De scheidsrechtersrol en de vraagstelling/sturing van het debatquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor invloed heeft het zogenaamde linkse karakter van de NOS op een debat?
Ah, oke, hij is toen al geweest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik kan me het debat na de Europese verkiezingen en de Tweede Kamerverkiezingen 2006 nog herinneren. Het is niet dat er nooit een debat is geweest op televisie met alle belangrijke fractievoorzitters.
SGP en CU doen niet mee op zondag. Wat verrassend, het is toch logisch dat zij hun achterban proberen te bekoren?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het debat is niet op TV, maar op de radio.
Overigens doen Arie Slob en Bas van der Vlies ook niet mee aan dit debat.
Speciaal voor jou zonder ingewikkelde leestekens geherformuleerd.
Vink leidt???quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef GSP het volgende:
[..]
De scheidsrechtersrol en de vraagstelling/sturing van het debat
Dat zeg ik niet. Er wordt gesteld dat Geert Wilders nooit aan een televisiedebat meedoet. Ik zeg alleen dat dit niet klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, oke, hij is toen al geweest.
Dan hoeft hij nu niet meer te komen.
Ik las dat die wel bij het TV-debat wil zijn. Het blijven toch linkse rakkers?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef GSP het volgende:
[..]
Los van het feit dat de NOS prima objectief een debat kan leiden, kan een beetje politicus zich prima profileren ondanks de sturing van de scheidsrechter, zoals jij het noemt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef GSP het volgende:
[..]
Paul Witteman, misschien?quote:
En hier gaat het weer mis, het zijn gemeenteraadverkiezingen die gaan over regionale kwesties, flikker toch op met die politieke koppenstukken uit Den Haag, die hebben in deze helemaal niks te zeggen!..quote:Aan de discussie doen nu zeven fractievoorzitters mee: die van CDA,PvdA,SP,VVD,GroenLinks,D66 en het Kamerlid Verdonk.
Wilders wil gewoon een stuk in de ruimte lullen over moslims. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De vragen natuurlijk.
Een debatheld als wilders wil natuurlijk een neutraal vragenspel hebben zodat hij zijn podium heeft voor zijn ideeen.
Nos en objectief in één zinquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Los van het feit dat de NOS prima objectief een debat kan leiden, kan een beetje politicus zich prima profileren ondanks de sturing van de scheidsrechter, zoals jij het noemt.
En daar heeft hij meer succes mee dan vele andere partijen met hun bullshitquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders wil gewoon een stuk in de ruimte lullen over moslims. Niets meer, niets minder.
De achterban vindt het prima dat hij dat linkse boevennest mijdt als de pest.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef Buitendam het volgende:
Kan iemand de beste man even uitleggen wat volksvertegenwoordigen inhoudt? Die man snapt het niet helemaal.
Weet je uberhaupt wel wat het woord betekent? Of heb je gewoon heel goed naar je grote vriend Wilders geluisterd?quote:
De ChristenUnie is nota bene een regeringspartij.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
SGP en CU doen niet mee op zondag. Wat verrassend, het is toch logisch dat zij hun achterban proberen te bekoren?
Wat voor reden heeft Wilders? De Sabbat is immers op zaterdag.
Wellicht, maar een land regeren betekent meer dan uithalen naar moslims en regeltjes bedenken om hun vrijheden in te perken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar heeft hij meer succes mee dan vele andere partijen met hun bullshit
HIj mijdt de achterban toch net zo hard? Als ie wil dat zijn achterban meer inhoudt heeft dan: "Hij doet wat ie zegt!" zal ie zelf toch echt wat beter zijn best moeten doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:44 schreef GSP het volgende:
[..]
De achterban vindt het prima dat hij dat linkse boevennest mijdt als de pest.
Wilders chargeert meestal. En hij voelt zich door het minste of geringste aangevallen. Dikke kans dat Geert weer iets onbenulligs heeft aangegrepen om verstek te laten gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De ChristenUnie is nota bene een regeringspartij.
De reden laat de NOS zich niet over uit. Ik las dat Geert Wilders het had over 'aan het lijntje houden', wat dit ook moge betekenen.
In elk geval laten beide partijen zich hierover niet duidelijk uit, dus rest alleen speculatie voor degene die niets beters te doen hebben.
Maar dat een regeringspartij niet deelneemt is echter prima omdat het zondag is. Wat een lame excuus zeg. Het is niet moeilijk ergens tegenaan te trappen. Je ogen openen voor andere shit is een tweedequote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht, maar een land regeren betekent meer dan uithalen naar moslims en regeltjes bedenken om hun vrijheden in te perken.
Wil je nu echt beweren dat de nos objectief is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat het woord betekent? Of heb je gewoon heel goed naar je grote vriend Wilders geluisterd?
Het zijn slechts twee gemeenten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
HIj mijdt de achterban toch net zo hard? Als ie wil dat zijn achterban meer inhoudt heeft dan: "Hij doet wat ie zegt!" zal ie zelf toch echt wat beter zijn best moeten doen.
Ik bedoel in het algemeen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het zijn slechts twee gemeenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |