Geert Wilders was samen met de andere belangrijke fractievoorzitters van de Tweede Kamer in debat, op televisie, na de verkiezingen voor het Europese parlement. Heb je toen ook gekeken?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef Unbreakable72 het volgende:
[..]
Ach, foutje
Maakt ook niet uit, aangezien de specificatie "TV" in feite overbodig was. Wilders gaat nooit een debat aan, durft ie niet.
Laten we het even houden bij de zetels die ze nu bezetten in de tweede kamer en niet gaan speculeren over de peilingen. Dan is het verschil tussen de CU en de PVV minimaal te noemenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn twee verschillen. CU en SPG zijn partijen met een beperkte achterban, dat geldt niet voor Wilders. Daarnaast heeft Wilders tot dusver altijd de debatten ontlopen terwijl ik echt razend benieuwd ben naar wat hij heeft te zeggen.
Ja, dat zegt me nog niets. Kom ik weer terug bij mijn eerste standpunt: voor dit soort uitzendingen ben je politicus. Wat voor inbreng heeft de NOS nou helemaal in zo'n debat?quote:
En gelijk heeft ie. Maar een beetje journalist laat zch niet leiden door zn voorkeuren. Wat betreft die voorbeelden die je aanhaalt: in sommige gevallen heb je in zekere mate gelijk. Ik kan alleen moeilijk oordelen omdat ik de uitzendingen niet heb beluisterd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:00 schreef GSP het volgende:
Ik stip deze opmerking van opperhoofd Hans Laroes nogmaals aan:
Het is bijna onmogelijk om je bij het maken van nieuwskeuzes niet enigszins te laten leiden door je eigen visie. Wij vinden GroenLinks-stemmers aardiger dan LPF-stemmers, een bos mooier dan een snelweg en iemand in een BMW verdachter dan in een Fiat Panda.'
Mij zegt het ook niets. Mogelijk is er iets voorgevallen, maar zowel de NOS als Geert Wilders houden zich op de vlakte.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat zegt me nog niets. Kom ik weer terug bij mijn eerste standpunt: voor dit soort uitzendingen ben je politicus. Wat voor inbreng heeft de NOS nou helemaal in zo'n debat?
Nogal logisch, het debat is op een zondag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het debat waar hij (en overigens ook Arie Slob en Bas van der Vlies) voor heeft afgezegd is bij NOS radio.
Dit is al besproken. Bovendien richt je je op een bijzin en was het punt van dat schrijven juist radio in plaats van televisie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:49 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nogal logisch, het debat is op een zondag.
Vanwege de zondagsrust dus. Als je al gaat wijzen naar anderen om je eigen Leider bij te vallen, dan mag het wel een beetje relevant zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het debat waar hij (en overigens ook Arie Slob en Bas van der Vlies) voor heeft afgezegd is bij NOS radio.
Dit was slechts een bijzin. Het punt van dit bericht was radio en niet televisie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Vanwege de zondagsrust dus. Als je al gaat wijzen naar anderen om je eigen Leider bij te vallen, dan mag het wel een beetje relevant zijn.
Wilders gooit de kop in de nek omdat hij vindt te lang aan het lijntje te zijn gehouden. Dat is een makkelijke manier om onder het debat uit te komen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:54 schreef Igen het volgende:
Goh wat gek.
Natuurlijk wil Wilders niet in debat, en al helemaal niet een geleid debat waarin een voorzitter kan zeggen dat hij even stil moet zijn omdat hij off-topic gaat.
Want het enige dat Wilders wil, is publiciteit. Zelfs in kamerdebatten debatteert hij niet, maar gebruikt hij zijn spreektijd voornamelijk als gratis reclamezendtijd.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Pool het volgende:
Tja, Wilders is natuurlijk de voorman van de sociaal, communicatief en analytisch minder begaafde mensen in dit land. Een fatsoenlijk radiodebat is dan niet het beste medium om die mensen aan je gebonden te houden.
Logische keuze derhalve.
Eens met bovenstaande heren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Bovendien is debatteren maar een linkse hobby.
Volgens mij is het zo dat hij alleeen aan debatten meedoet ALS er TV bij is,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nou ja, hij doet wel mee aan de TV debatten van de NOS.
Volgens mij is dit de juiste redenering.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Boldface het volgende:
Het zijn gemeenteraadsverkiezingen en geen landelijke verkiezingen. En de PVV doet in slechts twee gemeenten mee aan die verkiezingen. Alleen daarom al vind ik het prima dat Wilders niet aan dat debat meedoet.
Overigens loopt Wilders wel vaker 'verongelijkt' weg voor debatten. Deed -ie onder meer bij het belangrijke kamerdebat over de economische crisis. Wilders; een man die veel roept, maar weinig reële oplossingen heeft.
Hij hoeft maar een paar keer te roepen tijdens het debat dat alle moslims een gevaar zijn en zijn volgelingen roepen meteen dat Wilders tenminste zegt waar het op staat. Voor het overgrote deel van de PVV stemmers kan hij niet op z'n bek gaan inderdaad. Roepen dat de islam een bedreiging is voor dit land is voor hen genoeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef quo_ het volgende:
Ik denk overigens dat hij voorafgaand aan kamerverkiezingen zeker mee zal willen doen omdat er hoe dan ook door hem "gewonnen" wordt in zo'n debat.
Niet eens met de manier waarop de discussie georganiseerd is?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
PVV-leider Wilders doet zondag niet mee aan het verkiezingsdebat bij de NOS op Radio 1. Hij is het niet eens met de manier waarop de discussie voor de gemeenteraadsverkiezingen georganiseerd is en heeft daarom afgezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |