hey jij weerquote:
komt voor de bakkerquote:
dubble d in tha housequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Oh mijn God, jongens....
Ik krijg net een telefoontje. 50% kans dat m'n plannen voor vanavond niet doorgaan i.v.m. ziekte. Kan ik misschien toch meekijken. In ieder geval 't eerste half uurtje.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Hopelijk minder langdradig dan Popstars en ik hoop ook op leuke, gekke audities (geen HERMAN!)
Vuile slet!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Oh mijn God, jongens....
Ik krijg net een telefoontje. 50% kans dat m'n plannen voor vanavond niet doorgaan i.v.m. ziekte. Kan ik misschien toch meekijken. In ieder geval 't eerste half uurtje.
nee de jonge jongens weerquote:
Dat heb ik ook met Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef D. het volgende:
Iedere keer als ik Van Tijn hoor praten moet ik aan Carlo B. denken
Ik hoorde Giel iets mompelen om 6:00 's ochtends dat hij stacey ging assisteren. En de meisjes dus. Maar ik vraag me af of dat een bewuste verspreking was.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Voordat het ECHT begint krijgen we vast eerst nog reclame
Ja, 26+ers zijn leuk hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
De 26+ vind ik toch wel altijd de leukste groep.
phenoquote:
Zou wel eerlijk zijn, echt veel heeft ze afgelopen jaar nog niet gedaan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef babette21 het volgende:
Kan Lisa niet gewoon nog een jaartje meedoen?!
Ik hoop niet dat ze straks ala SBS alle zendtijd aan kansloze van eerdere afleveringen bestedenquote:
quote:
Die was dus heel erg goed volgens ene A. Verlindequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
OMG wat is dat nou weer voor een gedrocht.
sorry
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
niet zo snel gaan hoor... ik ben nog de Popstars-snelheid gewend
Hopelijk bevalt dat kind op de stip. Op het hoofdje. Oh wacht, laat ik vriendelijk zijn. Hopelijk bevalt ze in het ziekenhuis, ver weg van de camera.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef babette21 het volgende:
hoe kunnen ze Wendy dit nou laten presenteren? Tegen de tijd dat de finale is ligt ze te baren!!![]()
quote:
Dat kan toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die was dus heel erg goed volgens ene A. Verlinde
Ze zei gisteren op de radio dat ze dacht over een week of 3.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef babette21 het volgende:
hoe kunnen ze Wendy dit nou laten presenteren? Tegen de tijd dat de finale is ligt ze te baren!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |