Ik wil graag 2 opa's voor beide kerstdagen. Graag wel kadootjes meenemen voor onze kindjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef exile79 het volgende:
Die wil je toch gewoon meteen bellen? "ja, ik wil graag een opa voor twee dagen''
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:25 schreef superworm het volgende:
Handig voor als de oude zijn overleden!
[ afbeelding ]
Eindbaasquote:
Ik wil niet lullig zijn, maar door de effecten die u gebruikt heeft is het (erg) lastig te verstaan wat er gezegd wordt. Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om de originele versie te uploaden? Alvast bedankt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef Skv het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/6(...)erMannetjesRemix.mp3
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:03 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje zielig, ik zie al helemaal zo'n eenzame oude man voor me.
Idd, wat een prutversie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:54 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar door de effecten die u gebruikt heeft is het (erg) lastig te verstaan wat er gezegd wordt. Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om de originele versie te uploaden? Alvast bedankt.
Geen idee waar die is. Ik heb deze remix ook niet gemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:54 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar door de effecten die u gebruikt heeft is het (erg) lastig te verstaan wat er gezegd wordt. Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om de originele versie te uploaden? Alvast bedankt.
Gelukkig maar dat ze veel dingen niet kan. En je kunt ook niet bellen naar dat nummerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:46 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit briefje lag hier gisteren in de brievenbus. Niet in de supermarkt dus, maar leek me toch het vermelden waard.
kopjeswasser op het herentoiletquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef Bart het volgende:
Dan moet ze wel zekere andere 'kwaliteiten' hebben, als ik haar in dienst wil nemen zonder dat ze kan schoonmaken.
Dat, of twee flinke pluspunten.quote:
Ik moest hem twee keer lezen voordat ik zag dat ze toch echt baby poppen bedoelden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |