Nogmaals, het duurt ieder jaar weer een tijdje voordat het beltegoed van de gillende tienermeisjes weer op is, of pa of ma er achter komt dat hun telefoon vaak misbruikt wordt....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een punt hoor. Het is waar dat de BESTE meestal ook echt wint, dus het publiek kiest meestal wel de terechte winnaar. Maar op de weg van de eerste lifeshow naar de finale worden er vaak wel rare keuzes gemaakt hoor door het Hollandsch publiek. Vanavond was daar een perfect voorbeeld van.
Ja dat klopt, dan mag het.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoezo ik baal als een stekker en er wordt me een microfoon onder de neus geduwd![]()
Gewoon lekker eerlijk en puur
Eensch, Janna werd door RTL wel (bewust??) neergezet als een sjagerijnige, wietrokende nerveuze meid.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:41 schreef Re het volgende:
Tsja dat mensen in deze typecast val zijn getrapt...
drogredeneringquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
he wat ben ik blij dat dat arrogante klere wijf eruit is nu wordt x-factor pas leuk ze hadden haar er direct al uit moeten smijten bij de auditie ronde.
ze stond gewoon te blowen in de hotel kamer uit het raam nou dat bewijst al dat dat mens het niet waardig is om te winnen.
echt Nederland doet er goed aan dat zij eruit is.
Als dat een reden is om iemand eruit te willen wippen.... Dan kan je ook iedere kandidaat die een neut drinkt er wel uitmikken of als alcoholist neerzetten. Inderdaad een drogreden dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
he wat ben ik blij dat dat arrogante klere wijf eruit is nu wordt x-factor pas leuk ze hadden haar er direct al uit moeten smijten bij de auditie ronde.
ze stond gewoon te blowen in de hotel kamer uit het raam nou dat bewijst al dat dat mens het niet waardig is om te winnen.
Eeh....zonder seks, drugs en drank zou er van heel showbizzzzland niet veel overblijven!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
Uhm, hoezo ingestudeerd en... Wat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dan mag het.
Maar Janna had de tekst ingestudeerdt en wat dus niet eerlijk en puur.
En waar zijn Raffa en Sharon nu?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan...![]()
Boris, Nikki, Raffaela, Lisa en Sharon stuk voor stuk allemaal goed. Gaat zij zo iets zeggen.
Hoezo ik loop naast me schoenen en kan slecht tegen me verlies.
En dus nog meer reden voor Janna om een toontje lager te zingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:44 schreef oYo het volgende:
[..]
En waar zijn Raffa en Sharon nu?
Boris is de enige die een beetje zijn eigen weg gaat en een vaste schare fans heeft. Nikki moet nog alles bewijzen, en ook Lisa moet nog een smash hit scoren en haar eigen stijl laten zien.
Toch kan p dat je in zoveel regels zo weinig kunt zeggen, laat staan iets zinnigs.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:48 schreef hadassa20 het volgende:
Denk toch écht dat ze dan beter haar best had moeten doen om ook het Breezervolk te overtuigen...En dat kon ze blijkbaar niet!quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:18 schreef XMarlies het volgende:
Echt irritant dat zij eruit ligt.
Echt zo irritant.
Toch wil ik haar uitspraak iets nuanceren.
Nederland heeft wel smaak.
Sms-send breezermeisjesvolk niet.
Correctie: hoe ze zich gedroeg. Je wordt schijnbaar pas een publiekslieveling als je je eigen persoonlijkheid opzij zet en er een gewenste persoonlijkheid met bijbehorend gewenst gedrag voor in de plaats zet. Het programma had net zo goed de Gun-factor kunnen heten dan toch?quote:Op zondag 11 april 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zou nooit een publiekslieveling worden met hoe ze is.
Jenna en fierce waren veel grotere competitie voor haar jongens... Danielle vliegt er vanzelf wel uit...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt jammer. Ze heeft zo'n prachtig mooie stem en ze is ook alles behalve doorsnee.
Ik begrijp nog steeds niet dat Angela Danielle heeft gekozen terwijl Fierce en Janna ook op het podium stonden![]()
![]()
Ik heb zo het idee dat ze zich heel erg heeft laten beïnvloeden door die Cheryl COle.
Met hoe je het uitlegt onder het kopje 'wat is dan gewenst' kom je er inderdaad in zo'n afvalrace, dat is gewoon zo. Daar is Janna zich wat te weinig van bewust geweest. Een belangrijk onderdeel van artiest zijn is een achterban creëren. Door wat missers in combinatie van het bewust zijn in hoe ze overkomt is ze (te vroeg) de klos geweest.quote:Op zondag 11 april 2010 16:22 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Correctie: hoe ze zich gedroeg. Je wordt schijnbaar pas een publiekslieveling als je je eigen persoonlijkheid opzij zet en er een gewenste persoonlijkheid met bijbehorend gewenst gedrag voor in de plaats zet. Het programma had net zo goed de Gun-factor kunnen heten dan toch?
Wat is dan gewenst?
-verhaal- Moet ik nog doorgaan...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |