Nee hoor, de achterban weet waar hij voor staat. Daar is niet per definitie een debat voor nodig. Hij heeft zich bewezen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
HIj mijdt de achterban toch net zo hard? Als ie wil dat zijn achterban meer inhoudt heeft dan: "Hij doet wat ie zegt!" zal ie zelf toch echt wat beter zijn best moeten doen.
Ik vind dat niet prima, maar ik ben dan ook geen christen. Mij zal het een worst wezen wat mensen uitvreten op de zondag. Dat geldt niet voor de CU en SGP-achterban. Ik praat het daarmee niet goed, maar ik snap ergens wel dat deze partijen afzeggen. Doen ze dat niet, dan nemen ze hun achterban niet serieus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat een regeringspartij niet deelneemt is echter prima omdat het zondag is. Wat een lame excuus zeg. Het is niet moeilijk ergens tegenaan te trappen. Je ogen openen voor andere shit is een tweede
Ik had niets anders verwacht dan dat je er driftig op los gaat speculeren. Succes daarmee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders chargeert meestal. En hij voelt zich door het minste of geringste aangevallen. Dikke kans dat Geert weer iets onbenulligs heeft aangegrepen om verstek te laten gaan.
Of de CU neemt haar rol als regeringspartij niet serieus. Het is maar net hoe je iets wil bekijken natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat niet prima, maar ik ben dan ook geen christen. Mij zal het een worst wezen wat mensen uitvreten op de zondag. Dat geldt niet voor de CU en SGP-achterban. Ik praat het daarmee niet goed, maar ik snap ergens wel dat deze partijen afzeggen. Doen ze dat niet, dan nemen ze hun achterban niet serieus.
Prima. Leg jij maar eens uit waarom de NOS in jouw ogen subjectief is. Je hebt mijn volle aandacht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:47 schreef GSP het volgende:
[..]
Wil je nu echt beweren dat de nos objectief is?
Ik had Wilders gewoon graag in een debat gehoord. Maar wellicht dat hij zich wel op tv laat zien. In dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht dan dat je er driftig op los gaat speculeren. Succes daarmee.
Dat zullen ze de aanhangers van Bos, Halsema, Kant en Rutten ook zeggen. Die komen toch ook gewoon, dat is je baan als politicus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef GSP het volgende:
[..]
Nee hoor, de achterban weet waar hij voor staat. Daar is niet per definitie een debat voor nodig. Hij heeft zich bewezen.
Waarom neemt de CU zijn rol als regeringspartij niet serieus? Het is geen besluitvormend debat, enkel een mogelijkheid om je als partij te profileren met het oog op de verkiezingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Of de CU neemt haar rol als regeringspartij niet serieus. Het is maar net hoe je iets wil bekijken natuurlijk
Het feit dat de CU niet deelneemt is minstens zo kwakelijk als de afwezigheid van de PVV
Nee, dit is niet de reden van zijn afwezigheid.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zullen ze de aanhangers van Bos, Halsema, Kant en Rutten ook zeggen. Die komen toch ook gewoon, dat is je baan als politicus.
De politiek in gaan, maar als er een nationaal politiek debat is afhaken omdat je je al hebt bewezen.. Die logica zie ik niet.
15 februari en 1 maart.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had Wilders gewoon graag in een debat gehoord. Maar wellicht dat hij zich wel op tv laat zien. In dat geval heb ik niks gezegd.
Nee, de echte reden is dat ie niet goed genoeg is voor een live-debat, het afschuift op de NOS en met one-liners dom volk naar de stembussen krijgt en zetels krijgt. Ik snap het wel, het is alleen uitstel van executie om op z'n bakkes te gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, dit is niet de reden van zijn afwezigheid.
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat je feitelijk net zo fel zou moeten zijn over de afwezigheid van een regeringspartij. Het verhaal van zondag is rustdag is echt een lame excusequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom neemt de CU zijn rol als regeringspartij niet serieus? Het is geen besluitvormend debat, enkel een mogelijkheid om je als partij te profileren met het oog op de verkiezingen.
We zullen zien.quote:
Als hij daar niet komt opdagen geef ik je een puntquote:
Dit sowieso. Landelijke kopstukken die de plaatselijke lijsttrekkers voor de voeten lopen is gewoon niet handig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Igen het volgende:
Los daarvan vind ik het wel weer behoorlijk onzinnig en zelfs schadelijk dat er een "nationaal" debat komt, want het zijn gemeenteraadsverkiezingen en daarbij hoort het niet om nationale, maar om lokale issues te gaan.
Voor christenen is het nog best een goed excuus, zeker voor de SGP. Maar voor de CU maakt het des te duidelijker dat ze helemaal niet zo progressief zijn als ze voor hun regeringsdeelname leken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat je feitelijk net zo fel zou moeten zijn over de afwezigheid van een regeringspartij. Het verhaal van zondag is rustdag is echt een lame excuse
Juist!..quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Igen het volgende:
Los daarvan vind ik het wel weer behoorlijk onzinnig en zelfs schadelijk dat er een "nationaal" debat komt, want het zijn gemeenteraadsverkiezingen en daarbij hoort het niet om nationale, maar om lokale issues te gaan.
Ach, foutjequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het debat waar hij (en overigens ook Arie Slob en Bas van der Vlies) voor heeft afgezegd is bij NOS radio.
Er zijn twee verschillen. CU en SPG zijn partijen met een beperkte achterban, dat geldt niet voor Wilders. Daarnaast heeft Wilders tot dusver altijd de debatten ontlopen terwijl ik echt razend benieuwd ben naar wat hij heeft te zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat je feitelijk net zo fel zou moeten zijn over de afwezigheid van een regeringspartij. Het verhaal van zondag is rustdag is echt een lame excuse
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, de echte reden is dat ie niet goed genoeg is voor een live-debat, het afschuift op de NOS en met one-liners dom volk naar de stembussen krijgt en zetels krijgt. Ik snap het wel, het is alleen uitstel van executie om op z'n bakkes te gaan.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef damian5700 het volgende:
De reden laat de NOS zich niet over uit. Ik las dat Geert Wilders het had over 'aan het lijntje houden', wat dit ook moge betekenen.
In elk geval laten beide partijen zich hierover niet duidelijk uit, dus rest alleen speculatie voor degenen die niets beters te doen hebben.
Ik heb hier wel een paar voorbeelden voor je:quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Leg jij maar eens uit waarom de NOS in jouw ogen subjectief is. Je hebt mijn volle aandacht.
De afwezigheid van de SGP vind ik ook niet interessant om eerlijk te zijn. Daarentegen vind ik de afwezigheid van een regeringspartij, met welke achtergrond of geloofsovertuiging dan ook, wel kwalijk en niets minder storend dan de afwezigheid van een partij als de PVV. Overigens vind ik ook die afwezigheid niet gewenst.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor christenen is het nog best een goed excuus, zeker voor de SGP. Maar voor de CU maakt het des te duidelijker dat ze helemaal niet zo progressief zijn als ze voor hun regeringsdeelname leken.
Dit debat is waarschijnlijk op verzoek van de partijbesturen. De landelijke fractievoorzitters kunnen op deze wijze fungeren als lijstduwers. Dat maakt het niet minder achterlijk, maar goed.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:55 schreef Igen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |