quote:
Dat is ook wel waar jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:16 schreef ClearGreen het volgende:
Ik vind het erger dat ze, zoals de jury terecht opmerkte, nogal gemakzuchtig is, dan dat ze blowt.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de inzet die je toont.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:41 schreef XMarlies het volgende:
Ach, er blowen zoveel mensen. Is het nu opeens te veroordelen omdat het op TV is? Waar ik trouwens ook welvan word, is dat gezeur over roken versus zingen. Of je tonen wel of niet haalt heeft met oefening en techniek te maken (...en of je goed uitgerust bent en zo). Met een goede techniek kan je zelfs zo langs een verkoudheid heen zingen.
Stel, je rookt overmatig veel - dan kan het vlak daarna op je stem slaan, maar dat herstelt ook snel. Maar stel, je gebruikt je stem verkeerd en geforceerd... dát brengt pas de echte schade. Zangles dus... Dat roept men altijd, maar helaas bestaan er net zoveel "slechte" zangdocenten als bijvoorbeeld "slechte" psychologen...
Hahaha, kom op... geen inzet omdat ze ROOKT? Check eens wat internationale artiesten en dan krijg je 1000 euro van me als je kan aantonen dat niemand van hen rookt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de inzet die je toont.
En als je, terwijl je de kans van je leven krijgt, gaat zitten roken terwijl je stem hetgeen is waar je het mee moet doen, dan komt dat ontzettend gemakzuchtig over.
Wil je deze kans grijpen, dan stop je dus onmiddellijk met roken. Niet? Dan heb je er blijkbaar niet genoeg voor over en ga je maar lekker naar huis.
Ze is echt ver in mijn achting gedaald gisteren.
Joh, ga niet zo op in die entertainment filmpjes tussendoor, waarin gewoon een beeld wordt neergezet zodat het volk wat heeft om over te roddelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de inzet die je toont.
En als je, terwijl je de kans van je leven krijgt, gaat zitten roken terwijl je stem hetgeen is waar je het mee moet doen, dan komt dat ontzettend gemakzuchtig over.
Wil je deze kans grijpen, dan stop je dus onmiddellijk met roken. Niet? Dan heb je er blijkbaar niet genoeg voor over en ga je maar lekker naar huis.
Ze is echt ver in mijn achting gedaald gisteren.
Amen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Joh, ga niet zo op in die entertainment filmpjes tussendoor, waarin gewoon een beeld wordt neergezet zodat het volk wat heeft om over te roddelen
Lisa is ook kettingroker trouwens, net zoals genoeg zangers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |