abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77650424
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef Unbreakable72 het volgende:

[..]

Ach, foutje

Maakt ook niet uit, aangezien de specificatie "TV" in feite overbodig was. Wilders gaat nooit een debat aan, durft ie niet.
Geert Wilders was samen met de andere belangrijke fractievoorzitters van de Tweede Kamer in debat, op televisie, na de verkiezingen voor het Europese parlement. Heb je toen ook gekeken?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_77650432
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zijn twee verschillen. CU en SPG zijn partijen met een beperkte achterban, dat geldt niet voor Wilders. Daarnaast heeft Wilders tot dusver altijd de debatten ontlopen terwijl ik echt razend benieuwd ben naar wat hij heeft te zeggen.
Laten we het even houden bij de zetels die ze nu bezetten in de tweede kamer en niet gaan speculeren over de peilingen. Dan is het verschil tussen de CU en de PVV minimaal te noemen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:00:43 #78
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77650443
Ik stip deze opmerking van opperhoofd Hans Laroes nogmaals aan:

Het is bijna onmogelijk om je bij het maken van nieuwskeuzes niet enigszins te laten leiden door je eigen visie. Wij vinden GroenLinks-stemmers aardiger dan LPF-stemmers, een bos mooier dan een snelweg en iemand in een BMW verdachter dan in een Fiat Panda.'

Nee mensen, de NOS is niet links. DE BAAS GEEFT HET ZELF TOE
I am not impressed by your performance
pi_77650511
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef damian5700 het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat zegt me nog niets. Kom ik weer terug bij mijn eerste standpunt: voor dit soort uitzendingen ben je politicus. Wat voor inbreng heeft de NOS nou helemaal in zo'n debat?
Dit, dus.
pi_77650646
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:00 schreef GSP het volgende:
Ik stip deze opmerking van opperhoofd Hans Laroes nogmaals aan:

Het is bijna onmogelijk om je bij het maken van nieuwskeuzes niet enigszins te laten leiden door je eigen visie. Wij vinden GroenLinks-stemmers aardiger dan LPF-stemmers, een bos mooier dan een snelweg en iemand in een BMW verdachter dan in een Fiat Panda.'
En gelijk heeft ie. Maar een beetje journalist laat zch niet leiden door zn voorkeuren. Wat betreft die voorbeelden die je aanhaalt: in sommige gevallen heb je in zekere mate gelijk. Ik kan alleen moeilijk oordelen omdat ik de uitzendingen niet heb beluisterd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:07:12 #81
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_77650750
Dus politici zijn verplicht op te draven als ze door een of ander programma worden uitgenodigd?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_77650844
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, dat zegt me nog niets. Kom ik weer terug bij mijn eerste standpunt: voor dit soort uitzendingen ben je politicus. Wat voor inbreng heeft de NOS nou helemaal in zo'n debat?
Mij zegt het ook niets. Mogelijk is er iets voorgevallen, maar zowel de NOS als Geert Wilders houden zich op de vlakte.
Simpelweg is er alleen het gegeven dat Geert Wilders heeft afgezegd. Het hoe en waarom is een bezigheid speculatie.
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:15:30 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77651202
Wilders hoeft ook helemaal niet, zelfs al zou hij op de nationale tv complete op zijn tere bekje gaan, het type volk dat op hem stemt zal op hem blijven stemmen.

Dit soort volk dus

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:49:40 #84
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_77652693
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het debat waar hij (en overigens ook Arie Slob en Bas van der Vlies) voor heeft afgezegd is bij NOS radio.
Nogal logisch, het debat is op een zondag.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_77653577
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:49 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Nogal logisch, het debat is op een zondag.
Dit is al besproken. Bovendien richt je je op een bijzin en was het punt van dat schrijven juist radio in plaats van televisie.
pi_77661343
Het zijn gemeenteraadsverkiezingen en geen landelijke verkiezingen. En de PVV doet in slechts twee gemeenten mee aan die verkiezingen. Alleen daarom al vind ik het prima dat Wilders niet aan dat debat meedoet.

Overigens loopt Wilders wel vaker 'verongelijkt' weg voor debatten. Deed -ie onder meer bij het belangrijke kamerdebat over de economische crisis. Wilders; een man die veel roept, maar weinig reële oplossingen heeft.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:13:12 #87
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77662325
Tja, Wilders is natuurlijk de voorman van de sociaal, communicatief en analytisch minder begaafde mensen in dit land. Een fatsoenlijk radiodebat is dan niet het beste medium om die mensen aan je gebonden te houden.

Logische keuze derhalve.
pi_77662477
Bovendien is debatteren maar een linkse hobby.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77662881
Hij heeft gewoon niets zinnigs te zeggen en dat weet hij maar al te goed.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:07:54 #90
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_77664319
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het debat waar hij (en overigens ook Arie Slob en Bas van der Vlies) voor heeft afgezegd is bij NOS radio.
Vanwege de zondagsrust dus. Als je al gaat wijzen naar anderen om je eigen Leider bij te vallen, dan mag het wel een beetje relevant zijn.

Wilders gooit de kop in de nek omdat hij vindt te lang aan het lijntje te zijn gehouden. Dat is een makkelijke manier om onder het debat uit te komen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_77665261
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Montov het volgende:

[..]

Vanwege de zondagsrust dus. Als je al gaat wijzen naar anderen om je eigen Leider bij te vallen, dan mag het wel een beetje relevant zijn.

Wilders gooit de kop in de nek omdat hij vindt te lang aan het lijntje te zijn gehouden. Dat is een makkelijke manier om onder het debat uit te komen.
Dit was slechts een bijzin. Het punt van dit bericht was radio en niet televisie.
Men dacht dat het debat een televisiedebat wordt.
pi_77665814
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Igen het volgende:
Goh wat gek.

Natuurlijk wil Wilders niet in debat, en al helemaal niet een geleid debat waarin een voorzitter kan zeggen dat hij even stil moet zijn omdat hij off-topic gaat.

Want het enige dat Wilders wil, is publiciteit. Zelfs in kamerdebatten debatteert hij niet, maar gebruikt hij zijn spreektijd voornamelijk als gratis reclamezendtijd.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Pool het volgende:
Tja, Wilders is natuurlijk de voorman van de sociaal, communicatief en analytisch minder begaafde mensen in dit land. Een fatsoenlijk radiodebat is dan niet het beste medium om die mensen aan je gebonden te houden.

Logische keuze derhalve.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Bovendien is debatteren maar een linkse hobby.
Eens met bovenstaande heren.

Wilders is een kleinzerig simpel mannetje dat bij het minste of geringste het debat ontwijkt. Hij is als de dood voor politieke tegenstanders aangezien z'n 'argumenten' veelal ongefundeerd zijn. Vanzelfsprekend vindt hij telkens een onzinnige reden om niet te hoeven debatteren. En z'n achterban vindt het prachtig.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:26:48 #93
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77669179
Nou ja, hij doet wel mee aan de TV debatten van de NOS.
Intelligent, but fucked up.
pi_77669398
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nou ja, hij doet wel mee aan de TV debatten van de NOS.
Volgens mij is het zo dat hij alleeen aan debatten meedoet ALS er TV bij is,
in de andere uurtjes probeert ie de documentaire regiseur uit te hangen in bijv. de VS of UK.
Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
pi_77690060
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Boldface het volgende:
Het zijn gemeenteraadsverkiezingen en geen landelijke verkiezingen. En de PVV doet in slechts twee gemeenten mee aan die verkiezingen. Alleen daarom al vind ik het prima dat Wilders niet aan dat debat meedoet.

Overigens loopt Wilders wel vaker 'verongelijkt' weg voor debatten. Deed -ie onder meer bij het belangrijke kamerdebat over de economische crisis. Wilders; een man die veel roept, maar weinig reële oplossingen heeft.
Volgens mij is dit de juiste redenering.
Wilders heeft niks te winnen in zo'n debat op dit moment.
Je kan van alles van hem vinden maar gevoel voor timing en publiciteit heeft hij absoluut.

Ik denk overigens dat hij voorafgaand aan kamerverkiezingen zeker mee zal willen doen omdat er hoe dan ook door hem "gewonnen" wordt in zo'n debat.
Als hij in slaagt overeind te blijven en kans ziet om zijn simpele boodschap uit te dragen is dat winst.
Als hem dat niet lukt en hij afgemaakt wordt omdat alle andere deelnemers bovenop hem springen zal hij er uiteindelijk toch garen bij spinnen vanwege het underdog en sympathie effect.
Het zou me niet verbazen dat hij tegen die tijd juist uit het debat geweerd wordt door dezelfde figuren die hem zijn absentie nu kwalijk nemen.
-
pi_77693944
Hoe minder ik die xenofoob hoor hoe beter! Maar uitzonderlijk laf is het wel natuurlijk. De man weet dat hij door fractievoorzitters met feiten om de oren wordt geslagen. Zijn volgelingen stellen geen moeilijke vragen, maar de andere partijen in de kamer wel. En daar heeft meneer Wilders geen zin in. Maar is denk dat hij het rustig kan doen. Zijn o zo intelligente achterban slikt toch alles wat hij zegt voor zoete koek.... Een beetje zoals.... oh nee, lamaar.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77693998
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef quo_ het volgende:

Ik denk overigens dat hij voorafgaand aan kamerverkiezingen zeker mee zal willen doen omdat er hoe dan ook door hem "gewonnen" wordt in zo'n debat.
Hij hoeft maar een paar keer te roepen tijdens het debat dat alle moslims een gevaar zijn en zijn volgelingen roepen meteen dat Wilders tenminste zegt waar het op staat. Voor het overgrote deel van de PVV stemmers kan hij niet op z'n bek gaan inderdaad. Roepen dat de islam een bedreiging is voor dit land is voor hen genoeg.
Voor zijn volgelingen zal hij dus altijd winnen ja. Voor de kenners is het voor hem onmogelijk om te winnen, aangezien hij eigenlijk vooral onzin uitkraamt.

Wilders is gewoon Janmaat met meer uitstraling en beter bespraakt. Ik heb altijd al geroepen dat er ooit na Janmaat zo'n figuur zou komen. Eerst hadden we Fortuyn.... en nu dus nog een stukkie erger: Wilders.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77696975
Edit: -oneliner-

[ Bericht 37% gewijzigd door Mwanatabu op 06-02-2010 11:21:39 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:20:04 #99
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_77697180
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
PVV-leider Wilders doet zondag niet mee aan het verkiezingsdebat bij de NOS op Radio 1. Hij is het niet eens met de manier waarop de discussie voor de gemeenteraadsverkiezingen georganiseerd is en heeft daarom afgezegd.
Niet eens met de manier waarop de discussie georganiseerd is? Ik betwijfel dat Wilders daar een specifieke reden voor wil geven, een toelichting zal wel weer te veel gevraagd zijn..

Hij bedoeld w.s. dat ie dan niet te zien is (radio) en puur op zijn woorden zal worden beoordeeld.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')