Skv to the rescue! Momentje hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik lees 300 posts met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar kan het niet terugluisteren
Heb je 'm nog een keer. Deze linkjes zijn doodquote:
Wat valt nou meer op? Een tekeningetje op afstand of de zoveelste met een stukje tekst?quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:36 schreef Keroppi het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als mensen er een 'illustrerend tekeningetje' bij maken. Alsof ik me geen voorstelling van een fiets kan maken
'He's from the future'quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:48 schreef Keroppi het volgende:
Eindelijk een toestel waarmee ik makkelijk foto's kan maken! Want ik had deze al eerder gezien en wilde 'm niet aan jullie onthouden:
[ afbeelding ]
Volgens mij staat er Brazileno... en zou het dus een man moeten zijn?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:31 schreef jack4ya het volgende:
Brazilend? Tuurlijk en een mooi schilderij kan ook.
Die tekeningen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef eleusis het volgende:
Semi-opmerkelijk bij de Coop. Volgens mij heeft hij er twee. Dus: twee briefjes!
[ afbeelding ]
Die zijn toch niet zo heel raar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:13 schreef exile79 het volgende:
Vanmiddag even bij de Plus gekeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, PowNews gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Had die nog op mijn flickr staan. Is de AH Ged. Zuiderdiep in Groningen.
Flauw, maar ik moest wel lachenquote:Te koop aangeboden: 64-delige encyclopedie
Ik doe de verzameling weg aangezien ik ga trouwen. M'n vrouw weet toch alles beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |