Deze hangt volgens mij bij alle Albert Heijn's in de binnenstadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Had die nog op mijn flickr staan. Is de AH Ged. Zuiderdiep in Groningen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geen raar kaartje, maar een opmerkelijke tekst op de soesjes...
[ afbeelding ]
Ook echt "Aangeboden" aangekruistquote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Keroppi het volgende:
[ afbeelding ]
Pas bellen of uitgaan na 16.00 ?
quote:
Nee,maar er hingen wel meer van dit soort briefjes, dus denk dat een paar anderen grappig zijn geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:55 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dit is toch gewoon zelf geschreven door deze user
tevens even bellen vanavond
Is toch lieeeef?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Keroppi het volgende:
[ afbeelding ]
Pas bellen of uitgaan na 16.00 ?
Opengeschoren teelballen? Auw!quote:
En dan bij de datum "over datum" schrijven....quote:
Duidelijk het werk van een stel pubers. Trouwens, wie gebruikt tegenwoordig nog het woord 'teelballen'...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:39 schreef Lips het volgende:
[..]
En dan bij de datum "over datum" schrijven....
Vriend van me heeft dat opgenomen, heb 'm nog wel staan. Zal het een keer opzoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef toetsenbordridder het volgende:
Wat een kaartjes!Kapot te gaan van het lachen hier, binnenkort ook maar eens kijken!
En wie heeft die link van dat naakte schoonmaaksters telefoongesprek nog? Een werkende dus.
tvp.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat opgenomen, heb 'm nog wel staan. Zal het een keer opzoeken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |