Ehm dat zie ik dan weer even niet. Ze zou wel de broer van Froukje de Both kunnen zijn...Damn met al die make-up vind ik het net een traaf!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Godver, wat een knappe auditie en een leuke verschijning... en als ze praat is het net een kopie van Froukje de Both
Ze zei het alleen niet tegen de jury. Martijn gaat niet over wie door gaat en wie niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef Blabla007 het volgende:
Ik vond het zo debiel dat ze voor haar optreden aan gaf dat ze ziek was, maar dat dat geen excuus was. Maar toen ze het optreden had gehad was het eerste wat ze tegen Martijn zei dat ze zo ziek was geweest die nacht. Vond het allemaal heel erg fake overkomen.
Ze zei ook niet tegen de jury dat ze blowde....zijn ze toch ook achter gekomen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze zei het alleen niet tegen de jury. Martijn gaat niet over wie door gaat en wie niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:33 schreef ranja het volgende:
En ik denk dat ze geluk heeft met Eric als coach.
goeie typecasting dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef Leigh het volgende:
Vind haar instelling niets.
Het is geluk hebben dat ze niet wéér eens riep 'Shit. Overnieuw!' als ze een woord vergeet of te hoor of laag inzet. Perfectionisme is goed, maar het is echt haar valkuil.
Ondanks haar goede stem erger ik me vreselijk aan haar.
Dat weet ze zelf ook heel goed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef Leigh het volgende:
Perfectionisme is goed, maar het is echt haar valkuil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |