hey jij weerquote:
komt voor de bakkerquote:
dubble d in tha housequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Oh mijn God, jongens....
Ik krijg net een telefoontje. 50% kans dat m'n plannen voor vanavond niet doorgaan i.v.m. ziekte. Kan ik misschien toch meekijken. In ieder geval 't eerste half uurtje.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Karina het volgende:
Hopelijk minder langdradig dan Popstars en ik hoop ook op leuke, gekke audities (geen HERMAN!)
Vuile slet!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Oh mijn God, jongens....
Ik krijg net een telefoontje. 50% kans dat m'n plannen voor vanavond niet doorgaan i.v.m. ziekte. Kan ik misschien toch meekijken. In ieder geval 't eerste half uurtje.
nee de jonge jongens weerquote:
Dat heb ik ook met Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef D. het volgende:
Iedere keer als ik Van Tijn hoor praten moet ik aan Carlo B. denken
Ik hoorde Giel iets mompelen om 6:00 's ochtends dat hij stacey ging assisteren. En de meisjes dus. Maar ik vraag me af of dat een bewuste verspreking was.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Voordat het ECHT begint krijgen we vast eerst nog reclame
Ja, 26+ers zijn leuk hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
De 26+ vind ik toch wel altijd de leukste groep.
phenoquote:
Zou wel eerlijk zijn, echt veel heeft ze afgelopen jaar nog niet gedaan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:33 schreef babette21 het volgende:
Kan Lisa niet gewoon nog een jaartje meedoen?!
Ik hoop niet dat ze straks ala SBS alle zendtijd aan kansloze van eerdere afleveringen bestedenquote:
quote:
Die was dus heel erg goed volgens ene A. Verlindequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
OMG wat is dat nou weer voor een gedrocht.
sorry
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
niet zo snel gaan hoor... ik ben nog de Popstars-snelheid gewend
Hopelijk bevalt dat kind op de stip. Op het hoofdje. Oh wacht, laat ik vriendelijk zijn. Hopelijk bevalt ze in het ziekenhuis, ver weg van de camera.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef babette21 het volgende:
hoe kunnen ze Wendy dit nou laten presenteren? Tegen de tijd dat de finale is ligt ze te baren!!![]()
quote:
Dat kan toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Die was dus heel erg goed volgens ene A. Verlinde
Ze zei gisteren op de radio dat ze dacht over een week of 3.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef babette21 het volgende:
hoe kunnen ze Wendy dit nou laten presenteren? Tegen de tijd dat de finale is ligt ze te baren!!![]()
Nee ze is aan het bevallen tijdens de jury visits...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef babette21 het volgende:
Maar heeft het de x-factor?quote:
chipmunkquote:
oh ja dit is natuurlijk alweer van 'n tijdje terug... Dus als de liveshows beginnen is ze wel weer op de (spille)been... Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze zei gisteren op de radio dat ze dacht over een week of 3.
Haar eerste was 2 weken te vroeg, maar goed dat zegt niet alles...
quote:
Ze lijkt een heksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Stacey heeft met d'r harses in de peroxide gezeten. Wat is dat toch. Dat is toch niet mooi.
"Ahhhhh. moooooi." Alsof ze een kinderwagen in tuurt.
Zit wendy met haar benen wijd?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Stacey heeft met d'r harses in de peroxide gezeten. Wat is dat toch. Dat is toch niet mooi.
"Ahhhhh. moooooi." Alsof ze een kinderwagen in tuurt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:53 schreef Knipoogje het volgende:
Hij zal ongetwijfeld tegenvallen. 'susan-boyle"-achtig... 'slaat stijl achterover'. Dat zegt ze alleen maar om aandacht te trekken. Dony zal ongetwijfeld leuk kunnen zingen, maar ik weet vrijwel zeker dat na afloop van zijn auditie er een hoop "was dit het dan?" reakties zullen komen
quote:
Belachelijk ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
Wel weer jammer dat ze tegen hem doen alsof hij een klein kind is, alleen omdat hij er zo uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |