Ik weet niet, voorlopig zijn de reacties vooral positiefquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef ClearGreen het volgende:
Ik vond haar goed en bovendien een leuk mens, alleen denk ik dat ze meer een juryfavoriet is dan een publiekslieveling.
Ik kwam toevallig langszappen toen zij aan de beurt was en ze deed mij op het eerste gezicht ontzettend denken aan Froukje de Both, zowel uiterlijk (alleen dan wat gezonder) als d'r stem, manier van praten en doen... Vroeg me zelfs stiekem serieus af of het geen zusjes warenquote:
quote:
Dat is ook wel waar jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:16 schreef ClearGreen het volgende:
Ik vind het erger dat ze, zoals de jury terecht opmerkte, nogal gemakzuchtig is, dan dat ze blowt.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de inzet die je toont.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:41 schreef XMarlies het volgende:
Ach, er blowen zoveel mensen. Is het nu opeens te veroordelen omdat het op TV is? Waar ik trouwens ook welvan word, is dat gezeur over roken versus zingen. Of je tonen wel of niet haalt heeft met oefening en techniek te maken (...en of je goed uitgerust bent en zo). Met een goede techniek kan je zelfs zo langs een verkoudheid heen zingen.
Stel, je rookt overmatig veel - dan kan het vlak daarna op je stem slaan, maar dat herstelt ook snel. Maar stel, je gebruikt je stem verkeerd en geforceerd... dát brengt pas de echte schade. Zangles dus... Dat roept men altijd, maar helaas bestaan er net zoveel "slechte" zangdocenten als bijvoorbeeld "slechte" psychologen...
Hahaha, kom op... geen inzet omdat ze ROOKT? Check eens wat internationale artiesten en dan krijg je 1000 euro van me als je kan aantonen dat niemand van hen rookt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de inzet die je toont.
En als je, terwijl je de kans van je leven krijgt, gaat zitten roken terwijl je stem hetgeen is waar je het mee moet doen, dan komt dat ontzettend gemakzuchtig over.
Wil je deze kans grijpen, dan stop je dus onmiddellijk met roken. Niet? Dan heb je er blijkbaar niet genoeg voor over en ga je maar lekker naar huis.
Ze is echt ver in mijn achting gedaald gisteren.
Joh, ga niet zo op in die entertainment filmpjes tussendoor, waarin gewoon een beeld wordt neergezet zodat het volk wat heeft om over te roddelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de inzet die je toont.
En als je, terwijl je de kans van je leven krijgt, gaat zitten roken terwijl je stem hetgeen is waar je het mee moet doen, dan komt dat ontzettend gemakzuchtig over.
Wil je deze kans grijpen, dan stop je dus onmiddellijk met roken. Niet? Dan heb je er blijkbaar niet genoeg voor over en ga je maar lekker naar huis.
Ze is echt ver in mijn achting gedaald gisteren.
Amen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Joh, ga niet zo op in die entertainment filmpjes tussendoor, waarin gewoon een beeld wordt neergezet zodat het volk wat heeft om over te roddelen
Lisa is ook kettingroker trouwens, net zoals genoeg zangers.
Ehm dat zie ik dan weer even niet. Ze zou wel de broer van Froukje de Both kunnen zijn...Damn met al die make-up vind ik het net een traaf!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Godver, wat een knappe auditie en een leuke verschijning... en als ze praat is het net een kopie van Froukje de Both
Ze zei het alleen niet tegen de jury. Martijn gaat niet over wie door gaat en wie niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef Blabla007 het volgende:
Ik vond het zo debiel dat ze voor haar optreden aan gaf dat ze ziek was, maar dat dat geen excuus was. Maar toen ze het optreden had gehad was het eerste wat ze tegen Martijn zei dat ze zo ziek was geweest die nacht. Vond het allemaal heel erg fake overkomen.
Ze zei ook niet tegen de jury dat ze blowde....zijn ze toch ook achter gekomen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze zei het alleen niet tegen de jury. Martijn gaat niet over wie door gaat en wie niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:33 schreef ranja het volgende:
En ik denk dat ze geluk heeft met Eric als coach.
goeie typecasting dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef Leigh het volgende:
Vind haar instelling niets.
Het is geluk hebben dat ze niet wéér eens riep 'Shit. Overnieuw!' als ze een woord vergeet of te hoor of laag inzet. Perfectionisme is goed, maar het is echt haar valkuil.
Ondanks haar goede stem erger ik me vreselijk aan haar.
Dat weet ze zelf ook heel goed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef Leigh het volgende:
Perfectionisme is goed, maar het is echt haar valkuil.
Ja dat is ook zo.quote:
Nee. Maar had het niet achter haar gedachtquote:Op zondag 4 april 2010 00:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze is 28, dus zo schokkend is dat nou ook weer niet
quote:Op maandag 5 april 2010 10:01 schreef UltraR het volgende:
Nooit door een bepaalde ondergrens zakken ("altijd minstens een 7 halen").
En als er iemand vrijwel non-stop door die ondergrens heen zakt tot dusver is het Janna.
ze heeft 2 keer een noot niet helemaal gehaald...quote:Op maandag 5 april 2010 10:01 schreef UltraR het volgende:
Nooit door een bepaalde ondergrens zakken ("altijd minstens een 7 halen").
En als er iemand vrijwel non-stop door die ondergrens heen zakt tot dusver is het Janna.
Hmm wat mij betreft is dat het niet, vals zingen zo héél af en toe moet kunnen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:14 schreef Re het volgende:
[..]
ze heeft 2 keer een noot niet helemaal gehaald...
Maar als je de spanning vervolgens niet aankan dan is het terecht dat je eruit vliegt.quote:Op maandag 5 april 2010 13:10 schreef XMarlies het volgende:
Het is ook een spannend programma om aan mee te doen.
Dus.
Maar als je superblij bent dat je doorgaat, dan kan je de spanning nog aan.quote:Op maandag 5 april 2010 13:16 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Maar als je de spanning vervolgens niet aankan dan is het terecht dat je eruit vliegt.
Dus.
Janna had niet eens in de herkansing moeten staan, de andere 2 acts ook niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt jammer. Ze heeft zo'n prachtig mooie stem en ze is ook alles behalve doorsnee.
Ik begrijp nog steeds niet dat Angela Danielle heeft gekozen terwijl Fierce en Janna ook op het podium stonden![]()
![]()
Ik heb zo het idee dat ze zich heel erg heeft laten beïnvloeden door die Cheryl COle.
Dat denk ik ook! Ik was geen fan van haar, vond haar irritant, maar dit was wel onverdiend ja...quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef ranja het volgende:
Aan het nummer lag het niet denk ik hoor... toch teveel diskrediet opgebouwd in de voorgaande afleveringen denk ik.
Ja die laatste opmerking was echt zum kotzen!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:31 schreef Woelli het volgende:
Ze was goed, dat geef ik toe.
Maar Woelli is blij![]()
Dit zat er ook wel aan te komen toch, had ze maar normaal moeten doen.
Vooral na haar laatste opmerking kotst ik haar helemaal uit
Wat heeft ze gezegd dan? Dat heb ik net gemist.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja die laatste opmerking was echt zum kotzen!
Ik vond het een geniale uitspraak juist !quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
"Dit bewijst dat Nederland geen smaak heeft"
En haar gebrek aan zelfreflectie....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
Ahquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
Waar haalt ze het lef vandaan...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
Hoezo ik baal als een stekker en er wordt me een microfoon onder de neus geduwdquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Woelli het volgende:
Hoezo ik loop naast me schoenen en kan slecht tegen me verlies.
Maar ze heeft wel een punt hoor. Het is waar dat de BESTE meestal ook echt wint, dus het publiek kiest meestal wel de terechte winnaar. Maar op de weg van de eerste lifeshow naar de finale worden er vaak wel rare keuzes gemaakt hoor door het Hollandsch publiek. Vanavond was daar een perfect voorbeeld van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan...![]()
Boris, Nikki, Raffaela, Lisa en Sharon stuk voor stuk allemaal goed. Gaat zij zo iets zeggen.
Nogmaals, het duurt ieder jaar weer een tijdje voordat het beltegoed van de gillende tienermeisjes weer op is, of pa of ma er achter komt dat hun telefoon vaak misbruikt wordt....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een punt hoor. Het is waar dat de BESTE meestal ook echt wint, dus het publiek kiest meestal wel de terechte winnaar. Maar op de weg van de eerste lifeshow naar de finale worden er vaak wel rare keuzes gemaakt hoor door het Hollandsch publiek. Vanavond was daar een perfect voorbeeld van.
Ja dat klopt, dan mag het.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoezo ik baal als een stekker en er wordt me een microfoon onder de neus geduwd![]()
Gewoon lekker eerlijk en puur
Eensch, Janna werd door RTL wel (bewust??) neergezet als een sjagerijnige, wietrokende nerveuze meid.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:41 schreef Re het volgende:
Tsja dat mensen in deze typecast val zijn getrapt...
drogredeneringquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
he wat ben ik blij dat dat arrogante klere wijf eruit is nu wordt x-factor pas leuk ze hadden haar er direct al uit moeten smijten bij de auditie ronde.
ze stond gewoon te blowen in de hotel kamer uit het raam nou dat bewijst al dat dat mens het niet waardig is om te winnen.
echt Nederland doet er goed aan dat zij eruit is.
Als dat een reden is om iemand eruit te willen wippen.... Dan kan je ook iedere kandidaat die een neut drinkt er wel uitmikken of als alcoholist neerzetten. Inderdaad een drogreden dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
he wat ben ik blij dat dat arrogante klere wijf eruit is nu wordt x-factor pas leuk ze hadden haar er direct al uit moeten smijten bij de auditie ronde.
ze stond gewoon te blowen in de hotel kamer uit het raam nou dat bewijst al dat dat mens het niet waardig is om te winnen.
Eeh....zonder seks, drugs en drank zou er van heel showbizzzzland niet veel overblijven!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
Uhm, hoezo ingestudeerd en... Wat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dan mag het.
Maar Janna had de tekst ingestudeerdt en wat dus niet eerlijk en puur.
En waar zijn Raffa en Sharon nu?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan...![]()
Boris, Nikki, Raffaela, Lisa en Sharon stuk voor stuk allemaal goed. Gaat zij zo iets zeggen.
En dus nog meer reden voor Janna om een toontje lager te zingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:44 schreef oYo het volgende:
[..]
En waar zijn Raffa en Sharon nu?
Boris is de enige die een beetje zijn eigen weg gaat en een vaste schare fans heeft. Nikki moet nog alles bewijzen, en ook Lisa moet nog een smash hit scoren en haar eigen stijl laten zien.
Toch kan p dat je in zoveel regels zo weinig kunt zeggen, laat staan iets zinnigs.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
Denk toch écht dat ze dan beter haar best had moeten doen om ook het Breezervolk te overtuigen...En dat kon ze blijkbaar niet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:18 schreef XMarlies het volgende:
Echt irritant dat zij eruit ligt.
Echt zo irritant.
Toch wil ik haar uitspraak iets nuanceren.
Nederland heeft wel smaak.
Sms-send breezermeisjesvolk niet.
Correctie: hoe ze zich gedroeg. Je wordt schijnbaar pas een publiekslieveling als je je eigen persoonlijkheid opzij zet en er een gewenste persoonlijkheid met bijbehorend gewenst gedrag voor in de plaats zet. Het programma had net zo goed de Gun-factor kunnen heten dan toch?quote:Op zondag 11 april 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zou nooit een publiekslieveling worden met hoe ze is.
Jenna en fierce waren veel grotere competitie voor haar jongens... Danielle vliegt er vanzelf wel uit...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt jammer. Ze heeft zo'n prachtig mooie stem en ze is ook alles behalve doorsnee.
Ik begrijp nog steeds niet dat Angela Danielle heeft gekozen terwijl Fierce en Janna ook op het podium stonden![]()
![]()
Ik heb zo het idee dat ze zich heel erg heeft laten beïnvloeden door die Cheryl COle.
Met hoe je het uitlegt onder het kopje 'wat is dan gewenst' kom je er inderdaad in zo'n afvalrace, dat is gewoon zo. Daar is Janna zich wat te weinig van bewust geweest. Een belangrijk onderdeel van artiest zijn is een achterban creëren. Door wat missers in combinatie van het bewust zijn in hoe ze overkomt is ze (te vroeg) de klos geweest.quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Correctie: hoe ze zich gedroeg. Je wordt schijnbaar pas een publiekslieveling als je je eigen persoonlijkheid opzij zet en er een gewenste persoonlijkheid met bijbehorend gewenst gedrag voor in de plaats zet. Het programma had net zo goed de Gun-factor kunnen heten dan toch?
Wat is dan gewenst?
-verhaal- Moet ik nog doorgaan...?
Ja, ze heeft wel gelijk over de beugeldragende sms'ende meisjes maar hoe het er uit komt pfff.....quote:Op zondag 11 april 2010 18:35 schreef sbientje het volgende:
ze was net bij live & cooking v2.0 Weet niet hoe het heet. Iig liet ze zich daar niet van haar beste kant zien vond ik. Ahoewel ze het volgens mij niet zo stom bedoelt, komt het heel naar eruit allemaal.. is zonde
En zéér terecht ook. Als de kijkers Janna al denken te kunnen veroordelen op arrogantie door een paar minuten tv dan is het ook diep treurig gesteld in dit land. Janna was gewoon qua zangtalent top 3 waardig en het is godvergeten schandalig dat ze er in de 1e live show al uitvloog. Gaan we gvd zo met talent om in dit land? Ben je iets anders dan de doorsnee mens dan ben je arrogant enz enz. X factor is nu al hopeloos verloren. Janna was een enorm talent en ze is nu al weg. Wat we nu nog over hebben zijn veel nietszeggende zangertjes en een paar import talanten die wel in de top 3 zullen eindigen. Niet dat daar iets mis mee is, maar laten we eerlijk zijn: Dony is gewoon een goede nachtclub zanger. Niets meer en niets minder. Simon Cowell zou hem week na week afbranden omdat hij steeds hetzelfde doet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:37 schreef Phones666 het volgende:
Janna deed wel erg arrogantDe volgende uitspraken:
"Wat een schijtland"
"Het is wel duidelijk, Nederland heeft geen smaak"
quote:Op maandag 19 april 2010 03:54 schreef MisterFloyd het volgende:
[..]
En zéér terecht ook. Als de kijkers Janna al denken te kunnen veroordelen op arrogantie door een paar minuten tv dan is het ook diep treurig gesteld in dit land. Janna was gewoon qua zangtalent top 3 waardig en het is godvergeten schandalig dat ze er in de 1e live show al uitvloog. Gaan we gvd zo met talent om in dit land? Ben je iets anders dan de doorsnee mens dan ben je arrogant enz enz. X factor is nu al hopeloos verloren. Janna was een enorm talent en ze is nu al weg. Wat we nu nog over hebben zijn veel nietszeggende zangertjes en een paar import talanten die wel in de top 3 zullen eindigen. Niet dat daar iets mis mee is, maar laten we eerlijk zijn: Dony is gewoon een goede nachtclub zanger. Niets meer en niets minder. Simon Cowell zou hem week na week afbranden omdat hij steeds hetzelfde doet.
In Amerika zal Crystal wel winnen. Janna was de Nederlandse Crystal en zij vliegt eruit wegens 'arrogantie'
Crystal ademt met iedere letter die ze zingt, muziek uit, heeft een ietwat stoïcijnse uitstraling maar geeft daarbij wel scherpe, goede antwoorden op de meest triviale klote-vragen. Ze schuift niet de schuld op andere mensen maar geeft slim, leuk commentaar op kritieken.quote:Op maandag 19 april 2010 03:54 schreef MisterFloyd het volgende:
[..]
In Amerika zal Crystal wel winnen. Janna was de Nederlandse Crystal en zij vliegt eruit wegens 'arrogantie'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |