abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:41:32 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80148355
Tsja dat mensen in deze typecast val zijn getrapt...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:44:03 #127
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_80148427
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel een punt hoor. Het is waar dat de BESTE meestal ook echt wint, dus het publiek kiest meestal wel de terechte winnaar. Maar op de weg van de eerste lifeshow naar de finale worden er vaak wel rare keuzes gemaakt hoor door het Hollandsch publiek. Vanavond was daar een perfect voorbeeld van.
Nogmaals, het duurt ieder jaar weer een tijdje voordat het beltegoed van de gillende tienermeisjes weer op is, of pa of ma er achter komt dat hun telefoon vaak misbruikt wordt....
Helaas is het voor een aantal goede zangers/zangeressen dan al afgelopen, terwijl de zo vals als een kraai zingende jongetjes er nog in zitten... Vorig jaar duurde het een paar weken voordat een type als Laurens vertrok terwijl ie er echt de 1e week uit had moeten vliegen....
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:45:34 #128
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_80148462
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:39 schreef ranja het volgende:

[..]

Hoezo ik baal als een stekker en er wordt me een microfoon onder de neus geduwd
Gewoon lekker eerlijk en puur
Ja dat klopt, dan mag het.
Maar Janna had de tekst ingestudeerdt en wat dus niet eerlijk en puur.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:46:31 #129
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_80148490
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:41 schreef Re het volgende:
Tsja dat mensen in deze typecast val zijn getrapt...
Eensch, Janna werd door RTL wel (bewust??) neergezet als een sjagerijnige, wietrokende nerveuze meid.
Misschien had een Danielle ook wel van die momenten, maar daar lieten ze weer zaken als 'de val' tot in den treure zien. 1x raden wat meer sympathiestemmen trekt!
Same shit, different day
SC hopper present
pi_80148540
he wat ben ik blij dat dat arrogante klere wijf eruit is nu wordt x-factor pas leuk ze hadden haar er direct al uit moeten smijten bij de auditie ronde.

ze stond gewoon te blowen in de hotel kamer uit het raam nou dat bewijst al dat dat mens het niet waardig is om te winnen.

echt Nederland doet er goed aan dat zij eruit is.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:50:38 #131
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_80148584
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
he wat ben ik blij dat dat arrogante klere wijf eruit is nu wordt x-factor pas leuk ze hadden haar er direct al uit moeten smijten bij de auditie ronde.

ze stond gewoon te blowen in de hotel kamer uit het raam nou dat bewijst al dat dat mens het niet waardig is om te winnen.

drogredenering
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:53:26 #132
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_80148647
quote:

Als dat een reden is om iemand eruit te willen wippen.... Dan kan je ook iedere kandidaat die een neut drinkt er wel uitmikken of als alcoholist neerzetten. Inderdaad een drogreden dus
Same shit, different day
SC hopper present
pi_80148690
quote:

Eeh....zonder seks, drugs en drank zou er van heel showbizzzzland niet veel overblijven!
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:29:33 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_80150664
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:45 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ja dat klopt, dan mag het.
Maar Janna had de tekst ingestudeerdt en wat dus niet eerlijk en puur.
Uhm, hoezo ingestudeerd en... Wat?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_80151917
Ach, Janna is duidelijk minder kneedbaar dan dat andere mutsje wat wel door is.
toch jammer........
pi_80152430
ook totaal verkeerd liedje imo, behoorlijk saai kwam het over... wel zonde hoor..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:44:54 #137
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_80153702
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Woelli het volgende:

[..]

Waar haalt ze het lef vandaan...
Boris, Nikki, Raffaela, Lisa en Sharon stuk voor stuk allemaal goed. Gaat zij zo iets zeggen.
Hoezo ik loop naast me schoenen en kan slecht tegen me verlies.
En waar zijn Raffa en Sharon nu?

Boris is de enige die een beetje zijn eigen weg gaat en een vaste schare fans heeft. Nikki moet nog alles bewijzen, en ook Lisa moet nog een smash hit scoren en haar eigen stijl laten zien.
pi_80153744
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 10:44 schreef oYo het volgende:

[..]

En waar zijn Raffa en Sharon nu?

Boris is de enige die een beetje zijn eigen weg gaat en een vaste schare fans heeft. Nikki moet nog alles bewijzen, en ook Lisa moet nog een smash hit scoren en haar eigen stijl laten zien.
En dus nog meer reden voor Janna om een toontje lager te zingen Want alleen met een goede stem red je het niet...
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:54:36 #139
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80153903
quote:

Toch kan p dat je in zoveel regels zo weinig kunt zeggen, laat staan iets zinnigs.
Als alle blowende artiesten er nu mee zouden stoppen werd het akelig stil op de radio en op de podia.

Bovendien vond ik Janna gisteren een van de beteren en had ze een behoorlijk moeilijk nummer te zingen dta ze er erg goed vanaf bracht. Ik had haar vrij laag op mijn favorietenlijstje staan, maar gisteren is ze echt met stip gestegen.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:18:12 #140
290627 XMarlies
spenning & senseesjun
pi_80154329
Echt irritant dat zij eruit ligt.
Echt zo irritant.

