro van je..
HoekandatHoekandatHoekandat!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Van harte gefeliciteerd!
Ach JJH. Tis gewoon een setup.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
HoekandatHoekandatHoekandat!![]()
Ik vind jullie niet lief meer!
Oh!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef Lois het volgende:
OMGYppy heeft gewonnen
Nu moet ik op de foto
Greys toch! Zelfs ik wist dat!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Ik lees te weinig in OUD om te weten dat dat over jou ging!
Succes!![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:46 schreef Klonk het volgende:
God, Turq mag een Ferrari rijden, inspecteer hem van te voren op gereedschap, voor je het weet maakt ie er een projectje van
Maar feli allemaal
laat je je slijptol thuisquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:13 schreef Turquaz52 het volgende:
OMG![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik wist het ook niet maar ik vind het wel echt super leukquote:
yeahquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef Lois het volgende:
OMGYppy heeft gewonnen
Nu moet ik op de foto
quote:
ik geloof je, je hebt het hart op de juiste plekquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ik meende wat ik zei. Ik laat mijn vader in -na mijn mening aller mooiste ferrari- rijden..
Ben echt blij voor hem, een keer wat anders dan een 1.2 Clio
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef Lois het volgende:
OMGYppy heeft gewonnen
Nu moet ik op de foto
Thanks..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik geloof je, je hebt het hart op de juiste plek
maar de slijptol soms nietquote:
Oh ja?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar de slijptol soms niet
enne dat van je hart dat wist ik al voordat je won
QFTquote:
Misschien leuk om de motivatie die de winnaars geschreven hebben er nog even bij te plakken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Van harte gefeliciteerd!
PM komt er gelijk aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
De winnaars hebben PM van me gehad en ze mogen even hun mailadres en huisadres terugsturen
Het zou leuk zijn dat wanneer jullie - of degenen aan wie je het kado wilt doen - gebruik hebben gemaakt van de bon, je even laat weten hoe het was!
Goed ideequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien leuk om de motivatie die de winnaars geschreven hebben er nog even bij te plakken.
En nog even de winnaars en hun inzending:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Van harte gefeliciteerd!
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Ferrari rijden,
Voor mijn vader, omdat ik hem heel vaak heb teleurgesteld door beloftes e.d. niet na te komen, ik wil laten zien dat ik toch wel een goede zoon ben en hem zo iets cadeau geven, mijn vader rijd een 1.2 Clio.. Hij verdient het
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:50 schreef gothic-blackie het volgende:
ik zou kiezen voor zelf een vliegtuig besturen en deze aan mijn zwager geven. Hij is helemaal gek op vliegen en gaat meerdere keren per jaar met de kids naar schiphol om vliegtuigjes te kijken. Ook mijn neefjes word dus op een vroege leeftijd geleerd wat het vliegtuig spotten in houd.
Doordat mijn zwager en zus een tweeling hebben gekregen hebben ze niet veel tijd voor zichzelf of elkaar en doordat twee kids nogal in het budget schiet zijn leuke dingen doen er niet echt meer bij, zeker daarom zou ik deze aan hem geven zodat hij een keer een dagje (want hij maakt er dan wel een dag van in plaats van de 20 minuutjes vliegen) voor zichzelf heeft (waarbij natuurlijk de kleine ukkies beneden moeten kijken naar pappa's vliegkunsten
)
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:38 schreef Puala het volgende:
Brunchen in een grot voor 2 personen lijkt me ontzettend mooi om te doen samen met mijn moeder. Ze heeft een rotperiode van 5 jaar achter de rug en het ziet er niet naar uit dat die binnenkort stopt. Zelf zou ik dolgraag een gedeelte van haar last overnemen, maar dat gaat niet. Vandaar dat ik haar een moment van ontspanning gun en toewens. Ik zou het super vinden om haar gewoon 's morgens op te halen en mee te nemen naar Berg en Terblijt zodat ze daar heerlijk kan eten en daarna de omgeving kan zien. Het is haar wens om nog een keer in grotten te wandelen, want dit heeft ze nog nooit gedaan.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:58 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! Ik wil graag een fotoshot winnen. Deze ga ik niet zelf gebruiken (ja doei, vrijwillig op de foto). Hij is voor een vriendin. Deze geef ik alleen omdat ik er visagie bijzit, zodat d'r wallen bijgewerkt kunnen worden.![]()
Ze heeft namelijk een ontzettend schattige dochter die erg slecht slaapt. Dit duurt al maandenlang. Ze gaat van van arts naar dokter naar psychiater naar dokter naar therapeut naar wachtlijst naar kastje naar dokter naar muur naar dokter naar niet-werkend-telefoonnummer naar therapeut naar kastje naar psychiater. En uiteindelijk blijkt (dat is de stand van zaken nu, als er niet weer iets verandert) dat ze naar een slaapcentrum moest. Een slaapcentrum dat twee weken lang niet bereikbaar was. Ja, ze lagen daar zeker te slapen.![]()
![]()
Waarschijnlijk moet haar dochter daar gaan slapen. Gigantisch probleem, want het meisje is mega-autistisch en raakt al van slag van een minimale verandering. Laat staan als ze daar 'intern' moet. Ik wil er zelf niet aan denken, laat staan dat het je eigen kind is.![]()
Moeder slaapt dus al maanden niet of bij dochter in bed of in de trein of op het werk.
Het lijkt me erg fijn als ze iets voor zichzelf heeft. Dat ze zelf in het middelpunt van de belangstelling staat, dat kan ze wel gebruiken. En met de visagie kan een fotoshoot goed. Zijn de wallen weg he.
Jullie mogen de prijs rechtstreeks naar haar doorsturen, want ze post hier soms ook.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef NrTH het volgende:
Ik zou het indoor skydiven graag willen geven aan een goede vriendin van me.
Zij heeft de ziekte van Crohn, waardoor ze al een jaar lang bijna thuis zit, ze is pas 17, maar mist heel veel van haar school en eigenlijk heel veel van haar pubertijd.
Morgen krijgt ze voor de zoveelste keer onderzoeken en operaties waardoor ze weer hartstikke ziek in het ziekenhuis moet liggen een tijdje.
Ondanks dat allemaal blijft ze vrolijk en steunt ze de mensen om haar heen, haar zusje heeft dezelfde ziekte, maar zelfs daarvoor zet ze haar eigen gevoel opzij om haar vrolijk te maken. (Eigenlijk zou ik het ze gunnen om dit ook samen te gaan doen)
Ze heeft mij ooit verteld dat ze graag eens zou willen parachute springen, wat hier natuurlijk erg op lijkt.
Ik zou haar dit echt heel erg gunnen, zodat ze gewoon even weer echt kan lachen en zich levend voelen, even de zorgen van haar ziekte vergeten.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:46 schreef gothic-blackie het volgende:
whaaa dit is heerlijk wakkeer wordennu moet alleen nieslief (me zus) wakker worden want die weet wel dat ik had meegedaan voor zwager
ik ben zo benieuwd om zijn gezicht te zien en wat hij ervan vindhet word in ieder geval zn beste verjaardagscadeau ever
![]()
thanks fok!!!!!
Verrek ja zeg die PIquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Al had ik een wat andere PI gekozen bij zo een blij bericht
ik was nog geen 5 minuten wakker jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Verrek ja zeg die PIzus is echt niet wakker 's morgens.
thnxquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:08 schreef Anne het volgende:
Haha, Turq.
Leuke prijsvraag! Gefeliciteerd winnaars.
Ze hebben er voor gekozen de bon echt per post te sturenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen ondanks ik me mail heb gestuurd..?
Je hoeft nu de schijn niet meer hoog te houden dat je niet zelf gaan rijden hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Nogmaals iedereen -crew- hartstikke bedankt.. Niet alleen namens mij, maar ook namens mijn vader
Oh ja, maar ook wel logisch vanuit Kadopagina gezien natuurlijk dat ze dat er op hebben gezetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb m binnen, wel mooi de tekst die erop geplaatst is, alleen jammer dat het zo minder leuk geven is.
namelijk gefeliciteerd (naam) met het winnen van de fokprijsvraag
jawel hij weet ook dat het gewonnen is maar kan me voorstellen dat het misschien voor anderen wat minder leuk geven is, zo van: kep wat voor je en het koste me nietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, maar ook wel logisch vanuit Kadopagina gezien natuurlijk dat ze dat er op hebben gezet
Het was namelijk niet verplicht het ECHT weg te geven, en de ontvanger van de bon was de winnaar van de prijsvraag. Of weet je zwager niet dat je op FOK! post?
Ik ga ook niet rijden, ik laat mijn paps rijden.. anders vind ik het gewoon een kut prijsvraag, en schijnheiligen die meedoen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft nu de schijn niet meer hoog te houden dat je niet zelf gaan rijden hoor
of: 'kep wat voor je en deze prijs is speciaal aan jou toegekend omdat je het waard bent, er zijn er maar weinigen die op die manier iets krijgen, want wat geld spenderen kan iedereen wel maar dit is een wat uitzonderlijker route. 'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jawel hij weet ook dat het gewonnen is maar kan me voorstellen dat het misschien voor anderen wat minder leuk geven is, zo van: kep wat voor je en het koste me niets
Yessurr..quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Turquaz, heb je de prijs al met de post inmiddels?
Okeesurrquote:
Yup! Lees maar in de bon, staat alles inquote:Maare dit is een heel jaar geldig neem ik aan toch?![]()
Want dan zou me vader in de vakantie willen rijden, met mooi weer etc..
Jaaaa het gaat gebeuren. Komende zondag om 16.00 uur heeft Mr.Lief zijn vliegles.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
De winnaars hebben PM van me gehad en ze mogen even hun mailadres en huisadres terugsturen
Het zou leuk zijn dat wanneer jullie - of degenen aan wie je het kado wilt doen - gebruik hebben gemaakt van de bon, je even laat weten hoe het was!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaa het gaat gebeuren. Komende zondag om 16.00 uur heeft Mr.Lief zijn vliegles.....
Foto's volgen z.s.m.
ahhh nu snap ik zn sms ook pasquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaa het gaat gebeuren. Komende zondag om 16.00 uur heeft Mr.Lief zijn vliegles.....
Foto's volgen z.s.m.
dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk dat je dat nog even komt melden!
We zijn echt ontzettend benieuwd hoe het zal zijn en foto's zou idd ontzettend leuk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |