Woordenlijst.org geeft de officiële spelling (Groene Boekje) en die zegt dat het met 1 f moet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kan met dubbel en enkele f..
maar okee, ik snapte het niet, kan ook zijn dat ik niet zo erg op detailtjes in ga
Dan vind ik jou een officiële mierenneuker, kan gewoon allebei..quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Woordenlijst.org geeft de officiële spelling (Groene Boekje) en die zegt dat het met 1 f moet.
Nee, het kan niet allebei.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan vind ik jou een officiële mierenneuker, kan gewoon allebei..
Net als dat Seks en Sex gelul, kan gewoon beide..
Geen prijs?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef freiss het volgende:
Vandaag bij de plaatselijke AH in kinderhandschrift:
"Papa te koop"
Zoek je er een dan?quote:
Je hebt hier een prima stukje neergezet, moeten zij ook kunnen. Kwestie van controleren. Als je iets wil verkopen, moet je wel moeite doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:26 schreef Miendientje het volgende:
Als dyslecticus kan ik zeggen dat taal echt heel moeilijk kan zijn om te schrijven, vooral klanken die uit meer dan een letter bestaan of letters die het zelfde klinken of leenwoorden uit het Engels vind ik moeilijk. Bij het woord vouwfiets zou ik waarschijnlijk ook een spellingscontrole moeten gebruiken, helaas werkt dat niet bij geschreven briefjes. Al zou ik het wel even goed controleren voor ik het briefje op zou hangen.
Verkeerd topic, dit is materiaal voor 'tenenkrommende fouten in het openbaar'.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef geldwolf het volgende:
Analfabeten bij de ah,
[ afbeelding ]
oeps.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verkeerd topic, dit is materiaal voor 'tenenkrommende fouten in het openbaar'.
Hm. Even een mailtje sturen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hehe, ik kwam deze net op Facebook tegen
[ afbeelding ]
En al teruggereageerd..?quote:
Vraag haar hoeveel ze betaald per cc.. Dan ga ik ff melken en stuur het wel op als het me bevalt.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef ebke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen op het internet.
Goeie. Even wachten op een reactie en dan vraag ik het wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vraag haar hoeveel ze betaald per cc.. Dan ga ik ff melken en stuur het wel op als het me bevalt.
Aparte g'squote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef ebke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen op het internet.
quote:
Daarom duurde het zo lang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |