Carnaval.quote:15 februari zal ie wel weer een ander excuus hebben.
Het debat waar hij (en overigens ook Arie Slob en Bas van der Vlies) voor heeft afgezegd is bij NOS radio.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef Unbreakable72 het volgende:
Ach, het is allang duidelijk dat die volksmenner geen TV-debat aan durft te gaan.
Om ook maar iets te roepenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef Unbreakable72 het volgende:
Ach, het is allang duidelijk dat die volksmenner geen TV-debat aan durft te gaan.
Ooh hunnie doen het ook, dus dan is het goed? Wilders is volgens de peilingen een van de grootste partijen van ons land. Dat verplicht hem mee te doen aan debatten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het debat waar hij (en overigens ook Arie Slob en Bas van der Vlies) voor heeft afgezegd is bij NOS radio.
Ooh, jij bepaald dergelijke ongeschreven regels? Een regeringspartij heeft die plicht niet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh hunnie doen het ook, dus dan is het goed? Wilders is volgens de peilingen een van de grootste partijen van ons land. Dat verplicht hem mee te doen aan debatten.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:18 schreef Stuart het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk
Linkse rakkers bij de NOS
Arie en Bas hebben afgezegd vanwege de zondagsrust...quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het debat waar hij (en overigens ook Arie Slob en Bas van der Vlies) voor heeft afgezegd is bij NOS radio.
Sterker, de ongeschreven regel is dat een partij sowieso meedoet aan debatten. Ongeacht de positie in de peilingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, jij bepaald dergelijke ongeschreven regels? Een regeringspartij heeft die plicht niet?
Peter R, ben jij het?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:29 schreef Unbreakable72 het volgende:
Dat zeg ik niet. Het debat is niet op TV, maar op de radio.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh hunnie doen het ook, dus dan is het goed? Wilders is volgens de peilingen een van de grootste partijen van ons land. Dat verplicht hem mee te doen aan debatten.
En een regeringspartij ontloopt haar verantwoordelijkheid door zich te beroepen op een 'rustdag'. Hou toch op met zulke slappe argumemten. Bang om het debat aan te gaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker, de ongeschreven regel is dat een partij sowieso meedoet aan debatten. Ongeacht de positie in de peilingen.
Wilders toont zn ware aard: hij is bang om het debat aan te gaan.
Wat voor invloed heeft het zogenaamde linkse karakter van de NOS op een debat?quote:
Net alsof hij dat nodig heeftquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
Haha, telkens niet in debat gaan en telkens weer een andere reden vinden om niet te gaan.
Zwaktebod...
Aangezien het debat op zondag is valt het wel te raden waarom die twee niet meedoen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh hunnie doen het ook, dus dan is het goed?
Dan kan het CDA ook wel thuis blijvenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:38 schreef Strooper het volgende:
[..]
Aangezien het debat op zondag is valt het wel te raden waarom die twee niet meedoen.
Ik kan me het debat na de Europese verkiezingen en de Tweede Kamerverkiezingen 2006 nog herinneren. Het is niet dat er nooit een debat is geweest op televisie met alle belangrijke fractievoorzitters.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Arie en Bas hebben afgezegd vanwege de zondagsrust...
Ook belachelijk maar het ligt goed bij hun achterban...
Het niet op komen dagen van Wilders ligt blijkbaar goed bij zijn achterban...
Jammer, ik had wel eens willen horen hoe hij zich redt in een debat...
De vragen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor invloed heeft het zogenaamde linkse karakter van de NOS op een debat?
De scheidsrechtersrol en de vraagstelling/sturing van het debatquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor invloed heeft het zogenaamde linkse karakter van de NOS op een debat?
Ah, oke, hij is toen al geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik kan me het debat na de Europese verkiezingen en de Tweede Kamerverkiezingen 2006 nog herinneren. Het is niet dat er nooit een debat is geweest op televisie met alle belangrijke fractievoorzitters.
SGP en CU doen niet mee op zondag. Wat verrassend, het is toch logisch dat zij hun achterban proberen te bekoren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het debat is niet op TV, maar op de radio.
Overigens doen Arie Slob en Bas van der Vlies ook niet mee aan dit debat.
Speciaal voor jou zonder ingewikkelde leestekens geherformuleerd.
Vink leidt???quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef GSP het volgende:
[..]
De scheidsrechtersrol en de vraagstelling/sturing van het debat
Dat zeg ik niet. Er wordt gesteld dat Geert Wilders nooit aan een televisiedebat meedoet. Ik zeg alleen dat dit niet klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, oke, hij is toen al geweest.
Dan hoeft hij nu niet meer te komen.
Ik las dat die wel bij het TV-debat wil zijn. Het blijven toch linkse rakkers?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef GSP het volgende:
[..]
Los van het feit dat de NOS prima objectief een debat kan leiden, kan een beetje politicus zich prima profileren ondanks de sturing van de scheidsrechter, zoals jij het noemt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef GSP het volgende:
[..]
Paul Witteman, misschien?quote:
En hier gaat het weer mis, het zijn gemeenteraadverkiezingen die gaan over regionale kwesties, flikker toch op met die politieke koppenstukken uit Den Haag, die hebben in deze helemaal niks te zeggen!..quote:Aan de discussie doen nu zeven fractievoorzitters mee: die van CDA,PvdA,SP,VVD,GroenLinks,D66 en het Kamerlid Verdonk.
Wilders wil gewoon een stuk in de ruimte lullen over moslims. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De vragen natuurlijk.
Een debatheld als wilders wil natuurlijk een neutraal vragenspel hebben zodat hij zijn podium heeft voor zijn ideeen.
Nos en objectief in één zinquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Los van het feit dat de NOS prima objectief een debat kan leiden, kan een beetje politicus zich prima profileren ondanks de sturing van de scheidsrechter, zoals jij het noemt.
En daar heeft hij meer succes mee dan vele andere partijen met hun bullshitquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders wil gewoon een stuk in de ruimte lullen over moslims. Niets meer, niets minder.
De achterban vindt het prima dat hij dat linkse boevennest mijdt als de pest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef Buitendam het volgende:
Kan iemand de beste man even uitleggen wat volksvertegenwoordigen inhoudt? Die man snapt het niet helemaal.
Weet je uberhaupt wel wat het woord betekent? Of heb je gewoon heel goed naar je grote vriend Wilders geluisterd?quote:
De ChristenUnie is nota bene een regeringspartij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
SGP en CU doen niet mee op zondag. Wat verrassend, het is toch logisch dat zij hun achterban proberen te bekoren?
Wat voor reden heeft Wilders? De Sabbat is immers op zaterdag.
Wellicht, maar een land regeren betekent meer dan uithalen naar moslims en regeltjes bedenken om hun vrijheden in te perken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar heeft hij meer succes mee dan vele andere partijen met hun bullshit
HIj mijdt de achterban toch net zo hard? Als ie wil dat zijn achterban meer inhoudt heeft dan: "Hij doet wat ie zegt!" zal ie zelf toch echt wat beter zijn best moeten doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef GSP het volgende:
[..]
De achterban vindt het prima dat hij dat linkse boevennest mijdt als de pest.
Wilders chargeert meestal. En hij voelt zich door het minste of geringste aangevallen. Dikke kans dat Geert weer iets onbenulligs heeft aangegrepen om verstek te laten gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De ChristenUnie is nota bene een regeringspartij.
De reden laat de NOS zich niet over uit. Ik las dat Geert Wilders het had over 'aan het lijntje houden', wat dit ook moge betekenen.
In elk geval laten beide partijen zich hierover niet duidelijk uit, dus rest alleen speculatie voor degene die niets beters te doen hebben.
Maar dat een regeringspartij niet deelneemt is echter prima omdat het zondag is. Wat een lame excuus zeg. Het is niet moeilijk ergens tegenaan te trappen. Je ogen openen voor andere shit is een tweedequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht, maar een land regeren betekent meer dan uithalen naar moslims en regeltjes bedenken om hun vrijheden in te perken.
Wil je nu echt beweren dat de nos objectief is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat het woord betekent? Of heb je gewoon heel goed naar je grote vriend Wilders geluisterd?
Het zijn slechts twee gemeenten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
HIj mijdt de achterban toch net zo hard? Als ie wil dat zijn achterban meer inhoudt heeft dan: "Hij doet wat ie zegt!" zal ie zelf toch echt wat beter zijn best moeten doen.
Ik bedoel in het algemeen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het zijn slechts twee gemeenten.
Nee hoor, de achterban weet waar hij voor staat. Daar is niet per definitie een debat voor nodig. Hij heeft zich bewezen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
HIj mijdt de achterban toch net zo hard? Als ie wil dat zijn achterban meer inhoudt heeft dan: "Hij doet wat ie zegt!" zal ie zelf toch echt wat beter zijn best moeten doen.
Ik vind dat niet prima, maar ik ben dan ook geen christen. Mij zal het een worst wezen wat mensen uitvreten op de zondag. Dat geldt niet voor de CU en SGP-achterban. Ik praat het daarmee niet goed, maar ik snap ergens wel dat deze partijen afzeggen. Doen ze dat niet, dan nemen ze hun achterban niet serieus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat een regeringspartij niet deelneemt is echter prima omdat het zondag is. Wat een lame excuus zeg. Het is niet moeilijk ergens tegenaan te trappen. Je ogen openen voor andere shit is een tweede
Ik had niets anders verwacht dan dat je er driftig op los gaat speculeren. Succes daarmee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders chargeert meestal. En hij voelt zich door het minste of geringste aangevallen. Dikke kans dat Geert weer iets onbenulligs heeft aangegrepen om verstek te laten gaan.
Of de CU neemt haar rol als regeringspartij niet serieus. Het is maar net hoe je iets wil bekijken natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat niet prima, maar ik ben dan ook geen christen. Mij zal het een worst wezen wat mensen uitvreten op de zondag. Dat geldt niet voor de CU en SGP-achterban. Ik praat het daarmee niet goed, maar ik snap ergens wel dat deze partijen afzeggen. Doen ze dat niet, dan nemen ze hun achterban niet serieus.
Prima. Leg jij maar eens uit waarom de NOS in jouw ogen subjectief is. Je hebt mijn volle aandacht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef GSP het volgende:
[..]
Wil je nu echt beweren dat de nos objectief is?
Ik had Wilders gewoon graag in een debat gehoord. Maar wellicht dat hij zich wel op tv laat zien. In dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht dan dat je er driftig op los gaat speculeren. Succes daarmee.
Dat zullen ze de aanhangers van Bos, Halsema, Kant en Rutten ook zeggen. Die komen toch ook gewoon, dat is je baan als politicus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef GSP het volgende:
[..]
Nee hoor, de achterban weet waar hij voor staat. Daar is niet per definitie een debat voor nodig. Hij heeft zich bewezen.
Waarom neemt de CU zijn rol als regeringspartij niet serieus? Het is geen besluitvormend debat, enkel een mogelijkheid om je als partij te profileren met het oog op de verkiezingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of de CU neemt haar rol als regeringspartij niet serieus. Het is maar net hoe je iets wil bekijken natuurlijk
Het feit dat de CU niet deelneemt is minstens zo kwakelijk als de afwezigheid van de PVV
Nee, dit is niet de reden van zijn afwezigheid.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zullen ze de aanhangers van Bos, Halsema, Kant en Rutten ook zeggen. Die komen toch ook gewoon, dat is je baan als politicus.
De politiek in gaan, maar als er een nationaal politiek debat is afhaken omdat je je al hebt bewezen.. Die logica zie ik niet.
15 februari en 1 maart.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had Wilders gewoon graag in een debat gehoord. Maar wellicht dat hij zich wel op tv laat zien. In dat geval heb ik niks gezegd.
Nee, de echte reden is dat ie niet goed genoeg is voor een live-debat, het afschuift op de NOS en met one-liners dom volk naar de stembussen krijgt en zetels krijgt. Ik snap het wel, het is alleen uitstel van executie om op z'n bakkes te gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, dit is niet de reden van zijn afwezigheid.
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat je feitelijk net zo fel zou moeten zijn over de afwezigheid van een regeringspartij. Het verhaal van zondag is rustdag is echt een lame excusequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom neemt de CU zijn rol als regeringspartij niet serieus? Het is geen besluitvormend debat, enkel een mogelijkheid om je als partij te profileren met het oog op de verkiezingen.
We zullen zien.quote:
Als hij daar niet komt opdagen geef ik je een puntquote:
Dit sowieso. Landelijke kopstukken die de plaatselijke lijsttrekkers voor de voeten lopen is gewoon niet handig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Igen het volgende:
Los daarvan vind ik het wel weer behoorlijk onzinnig en zelfs schadelijk dat er een "nationaal" debat komt, want het zijn gemeenteraadsverkiezingen en daarbij hoort het niet om nationale, maar om lokale issues te gaan.
Voor christenen is het nog best een goed excuus, zeker voor de SGP. Maar voor de CU maakt het des te duidelijker dat ze helemaal niet zo progressief zijn als ze voor hun regeringsdeelname leken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat je feitelijk net zo fel zou moeten zijn over de afwezigheid van een regeringspartij. Het verhaal van zondag is rustdag is echt een lame excuse
Juist!..quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Igen het volgende:
Los daarvan vind ik het wel weer behoorlijk onzinnig en zelfs schadelijk dat er een "nationaal" debat komt, want het zijn gemeenteraadsverkiezingen en daarbij hoort het niet om nationale, maar om lokale issues te gaan.
Ach, foutjequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er zijn twee verschillen. CU en SPG zijn partijen met een beperkte achterban, dat geldt niet voor Wilders. Daarnaast heeft Wilders tot dusver altijd de debatten ontlopen terwijl ik echt razend benieuwd ben naar wat hij heeft te zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat je feitelijk net zo fel zou moeten zijn over de afwezigheid van een regeringspartij. Het verhaal van zondag is rustdag is echt een lame excuse
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, de echte reden is dat ie niet goed genoeg is voor een live-debat, het afschuift op de NOS en met one-liners dom volk naar de stembussen krijgt en zetels krijgt. Ik snap het wel, het is alleen uitstel van executie om op z'n bakkes te gaan.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef damian5700 het volgende:
De reden laat de NOS zich niet over uit. Ik las dat Geert Wilders het had over 'aan het lijntje houden', wat dit ook moge betekenen.
In elk geval laten beide partijen zich hierover niet duidelijk uit, dus rest alleen speculatie voor degenen die niets beters te doen hebben.
Ik heb hier wel een paar voorbeelden voor je:quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Leg jij maar eens uit waarom de NOS in jouw ogen subjectief is. Je hebt mijn volle aandacht.
De afwezigheid van de SGP vind ik ook niet interessant om eerlijk te zijn. Daarentegen vind ik de afwezigheid van een regeringspartij, met welke achtergrond of geloofsovertuiging dan ook, wel kwalijk en niets minder storend dan de afwezigheid van een partij als de PVV. Overigens vind ik ook die afwezigheid niet gewenst.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor christenen is het nog best een goed excuus, zeker voor de SGP. Maar voor de CU maakt het des te duidelijker dat ze helemaal niet zo progressief zijn als ze voor hun regeringsdeelname leken.
Dit debat is waarschijnlijk op verzoek van de partijbesturen. De landelijke fractievoorzitters kunnen op deze wijze fungeren als lijstduwers. Dat maakt het niet minder achterlijk, maar goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Igen het volgende:
Geert Wilders was samen met de andere belangrijke fractievoorzitters van de Tweede Kamer in debat, op televisie, na de verkiezingen voor het Europese parlement. Heb je toen ook gekeken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef Unbreakable72 het volgende:
[..]
Ach, foutje
Maakt ook niet uit, aangezien de specificatie "TV" in feite overbodig was. Wilders gaat nooit een debat aan, durft ie niet.
Laten we het even houden bij de zetels die ze nu bezetten in de tweede kamer en niet gaan speculeren over de peilingen. Dan is het verschil tussen de CU en de PVV minimaal te noemenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn twee verschillen. CU en SPG zijn partijen met een beperkte achterban, dat geldt niet voor Wilders. Daarnaast heeft Wilders tot dusver altijd de debatten ontlopen terwijl ik echt razend benieuwd ben naar wat hij heeft te zeggen.
Ja, dat zegt me nog niets. Kom ik weer terug bij mijn eerste standpunt: voor dit soort uitzendingen ben je politicus. Wat voor inbreng heeft de NOS nou helemaal in zo'n debat?quote:
En gelijk heeft ie. Maar een beetje journalist laat zch niet leiden door zn voorkeuren. Wat betreft die voorbeelden die je aanhaalt: in sommige gevallen heb je in zekere mate gelijk. Ik kan alleen moeilijk oordelen omdat ik de uitzendingen niet heb beluisterd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:00 schreef GSP het volgende:
Ik stip deze opmerking van opperhoofd Hans Laroes nogmaals aan:
Het is bijna onmogelijk om je bij het maken van nieuwskeuzes niet enigszins te laten leiden door je eigen visie. Wij vinden GroenLinks-stemmers aardiger dan LPF-stemmers, een bos mooier dan een snelweg en iemand in een BMW verdachter dan in een Fiat Panda.'
Mij zegt het ook niets. Mogelijk is er iets voorgevallen, maar zowel de NOS als Geert Wilders houden zich op de vlakte.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat zegt me nog niets. Kom ik weer terug bij mijn eerste standpunt: voor dit soort uitzendingen ben je politicus. Wat voor inbreng heeft de NOS nou helemaal in zo'n debat?
Nogal logisch, het debat is op een zondag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is al besproken. Bovendien richt je je op een bijzin en was het punt van dat schrijven juist radio in plaats van televisie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nogal logisch, het debat is op een zondag.
Vanwege de zondagsrust dus. Als je al gaat wijzen naar anderen om je eigen Leider bij te vallen, dan mag het wel een beetje relevant zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit was slechts een bijzin. Het punt van dit bericht was radio en niet televisie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Vanwege de zondagsrust dus. Als je al gaat wijzen naar anderen om je eigen Leider bij te vallen, dan mag het wel een beetje relevant zijn.
Wilders gooit de kop in de nek omdat hij vindt te lang aan het lijntje te zijn gehouden. Dat is een makkelijke manier om onder het debat uit te komen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Igen het volgende:
Goh wat gek.
Natuurlijk wil Wilders niet in debat, en al helemaal niet een geleid debat waarin een voorzitter kan zeggen dat hij even stil moet zijn omdat hij off-topic gaat.
Want het enige dat Wilders wil, is publiciteit. Zelfs in kamerdebatten debatteert hij niet, maar gebruikt hij zijn spreektijd voornamelijk als gratis reclamezendtijd.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Pool het volgende:
Tja, Wilders is natuurlijk de voorman van de sociaal, communicatief en analytisch minder begaafde mensen in dit land. Een fatsoenlijk radiodebat is dan niet het beste medium om die mensen aan je gebonden te houden.
Logische keuze derhalve.
Eens met bovenstaande heren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Bovendien is debatteren maar een linkse hobby.
Volgens mij is het zo dat hij alleeen aan debatten meedoet ALS er TV bij is,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nou ja, hij doet wel mee aan de TV debatten van de NOS.
Volgens mij is dit de juiste redenering.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Boldface het volgende:
Het zijn gemeenteraadsverkiezingen en geen landelijke verkiezingen. En de PVV doet in slechts twee gemeenten mee aan die verkiezingen. Alleen daarom al vind ik het prima dat Wilders niet aan dat debat meedoet.
Overigens loopt Wilders wel vaker 'verongelijkt' weg voor debatten. Deed -ie onder meer bij het belangrijke kamerdebat over de economische crisis. Wilders; een man die veel roept, maar weinig reële oplossingen heeft.
Hij hoeft maar een paar keer te roepen tijdens het debat dat alle moslims een gevaar zijn en zijn volgelingen roepen meteen dat Wilders tenminste zegt waar het op staat. Voor het overgrote deel van de PVV stemmers kan hij niet op z'n bek gaan inderdaad. Roepen dat de islam een bedreiging is voor dit land is voor hen genoeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef quo_ het volgende:
Ik denk overigens dat hij voorafgaand aan kamerverkiezingen zeker mee zal willen doen omdat er hoe dan ook door hem "gewonnen" wordt in zo'n debat.
Niet eens met de manier waarop de discussie georganiseerd is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
PVV-leider Wilders doet zondag niet mee aan het verkiezingsdebat bij de NOS op Radio 1. Hij is het niet eens met de manier waarop de discussie voor de gemeenteraadsverkiezingen georganiseerd is en heeft daarom afgezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |