Janna had niet eens in de herkansing moeten staan, de andere 2 acts ook niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Echt jammer. Ze heeft zo'n prachtig mooie stem en ze is ook alles behalve doorsnee.
Ik begrijp nog steeds niet dat Angela Danielle heeft gekozen terwijl Fierce en Janna ook op het podium stonden![]()
![]()
Ik heb zo het idee dat ze zich heel erg heeft laten beïnvloeden door die Cheryl COle.
Dat denk ik ook! Ik was geen fan van haar, vond haar irritant, maar dit was wel onverdiend ja...quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef ranja het volgende:
Aan het nummer lag het niet denk ik hoor... toch teveel diskrediet opgebouwd in de voorgaande afleveringen denk ik.
Ja die laatste opmerking was echt zum kotzen!quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:31 schreef Woelli het volgende:
Ze was goed, dat geef ik toe.
Maar Woelli is blij![]()
Dit zat er ook wel aan te komen toch, had ze maar normaal moeten doen.
Vooral na haar laatste opmerking kotst ik haar helemaal uit
Wat heeft ze gezegd dan? Dat heb ik net gemist.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja die laatste opmerking was echt zum kotzen!
Ik vond het een geniale uitspraak juist !quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
"Dit bewijst dat Nederland geen smaak heeft"
En haar gebrek aan zelfreflectie....quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
Ahquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
Waar haalt ze het lef vandaan...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:36 schreef ranja het volgende:
Hoezo ik baal als een stekker en er wordt me een microfoon onder de neus geduwdquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Woelli het volgende:
Hoezo ik loop naast me schoenen en kan slecht tegen me verlies.
Maar ze heeft wel een punt hoor. Het is waar dat de BESTE meestal ook echt wint, dus het publiek kiest meestal wel de terechte winnaar. Maar op de weg van de eerste lifeshow naar de finale worden er vaak wel rare keuzes gemaakt hoor door het Hollandsch publiek. Vanavond was daar een perfect voorbeeld van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan...![]()
Boris, Nikki, Raffaela, Lisa en Sharon stuk voor stuk allemaal goed. Gaat zij zo iets zeggen.
Hoezo ik loop naast me schoenen en kan slecht tegen me verlies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |