Skv to the rescue! Momentje hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik lees 300 posts met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar kan het niet terugluisteren
Heb je 'm nog een keer. Deze linkjes zijn doodquote:
Wat valt nou meer op? Een tekeningetje op afstand of de zoveelste met een stukje tekst?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:36 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als mensen er een 'illustrerend tekeningetje' bij maken. Alsof ik me geen voorstelling van een fiets kan maken
'He's from the future'quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:48 schreef Keroppi het volgende:
Eindelijk een toestel waarmee ik makkelijk foto's kan maken! Want ik had deze al eerder gezien en wilde 'm niet aan jullie onthouden:
[ afbeelding ]
Volgens mij staat er Brazileno... en zou het dus een man moeten zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:31 schreef jack4ya het volgende:
Brazilend? Tuurlijk en een mooi schilderij kan ook.
Die tekeningen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef eleusis het volgende:
Semi-opmerkelijk bij de Coop. Volgens mij heeft hij er twee. Dus: twee briefjes!
[ afbeelding ]
Die zijn toch niet zo heel raar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:13 schreef exile79 het volgende:
Vanmiddag even bij de Plus gekeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, PowNews gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Had die nog op mijn flickr staan. Is de AH Ged. Zuiderdiep in Groningen.
Flauw, maar ik moest wel lachenquote:Te koop aangeboden: 64-delige encyclopedie
Ik doe de verzameling weg aangezien ik ga trouwen. M'n vrouw weet toch alles beter.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:26 schreef Keroppi het volgende:
Deze vond ik in Leiden
[ afbeelding ]
heeft hij zelf geschreven en foto van gemaaktquote:
Lieve schat, ik ben een vrouw.quote:Op zondag 28 november 2010 12:19 schreef Teal het volgende:
[..]
heeft hij zelf geschreven en foto van gemaakt![]()
oke, dan wil ik wel reageren... maar je telefoonnummer mist een cijfer en je emailadres een @........ helaasquote:
Ik ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:12 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
waar heb je deze advertentie gevonden? Ik trof 'm ook aan in de AH veerstraat in bussum
quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geen raar kaartje, maar een opmerkelijke tekst op de soesjes...
[ afbeelding ]
What the...quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die oude nudisten vent bij Powned die een kamer verhuurde aan vrouwelijke studentes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Had die nog op mijn flickr staan. Is de AH Ged. Zuiderdiep in Groningen.
Is dat niks voor jou ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt ook exact hetzelfde bij de AH in winkelcentrum Paddepoel.
Een oude dametje wist me te vertellen dat het briefje er al jaren hing en dat de man inmiddels het tarief in de loop der tijd had verhoogd van 25 naar 50 euro!
Sexyquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Lot_1 het volgende:
oh dat briefje van die nudist die een studente wil laten schoonmaken heeft een vriendin van mij ook op haar zadel gevonden bij de AH in Vinkhuizen
Wtfquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |