abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80194782
ze was net bij live & cooking v2.0 Weet niet hoe het heet. Iig liet ze zich daar niet van haar beste kant zien vond ik. Ahoewel ze het volgens mij niet zo stom bedoelt, komt het heel naar eruit allemaal.. is zonde
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_80194932
Live 4 U!
That's all folks!
pi_80195595
Het hele gebeuren doet me een beetje denken aan Sandy uit Idols vier... Die had tijdens de voorrondes ook al zo'n wonderschone reputatie opgebouwd, waar ze niet meer tegenop kon zingen. Toch jammer.
pi_80196654
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:35 schreef sbientje het volgende:
ze was net bij live & cooking v2.0 Weet niet hoe het heet. Iig liet ze zich daar niet van haar beste kant zien vond ik. Ahoewel ze het volgens mij niet zo stom bedoelt, komt het heel naar eruit allemaal.. is zonde
Ja, ze heeft wel gelijk over de beugeldragende sms'ende meisjes maar hoe het er uit komt pfff.....
Zó zelfingenomen Beetje zelfreflectie is echt wel op zn plaats Janna...
pi_80196855
Vond haar optreden erg goed, zou erg zijn gestegen in mijn lijstje. Wel jammer wat ze allemaal zegt in dat programma.. Ze heeft wel gelijk maar het komt er zo onsympathiek uit.
pi_80200812
Zonde, vond haar een super goede artiest

Jammer van d'r houding, ze overschreeuwt haar onzekerheid op deze manier
pi_80202709
quote:
Op zondag 11 april 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Live 4 U!
LiFe 4 U
:
  zondag 11 april 2010 @ 22:12:47 #158
290627 XMarlies
spenning & senseesjun
pi_80205955
Hmz, ik vind het eigenlijk niet zo zelfingenomen klinken als je vindt dat jij en anderen uit X Factor beter zingen dan 4Granted. Ik bedoel, ik zing ook beter dan hen...
pi_80209235
Typisch een geval van iemand die wel kan zingen maar geen sympathieke uitstraling heeft en dat laatste heeft haar genekt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:37:22 #160
261311 Phones666
Trut derdeklas
pi_80431798
Janna deed wel erg arrogant De volgende uitspraken:

"Wat een schijtland"
"Het is wel duidelijk, Nederland heeft geen smaak"
Fervent Zanger Rinus fan
pi_80469342
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 22:37 schreef Phones666 het volgende:
Janna deed wel erg arrogant De volgende uitspraken:

"Wat een schijtland"
"Het is wel duidelijk, Nederland heeft geen smaak"
En zéér terecht ook. Als de kijkers Janna al denken te kunnen veroordelen op arrogantie door een paar minuten tv dan is het ook diep treurig gesteld in dit land. Janna was gewoon qua zangtalent top 3 waardig en het is godvergeten schandalig dat ze er in de 1e live show al uitvloog. Gaan we gvd zo met talent om in dit land? Ben je iets anders dan de doorsnee mens dan ben je arrogant enz enz. X factor is nu al hopeloos verloren. Janna was een enorm talent en ze is nu al weg. Wat we nu nog over hebben zijn veel nietszeggende zangertjes en een paar import talanten die wel in de top 3 zullen eindigen. Niet dat daar iets mis mee is, maar laten we eerlijk zijn: Dony is gewoon een goede nachtclub zanger. Niets meer en niets minder. Simon Cowell zou hem week na week afbranden omdat hij steeds hetzelfde doet.
In Amerika zal Crystal wel winnen. Janna was de Nederlandse Crystal en zij vliegt eruit wegens 'arrogantie'
  maandag 19 april 2010 @ 22:43:22 #162
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_80502265
quote:
Op maandag 19 april 2010 03:54 schreef MisterFloyd het volgende:

[..]

En zéér terecht ook. Als de kijkers Janna al denken te kunnen veroordelen op arrogantie door een paar minuten tv dan is het ook diep treurig gesteld in dit land. Janna was gewoon qua zangtalent top 3 waardig en het is godvergeten schandalig dat ze er in de 1e live show al uitvloog. Gaan we gvd zo met talent om in dit land? Ben je iets anders dan de doorsnee mens dan ben je arrogant enz enz. X factor is nu al hopeloos verloren. Janna was een enorm talent en ze is nu al weg. Wat we nu nog over hebben zijn veel nietszeggende zangertjes en een paar import talanten die wel in de top 3 zullen eindigen. Niet dat daar iets mis mee is, maar laten we eerlijk zijn: Dony is gewoon een goede nachtclub zanger. Niets meer en niets minder. Simon Cowell zou hem week na week afbranden omdat hij steeds hetzelfde doet.
In Amerika zal Crystal wel winnen. Janna was de Nederlandse Crystal en zij vliegt eruit wegens 'arrogantie'
helemaal eensch... Als je in dit land je kop boven het maaiveld uitsteekt wordt je genadeloos afgemaakt.
Same shit, different day
SC hopper present
  ESF Reporter maandag 19 april 2010 @ 22:52:13 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_80502683
quote:
Op maandag 19 april 2010 03:54 schreef MisterFloyd het volgende:

[..]
Crystal ademt met iedere letter die ze zingt, muziek uit, heeft een ietwat stoïcijnse uitstraling maar geeft daarbij wel scherpe, goede antwoorden op de meest triviale klote-vragen. Ze schuift niet de schuld op andere mensen maar geeft slim, leuk commentaar op kritieken.
Janna's hele uitstraling tijdens haar optredens en ook daarbuiten, stond constant op onweer. Alles ligt aan dat 'Nederlandse Telegraaf lezende volk' want oh oh wat is ze uniek. Als er op haar chagerijnige wezen werd gewezen, dan kon er wel een geforceerd lachje vanaf. Ik vind het ook niks als iemand 24/7 happydepeppy is maar for God's sake als ik boos wil worden door naar muziek te luisteren zet ik wel een plaat van Kane op.
Daarbij het gegeven dat Janna zong als een geconstipeerde Joss Stone, die ik an sich al een opgezette keel vind hebben, neuh, die vergelijking met Crystal vind ik niet opgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')