Toch wil ik haar uitspraak iets nuanceren.
Nederland heeft wel smaak.
Sms-send breezermeisjesvolk niet.
pi_80154374
Goede stem maar haar houding was echt te arrogant! Ook al was ze deze ronde verder gekomen, echt ver was ze toch niet gekomen. Hoe ze elke keer keek...
pi_80158462
Nog geen tagje?
Ik zal dr eigenlijk niet echt gaan missen
pi_80158613
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:18 schreef XMarlies het volgende:
Echt irritant dat zij eruit ligt.
Echt zo irritant.

Toch wil ik haar uitspraak iets nuanceren.
Nederland heeft wel smaak.
Sms-send breezermeisjesvolk niet.
Denk toch écht dat ze dan beter haar best had moeten doen om ook het Breezervolk te overtuigen...En dat kon ze blijkbaar niet!
Maar goed, wat mij betreft heeft ze het spel ook iets te vroeg verlaten...
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:17:07 #144
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_80158774
Ik denk dat het verder carriere-gezien weinig uitmaakt, ze heeft zichzelf nu kunnen tonen aan een groot publiek en als ze de boel nu alsnog serieus aanpakt kan het prima zijn dat je d'r binnenkort alsnog voorbij hoort komen natuurlijk.

Maar wel terecht dat ze eruit ligt, die houding is dan wel weer een beetje jammerlijk, maar ach.
pi_80186239
Ze zou nooit een publiekslieveling worden met hoe ze is. Ze is er net even te vroeg uit, maar veel maakt het me ook niet uit.
That's all folks!
pi_80188328
Mooi.
Ben er niet rouwig om.
Liej
  zondag 11 april 2010 @ 16:22:51 #147
290627 XMarlies
spenning & senseesjun
pi_80189778
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zou nooit een publiekslieveling worden met hoe ze is.
Correctie: hoe ze zich gedroeg. Je wordt schijnbaar pas een publiekslieveling als je je eigen persoonlijkheid opzij zet en er een gewenste persoonlijkheid met bijbehorend gewenst gedrag voor in de plaats zet. Het programma had net zo goed de Gun-factor kunnen heten dan toch?

Wat is dan gewenst?
Een beetje onzeker, maar zeker niet te onzeker, het liefst alleen af en toe, maar niet als je zingt, echter moet je ook niet te stoer overkomen, want dan zou je arrogant zijn en dan haal je het ook niet. Huilen mag, soms, niet te vaak en zeker niet te scheutig zijn met de tranen tijdens jurycommentaar. Houd er geen gekke maniertjes op na, zoals teveel gepluk aan kleding of het teveel knipperen met je ogen. Kauwgom kauwen doet je de das om. Doe vooral niet te gretig als je sms-nummer wordt genoemd, maar sta er een beetje verlegen doch stralend bij. Als je in de camera kijkt buiten zangtijden, doe dit dan een beetje nederig, kin een tikkeltje omlaag. Bedenk van tevoren goed welk image je wilt neerzetten. Een kandidaat zonder bewust image-plan (en vooral zonder genoeg bewust gedrag en zelfreflectie) komt niet ver. Geef altijd correcte antwoorden. Trek niemand voor en val niemand af. Zeg altijd dat je veel geleerd hebt en dat je commentaar nuttig vindt. Moet ik nog doorgaan...?
  zondag 11 april 2010 @ 16:27:57 #148
13973 ranja
image means nothing
pi_80190011
Het probleem is denk ik toch vooral dat in de eerste liveshow(s) de stemmen grotendeels bepaald worden door image, opgebouwd tijdens de voorrondes. Tijdens de liveshows kunnen meningen bijgesteld worden door beter of minder te zingen dan verwacht. Dat zie je ook in de verschuivingen in de favorietenlijstjes bijvoorbeeld. Maar dat merk je in de stemmen nog niet na 1 liedje zingen, pas na de eerste of zelfs tweede live show kun je die verschuivingen gaan merken in de stemmen. En die tijd, om zich te bewijzen, kreeg Janna niet. Dat denk ik dus.

En XMarlies

[ Bericht 2% gewijzigd door ranja op 11-04-2010 16:34:35 ]
pi_80190097
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt jammer. Ze heeft zo'n prachtig mooie stem en ze is ook alles behalve doorsnee.
Ik begrijp nog steeds niet dat Angela Danielle heeft gekozen terwijl Fierce en Janna ook op het podium stonden
Ik heb zo het idee dat ze zich heel erg heeft laten beïnvloeden door die Cheryl COle.
Jenna en fierce waren veel grotere competitie voor haar jongens... Danielle vliegt er vanzelf wel uit...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80193630
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef XMarlies het volgende:

[..]

Correctie: hoe ze zich gedroeg. Je wordt schijnbaar pas een publiekslieveling als je je eigen persoonlijkheid opzij zet en er een gewenste persoonlijkheid met bijbehorend gewenst gedrag voor in de plaats zet. Het programma had net zo goed de Gun-factor kunnen heten dan toch?

Wat is dan gewenst?
-verhaal- Moet ik nog doorgaan...?
Met hoe je het uitlegt onder het kopje 'wat is dan gewenst' kom je er inderdaad in zo'n afvalrace, dat is gewoon zo. Daar is Janna zich wat te weinig van bewust geweest. Een belangrijk onderdeel van artiest zijn is een achterban creëren. Door wat missers in combinatie van het bewust zijn in hoe ze overkomt is ze (te vroeg) de klos geweest.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')