quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:46 schreef gothic-blackie het volgende:
whaaa dit is heerlijk wakkeer wordennu moet alleen nieslief (me zus) wakker worden want die weet wel dat ik had meegedaan voor zwager
ik ben zo benieuwd om zijn gezicht te zien en wat hij ervan vindhet word in ieder geval zn beste verjaardagscadeau ever
![]()
thanks fok!!!!!
Verrek ja zeg die PIquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Al had ik een wat andere PI gekozen bij zo een blij bericht
ik was nog geen 5 minuten wakker jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Verrek ja zeg die PIzus is echt niet wakker 's morgens.
thnxquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:08 schreef Anne het volgende:
Haha, Turq.
Leuke prijsvraag! Gefeliciteerd winnaars.
Ze hebben er voor gekozen de bon echt per post te sturenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen ondanks ik me mail heb gestuurd..?
Je hoeft nu de schijn niet meer hoog te houden dat je niet zelf gaan rijden hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Nogmaals iedereen -crew- hartstikke bedankt.. Niet alleen namens mij, maar ook namens mijn vader
Oh ja, maar ook wel logisch vanuit Kadopagina gezien natuurlijk dat ze dat er op hebben gezetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb m binnen, wel mooi de tekst die erop geplaatst is, alleen jammer dat het zo minder leuk geven is.
namelijk gefeliciteerd (naam) met het winnen van de fokprijsvraag
jawel hij weet ook dat het gewonnen is maar kan me voorstellen dat het misschien voor anderen wat minder leuk geven is, zo van: kep wat voor je en het koste me nietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, maar ook wel logisch vanuit Kadopagina gezien natuurlijk dat ze dat er op hebben gezet
Het was namelijk niet verplicht het ECHT weg te geven, en de ontvanger van de bon was de winnaar van de prijsvraag. Of weet je zwager niet dat je op FOK! post?
Ik ga ook niet rijden, ik laat mijn paps rijden.. anders vind ik het gewoon een kut prijsvraag, en schijnheiligen die meedoen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft nu de schijn niet meer hoog te houden dat je niet zelf gaan rijden hoor
of: 'kep wat voor je en deze prijs is speciaal aan jou toegekend omdat je het waard bent, er zijn er maar weinigen die op die manier iets krijgen, want wat geld spenderen kan iedereen wel maar dit is een wat uitzonderlijker route. 'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jawel hij weet ook dat het gewonnen is maar kan me voorstellen dat het misschien voor anderen wat minder leuk geven is, zo van: kep wat voor je en het koste me niets
Yessurr..quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
Turquaz, heb je de prijs al met de post inmiddels?
Okeesurrquote:
Yup! Lees maar in de bon, staat alles inquote:Maare dit is een heel jaar geldig neem ik aan toch?![]()
Want dan zou me vader in de vakantie willen rijden, met mooi weer etc..
Jaaaa het gaat gebeuren. Komende zondag om 16.00 uur heeft Mr.Lief zijn vliegles.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
De winnaars hebben PM van me gehad en ze mogen even hun mailadres en huisadres terugsturen
Het zou leuk zijn dat wanneer jullie - of degenen aan wie je het kado wilt doen - gebruik hebben gemaakt van de bon, je even laat weten hoe het was!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaa het gaat gebeuren. Komende zondag om 16.00 uur heeft Mr.Lief zijn vliegles.....
Foto's volgen z.s.m.
ahhh nu snap ik zn sms ook pasquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaaaa het gaat gebeuren. Komende zondag om 16.00 uur heeft Mr.Lief zijn vliegles.....
Foto's volgen z.s.m.
dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk dat je dat nog even komt melden!
We zijn echt ontzettend benieuwd hoe het zal zijn en foto's zou idd ontzettend leuk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |