hey jij weerquote:
komt voor de bakkerquote:
dubble d in tha housequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Oh mijn God, jongens....
Ik krijg net een telefoontje. 50% kans dat m'n plannen voor vanavond niet doorgaan i.v.m. ziekte. Kan ik misschien toch meekijken. In ieder geval 't eerste half uurtje.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Hopelijk minder langdradig dan Popstars en ik hoop ook op leuke, gekke audities (geen HERMAN!)
Vuile slet!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Oh mijn God, jongens....
Ik krijg net een telefoontje. 50% kans dat m'n plannen voor vanavond niet doorgaan i.v.m. ziekte. Kan ik misschien toch meekijken. In ieder geval 't eerste half uurtje.
nee de jonge jongens weerquote:
Dat heb ik ook met Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef D. het volgende:
Iedere keer als ik Van Tijn hoor praten moet ik aan Carlo B. denken
Ik hoorde Giel iets mompelen om 6:00 's ochtends dat hij stacey ging assisteren. En de meisjes dus. Maar ik vraag me af of dat een bewuste verspreking was.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Voordat het ECHT begint krijgen we vast eerst nog reclame
Ja, 26+ers zijn leuk hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
De 26+ vind ik toch wel altijd de leukste groep.
phenoquote:
Zou wel eerlijk zijn, echt veel heeft ze afgelopen jaar nog niet gedaan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef babette21 het volgende:
Kan Lisa niet gewoon nog een jaartje meedoen?!
Ik hoop niet dat ze straks ala SBS alle zendtijd aan kansloze van eerdere afleveringen bestedenquote:
quote:
Die was dus heel erg goed volgens ene A. Verlindequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
OMG wat is dat nou weer voor een gedrocht.
sorry
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
niet zo snel gaan hoor... ik ben nog de Popstars-snelheid gewend
Hopelijk bevalt dat kind op de stip. Op het hoofdje. Oh wacht, laat ik vriendelijk zijn. Hopelijk bevalt ze in het ziekenhuis, ver weg van de camera.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef babette21 het volgende:
hoe kunnen ze Wendy dit nou laten presenteren? Tegen de tijd dat de finale is ligt ze te baren!!![]()
quote:
Dat kan toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die was dus heel erg goed volgens ene A. Verlinde
Ze zei gisteren op de radio dat ze dacht over een week of 3.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef babette21 het volgende:
hoe kunnen ze Wendy dit nou laten presenteren? Tegen de tijd dat de finale is ligt ze te baren!!![]()
Nee ze is aan het bevallen tijdens de jury visits...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef babette21 het volgende:
Maar heeft het de x-factor?quote:
chipmunkquote:
oh ja dit is natuurlijk alweer van 'n tijdje terug... Dus als de liveshows beginnen is ze wel weer op de (spille)been... Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze zei gisteren op de radio dat ze dacht over een week of 3.
Haar eerste was 2 weken te vroeg, maar goed dat zegt niet alles...
quote:
Ze lijkt een heksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Stacey heeft met d'r harses in de peroxide gezeten. Wat is dat toch. Dat is toch niet mooi.
"Ahhhhh. moooooi." Alsof ze een kinderwagen in tuurt.
Zit wendy met haar benen wijd?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Stacey heeft met d'r harses in de peroxide gezeten. Wat is dat toch. Dat is toch niet mooi.
"Ahhhhh. moooooi." Alsof ze een kinderwagen in tuurt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:53 schreef Knipoogje het volgende:
Hij zal ongetwijfeld tegenvallen. 'susan-boyle"-achtig... 'slaat stijl achterover'. Dat zegt ze alleen maar om aandacht te trekken. Dony zal ongetwijfeld leuk kunnen zingen, maar ik weet vrijwel zeker dat na afloop van zijn auditie er een hoop "was dit het dan?" reakties zullen komen
quote:
Belachelijk ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Wel weer jammer dat ze tegen hem doen alsof hij een klein kind is, alleen omdat hij er zo uitziet.
Al een nieuwe chipmunk slachtoffer gevonden?quote:
t is al goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]sorry... dat ging erg onbewust
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef Vlarp het volgende:
O god... het is niet eens heel slecht, maar ik val in slaap...
Doen er fokkers mee?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:39 schreef Knipoogje het volgende:
Is dit onze Nick van Fok?
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Al een nieuwe chipmunk slachtoffer gevonden?
Ik vrees meligheid na een dag audities.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Dat ze altijd zo ontzettend moeten lachen, zo grappig was het nou ook weer niet.
Misschien tegen de tijd dat ze in de finale zittenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die doen er goed aan dat NIET te vertellen
ik ookquote:
Hoeft niet, mijn vrouw en ik zeiden hardop hetzelfdequote:
Ik zat te typen, wat een naar mens, en toen zij ze dat dus. Maar goed, als je ziek bent hoef je natuurlijk geen aardig persoon te zijn.quote:
ik ookquote:
dat dus...quote:
Zou niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:42 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop niet dat ze door medelijden doorgaat.
Ze zegt het net zelf ook toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze moeten haar niet op basis van haar zieligheid beoordelen, maar gewoon op zang en X.
rrrrrrubburuhhhhhhhquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft ze nou kaplaarzen aan?
Je mol is anders ondergedoken.quote:
dat dus. Trekt wel kijkers, denk ik...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
Dus wél door op sympathie-stemmen. Want die auditie was echt niks.
ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Het is net SBS nu met dat zielige liedje erbij.
Moest je kwijlen van Lonnie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:46 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik ga weer even de vloer dweilen, er is reclame.
Nee, ik moest huilen om Wendy.quote:
Dat levert wel weer extra bekendheid opquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:46 schreef babette21 het volgende:
ik zie de koppen al voor me "Dutch winner of the X Factor dies 2 weeks after the final" (of whatever), dat zien die kijkcijferbazen vast wel zitten![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ben nog zo gek om het op te gaan zoeken ook![]()
Wat slecht van je zegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan zit het met jouw gevoel voor tumor wel goed!
(sorry, heel lame, maar kon 't niet laten)
Neem aan dat het alleen maar minder gaat wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Best druk hiero, op de eerste aflevering.
Ik dacht al dat ik de enige was met die meningquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:46 schreef babette21 het volgende:
Zonder gekheid: ze deed het niet slecht
je moet wat he, een bevalling in een big brother huis is oud nieuws, maar een terminale xfactor kandidaat hebben we vast nog nooit gehad!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat levert wel weer extra bekendheid op
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
Ik zei ook al dat het niet onaardig wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was met die mening
Ik vraag me wel af of dat het beste nummer is om te doen tijdens een auditie...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was met die meningEn het liedje dat ze zong is ook gewoon heel sober en rustig.... dus dat kan je niet "knallend" brengen.
Al had je het sommige misschien toegewenstquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet wat he, een bevalling in een big brother huis is oud nieuws, maar een terminale xfactor kandidaat hebben we vast nog nooit gehad!
Hoe krijgen ze anders 1,5 uur vol tijdens de auditiesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ah, wat een kutreclame.
dat kan makkelijk... kijk maar naar SBSquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze anders 1,5 uur vol tijdens de audities
Er komt straks vast een of andere carnavalfopnegert iets van Peter Koelewijn zingen ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef StefanKollaart het volgende:
Op een of andere manier heb ik nog niet echt een tof gevoel over de uitzending.. Hopelijk komt t nog..
Zijn ook nog maar opvallend weinig audities echt in beeld geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef StefanKollaart het volgende:
Op een of andere manier heb ik nog niet echt een tof gevoel over de uitzending.. Hopelijk komt t nog..
Dan hoef ik nog geen flamoeszeep te zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze anders 1,5 uur vol tijdens de audities
Lisa was tijdens de Liveshows elke week een oorwurm, dat boeide me na een tijd echt niet meerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ze kon misschien wel aardig zingen,maar het blijft natuurlijk een ongelooflijke muts.
ik kijk uit principe al niet naar SBS.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan makkelijk... kijk maar naar SBS
oh jij bent ergquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Al had je het sommige misschien toegewenst
[..]
Neej iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Ze was niet slecht. Maar ik vraag me af of ik, als ik mee zou doen, het verteld zou hebben, ik denk het eigenlijk niet, je wilt toch door omdat je goed zingt en niet omdat ze je misschien zielig vinden.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
RTL4 doet echt niet onder voor SBS6 qua reclame.
Ik heb het nog nooit gezien. Dat houd ik zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Oh op SBS is nu die domme Uri Geller show.
Goh.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Oh op SBS is nu die domme Uri Geller show.
Ik ook niet en ik wil het ook niet zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien. Dat houd ik zo.
Da's idd heel slecht, want zo grappig was het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
![]()
Heel slecht, maar ik moest echt hard lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |