Wie belt er evenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Had die nog op mijn flickr staan. Is de AH Ged. Zuiderdiep in Groningen.
Die hing jaren (4-5 jaar denk ik) geleden ook al in het winkelcentrum van de Groningse wijk Lewenborg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ook al sinds jaar-en-dag in de Gezinsbodequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:22 schreef Tim21 het volgende:
Ik zag pas op zo'n bord:
Tuinman nodig? Ik heb nog een paar uurtjes vrij: [06-nummer].
Volgende kaartje:
Schilder nodig? Ik heb nog een paar uurtjes vrij: [ zelfde 06-nummer]
Ander kaartje:
Schoonmaker nodig? Ik heb nog een paar uurtjes vrij: [ zelfde 06-nummer]
Deze foto is ook al jaren oud.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die hing jaren (4-5 jaar denk ik) geleden ook al in het winkelcentrum van de Groningse wijk Lewenborg.
Ik vind hem eigenlijk wel mooi gevonden, weer eens wat anders dan 'oppas gezocht'quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:18 schreef Dipkip het volgende:
Er hing gisteren bij onze supermarkt een briefje waarop stond AANGEBODEN: oppaskind, jongetje, 6 jaar, heel lief, 5 euro per uur.
Hmmmmm. Ik hoop dat het gewoon een dom gekozen kopje is.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
deze heb ik ook wel eens gezien inderdaad, ook ged. zuiderdiep., paar maand geledenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaatsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt ook exact hetzelfde bij de AH in winkelcentrum Paddepoel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Niks voor jou?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt ook exact hetzelfde bij de AH in winkelcentrum Paddepoel.
Een oude dametje wist me te vertellen dat het briefje er al jaren hing en dat de man inmiddels het tarief in de loop der tijd had verhoogd van 25 naar 50 euro!
Dat oude dametje ging er zelf schoonmaken toen de prijs nog 25 was?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een oude dametje wist me te vertellen dat het briefje er al jaren hing en dat de man inmiddels het tarief in de loop der tijd had verhoogd van 25 naar 50 euro!
'Met Linda'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
Geweldige topicreeks was dat.
'Ja, maar ik ben ook een vrouw!'quote:
quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat oude dametje ging er zelf schoonmaken toen de prijs nog 25 was?
Volgende keer een foto maken!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef Frostu het volgende:
De kaartjes waarop de ondergang van de wereld gepredikt wordt, vanuit een christelijke visie, vind ik tot nu toe denk ik het meest bizar..
Die wilde ik ook posten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs in de dorpen boven Groningen hing zijn advertentie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die hing jaren (4-5 jaar denk ik) geleden ook al in het winkelcentrum van de Groningse wijk Lewenborg.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
Geweldige topicreeks was dat.
Maar goed dat leeftijd geen bezwaar is, zie maar eens iemand zonder leeftijd te vinden!quote:
Als je een jongeman van 47 bent dan lukt dat ook nog welquote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar goed dat leeftijd geen bezwaar is, zie maar eens iemand zonder leeftijd te vinden!
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar goed dat leeftijd geen bezwaar is, zie maar eens iemand zonder leeftijd te vinden!
Volgens mij staat deze advertentie ook bijna altijd in de Gezinsbodequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
en... is 95 cm niet wat groot voor een babyvoet. En waarom wil je er 1 huren?quote:
Waarom bel je niet even voor wat meer uitleg?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:35 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam deze daarnet in de supermarkt tegen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef jack4ya het volgende:
Bedoelen ze iets/ding dat de geboorte aankondigd? Als alternatief voor een ooievaar in je tuin ofzo?
Ik kan er geen chocola van maken.
Dat zou gesproken interactie met mensen betekenen. Brr.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom bel je niet even voor wat meer uitleg?
Brazilend? Tuurlijk en een mooi schilderij kan ook.quote:
Nee sorry, ik woon niet echt in de buurt van Tsjernobyl.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:19 schreef jack4ya het volgende:
Een échte puppypoes!![]()
Ken je die niet dan?
Ik zag pas op zo'n bord:
Volgende kaartje:
Ander kaartje:
Absoluut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
Tvp voor alle vage briefjes die er ongetwijfeld nog zullen volgen.
volgens mij wil ze schilderen, tuinieren en schoonmakenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:31 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Brazilend? Tuurlijk en een mooi schilderij kan ook.
*edit* Ow wacht even... ze WIL een schoon huis, een schoon tuin, en een schilderij.
Tuurlijk geen probleem.![]()
ook naakt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
volgens mij wil ze schilderen, tuinieren en schoonmaken
Dat lijkt wel zo, maar ze kruist aan "gevraagd".quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
volgens mij wil ze schilderen, tuinieren en schoonmaken
Ik zag pas op zo'n bord:
Volgende kaartje:
Ander kaartje:
Dit! Ik ben ook fucking nieuwsgierigquote:Op zondag 7 februari 2010 16:59 schreef Fingon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn, alle links naar die opname zijn broken, heeft iemand nog een werkende link naar schoonmaaktser.mp3?
Puppypoesquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Iris is weer terug, de babyvoet is verkocht nu zoekt ze een puppy poes!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Iris is weer terug, de babyvoet is verkocht nu zoekt ze een puppy poes!
[ afbeelding ]
DIe vind ik het minst vreemd van allemaal..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef Keroppi het volgende:
Vandaag gezien op het bord van de AH in de Nachtegaalstraat, Utrecht. Niet heel vreemd maar toch wel een opmerkelijke plek om aan naaktmodellen te komen.
Gezocht:
Twee kunstenaars zijn op zoek naar een naaktmodel (max 30 jaar) om te oefenen.
Voor meer responds hadden ze het kaartje maar 3x opgehangen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:06 schreef Wukl het volgende:
Aangeboden [X] Gevraagd [ ]
T.K.: vogels in alle kleuren, ook op verzoek.
Ik stond daar zo van: WTF!?
Ben bang van niet. Ik zou het ook nog wel eens willen beluisteren. Het was zó grappig! Iemand moet het toch nog wel op zijn pc hebben staan lijkt mij?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Is dat nog ergens terug te luisteren? Linkje in topic werkt niet meer..
Ik lees 300 posts metquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:35 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Ik zou het ook nog wel eens willen beluisteren. Het was zó grappig! Iemand moet het toch nog wel op zijn pc hebben staan lijkt mij?
Plaats een oproep! Zo'n klassieker moet nog ergens rondhangen, toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik lees 300 posts met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar kan het niet terugluisteren
iemand moet dit toch hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Is dat nog ergens terug te luisteren? Linkje in topic werkt niet meer..
Ik zag pas op zo'n bord:
Volgende kaartje:
Ander kaartje:
quote:
Poes bevallen van puppyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Puppypoes![]()
Goed topic, morgen ook maar eens kijken naar die kaartjes. Doe ik normaal nooit.
Skv to the rescue! Momentje hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik lees 300 posts met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar kan het niet terugluisteren
Heb je 'm nog een keer. Deze linkjes zijn doodquote:
Wat valt nou meer op? Een tekeningetje op afstand of de zoveelste met een stukje tekst?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:36 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als mensen er een 'illustrerend tekeningetje' bij maken. Alsof ik me geen voorstelling van een fiets kan maken
'He's from the future'quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:48 schreef Keroppi het volgende:
Eindelijk een toestel waarmee ik makkelijk foto's kan maken! Want ik had deze al eerder gezien en wilde 'm niet aan jullie onthouden:
[ afbeelding ]
Volgens mij staat er Brazileno... en zou het dus een man moeten zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:31 schreef jack4ya het volgende:
Brazilend? Tuurlijk en een mooi schilderij kan ook.
Die tekeningen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef eleusis het volgende:
Semi-opmerkelijk bij de Coop. Volgens mij heeft hij er twee. Dus: twee briefjes!
[ afbeelding ]
Die zijn toch niet zo heel raar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:13 schreef exile79 het volgende:
Vanmiddag even bij de Plus gekeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, PowNews gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw, maar ik moest wel lachenquote:Te koop aangeboden: 64-delige encyclopedie
Ik doe de verzameling weg aangezien ik ga trouwen. M'n vrouw weet toch alles beter.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Keroppi het volgende:
Deze vond ik in Leiden
[ afbeelding ]
heeft hij zelf geschreven en foto van gemaaktquote:
Lieve schat, ik ben een vrouw.quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef Teal het volgende:
[..]
heeft hij zelf geschreven en foto van gemaakt![]()
oke, dan wil ik wel reageren... maar je telefoonnummer mist een cijfer en je emailadres een @........ helaasquote:
Ik ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
waar heb je deze advertentie gevonden? Ik trof 'm ook aan in de AH veerstraat in bussum
quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geen raar kaartje, maar een opmerkelijke tekst op de soesjes...
[ afbeelding ]
What the...quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die oude nudisten vent bij Powned die een kamer verhuurde aan vrouwelijke studentes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niks voor jou ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sexyquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Lot_1 het volgende:
oh dat briefje van die nudist die een studente wil laten schoonmaken heeft een vriendin van mij ook op haar zadel gevonden bij de AH in Vinkhuizen
Wtfquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo hebben er mensen gebeld voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesse?quote:
De opmerking hierboven was leukerquote:
Het is alweer een paar maandjes terug dit. Kan iemand nog n's een nieuwe link voor me fixen? Ik ben nou toch wel heel benieuwd!quote:
Da's ook een kandidaat voor Foutief spatie gebruikquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
Blij dat je hem zo opvatquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De opmerking hierboven was leuker![]()
Nee, ik had laatst bij de Jumbo in Breda een schoonmoeder aangeboden, leek hier nogal op.
Die was inderdaad beter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
De opmerking hierboven was leuker![]()
Nee, ik had laatst bij de Jumbo in Breda een schoonmoeder aangeboden, leek hier nogal op.
Om wat bij te klussen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die was inderdaad beter.![]()
Maar hoezo bied je nou een schoonmoeder aan
Ik zou er ook wel van af willen anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Die was inderdaad beter.![]()
Maar hoezo bied je nou een schoonmoeder aan
tja, brakke telefooncamera...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:30 schreef ad0rable het volgende:
Duidelijke foto's ook. Maar guuud. Nize topique.
van welke fokker zou deze zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Keroppi het volgende:
[ afbeelding ]
Pas bellen of uitgaan na 16.00 ?
hij is wel terug gegaan om de datum te veranderen,ookal is hij vergeten dat hij die datum op 2 plekken vermeld heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Keroppi het volgende:
[ afbeelding ]
Neem aan dat jij ook op het GLU / ROC zit in Utrecht?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Keroppi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hangt volgens mij bij alle Albert Heijn's in de binnenstadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
Ook echt "Aangeboden" aangekruistquote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Keroppi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee,maar er hingen wel meer van dit soort briefjes, dus denk dat een paar anderen grappig zijn geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:55 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dit is toch gewoon zelf geschreven door deze user
tevens even bellen vanavond
Is toch lieeeef?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Keroppi het volgende:
[ afbeelding ]
Opengeschoren teelballen? Auw!quote:
En dan bij de datum "over datum" schrijven....quote:
Duidelijk het werk van een stel pubers. Trouwens, wie gebruikt tegenwoordig nog het woord 'teelballen'...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:39 schreef Lips het volgende:
[..]
En dan bij de datum "over datum" schrijven....
Vriend van me heeft dat opgenomen, heb 'm nog wel staan. Zal het een keer opzoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
Wat een kaartjes!Kapot te gaan van het lachen hier, binnenkort ook maar eens kijken!
En wie heeft die link van dat naakte schoonmaaksters telefoongesprek nog? Een werkende dus.
tvp.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat opgenomen, heb 'm nog wel staan. Zal het een keer opzoeken.
quote:
Ach, is toch leuk? Beter dan die lui die hier op FOK! constant lopen te zeuren over hoe kut hun leven is, hoe lelijk ze zijn en dat niemand ze waardeert. Maar wat ondernemen.. ho maar. Het ligt immers allemaal aan de rest van de mensen die niet begrijpen hoe de wereld hoort te zijn.quote:
Hartstikke, maar een supermarktbriefje lijkt me daar niet het meest geschikte middel voor.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:57 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ach, is toch leuk? Beter dan die lui die hier op FOK! constant lopen te zeuren over hoe kut hun leven is, hoe lelijk ze zijn en dat niemand ze waardeert. Maar wat ondernemen.. ho maar. Het ligt immers allemaal aan de rest van de mensen die niet begrijpen hoe de wereld hoort te zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef superworm het volgende:
Handig voor als de oude zijn overleden!
[ afbeelding ]
Is dit gesprek van "Linda de schoonmaakster" nog ergens terug te vinden? De linkjes doen het niet.quote:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag 2 opa's voor beide kerstdagen. Graag wel kadootjes meenemen voor onze kindjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef exile79 het volgende:
Die wil je toch gewoon meteen bellen? "ja, ik wil graag een opa voor twee dagen''
[ afbeelding ]
Eindbaasquote:
Ik wil niet lullig zijn, maar door de effecten die u gebruikt heeft is het (erg) lastig te verstaan wat er gezegd wordt. Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om de originele versie te uploaden? Alvast bedankt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef Skv het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/6(...)erMannetjesRemix.mp3
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:03 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje zielig, ik zie al helemaal zo'n eenzame oude man voor me.
Idd, wat een prutversie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:54 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar door de effecten die u gebruikt heeft is het (erg) lastig te verstaan wat er gezegd wordt. Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om de originele versie te uploaden? Alvast bedankt.
Geen idee waar die is. Ik heb deze remix ook niet gemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:54 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar door de effecten die u gebruikt heeft is het (erg) lastig te verstaan wat er gezegd wordt. Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om de originele versie te uploaden? Alvast bedankt.
Gelukkig maar dat ze veel dingen niet kan. En je kunt ook niet bellen naar dat nummerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:46 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit briefje lag hier gisteren in de brievenbus. Niet in de supermarkt dus, maar leek me toch het vermelden waard.
kopjeswasser op het herentoiletquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef Bart het volgende:
Dan moet ze wel zekere andere 'kwaliteiten' hebben, als ik haar in dienst wil nemen zonder dat ze kan schoonmaken.
Dat, of twee flinke pluspunten.quote:
Ik moest hem twee keer lezen voordat ik zag dat ze toch echt baby poppen bedoelden.quote:
Ook grappig dat het de ene keer "u" is en de andere keer "jou".quote:Op woensdag 21 september 2011 17:10 schreef exile79 het volgende:
Even een schopje, deze kansloze advertentie mag niet ontbreken hier.
[ afbeelding ]
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef RingBewoner het volgende:
Kwam op mijn werk ook eentje tegen:
"Cafeïne vrij"
Op een koffieautomaat. Maak overmorgen wel een foto.
Moet één woord zijn. Anders kan je het lezen als gratis caffeine. Oh ja ook met dubbel f geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Je hebt Cafeïne vrije koffie?
Kan met dubbel en enkele f..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Moet één woord zijn. Anders kan je het lezen als gratis caffeine. Oh ja ook met dubbel f geloof ik.
Woordenlijst.org geeft de officiële spelling (Groene Boekje) en die zegt dat het met 1 f moet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan met dubbel en enkele f..
maar okee, ik snapte het niet, kan ook zijn dat ik niet zo erg op detailtjes in ga
Dan vind ik jou een officiële mierenneuker, kan gewoon allebei..quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Woordenlijst.org geeft de officiële spelling (Groene Boekje) en die zegt dat het met 1 f moet.
Nee, het kan niet allebei.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan vind ik jou een officiële mierenneuker, kan gewoon allebei..
Net als dat Seks en Sex gelul, kan gewoon beide..
Geen prijs?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef freiss het volgende:
Vandaag bij de plaatselijke AH in kinderhandschrift:
"Papa te koop"
Zoek je er een dan?quote:
Je hebt hier een prima stukje neergezet, moeten zij ook kunnen. Kwestie van controleren. Als je iets wil verkopen, moet je wel moeite doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef Miendientje het volgende:
Als dyslecticus kan ik zeggen dat taal echt heel moeilijk kan zijn om te schrijven, vooral klanken die uit meer dan een letter bestaan of letters die het zelfde klinken of leenwoorden uit het Engels vind ik moeilijk. Bij het woord vouwfiets zou ik waarschijnlijk ook een spellingscontrole moeten gebruiken, helaas werkt dat niet bij geschreven briefjes. Al zou ik het wel even goed controleren voor ik het briefje op zou hangen.
Verkeerd topic, dit is materiaal voor 'tenenkrommende fouten in het openbaar'.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef geldwolf het volgende:
Analfabeten bij de ah,
[ afbeelding ]
oeps.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verkeerd topic, dit is materiaal voor 'tenenkrommende fouten in het openbaar'.
Hm. Even een mailtje sturen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hehe, ik kwam deze net op Facebook tegen
[ afbeelding ]
En al teruggereageerd..?quote:
Vraag haar hoeveel ze betaald per cc.. Dan ga ik ff melken en stuur het wel op als het me bevalt.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef ebke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen op het internet.
Goeie. Even wachten op een reactie en dan vraag ik het wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vraag haar hoeveel ze betaald per cc.. Dan ga ik ff melken en stuur het wel op als het me bevalt.
Aparte g'squote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef ebke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen op het internet.
quote:
Daarom duurde het zo lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |