Niks voor jou?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt ook exact hetzelfde bij de AH in winkelcentrum Paddepoel.
Een oude dametje wist me te vertellen dat het briefje er al jaren hing en dat de man inmiddels het tarief in de loop der tijd had verhoogd van 25 naar 50 euro!
Dat oude dametje ging er zelf schoonmaken toen de prijs nog 25 was?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt ook exact hetzelfde bij de AH in winkelcentrum Paddepoel.
Een oude dametje wist me te vertellen dat het briefje er al jaren hing en dat de man inmiddels het tarief in de loop der tijd had verhoogd van 25 naar 50 euro!
'Met Linda'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
Geweldige topicreeks was dat.
'Ja, maar ik ben ook een vrouw!'quote:
quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat oude dametje ging er zelf schoonmaken toen de prijs nog 25 was?
Volgende keer een foto maken!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef Frostu het volgende:
De kaartjes waarop de ondergang van de wereld gepredikt wordt, vanuit een christelijke visie, vind ik tot nu toe denk ik het meest bizar..
Die wilde ik ook posten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Had die nog op mijn flickr staan. Is de AH Ged. Zuiderdiep in Groningen.
Zelfs in de dorpen boven Groningen hing zijn advertentie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Die hing jaren (4-5 jaar denk ik) geleden ook al in het winkelcentrum van de Groningse wijk Lewenborg.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
Geweldige topicreeks was dat.
Maar goed dat leeftijd geen bezwaar is, zie maar eens iemand zonder leeftijd te vinden!quote:
Als je een jongeman van 47 bent dan lukt dat ook nog welquote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar goed dat leeftijd geen bezwaar is, zie maar eens iemand zonder leeftijd te vinden!
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Maar goed dat leeftijd geen bezwaar is, zie maar eens iemand zonder leeftijd te vinden!
Volgens mij staat deze advertentie ook bijna altijd in de Gezinsbodequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Had die nog op mijn flickr staan. Is de AH Ged. Zuiderdiep in Groningen.
en... is 95 cm niet wat groot voor een babyvoet. En waarom wil je er 1 huren?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |