abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77571029
quote:
Vrijdag begint het derde seizoen van X Factor bij RTL 4. Aanstaande dinsdag is de perspresentatie maar De Telegraaf heeft vandaag al een dubbelinterview met hosts Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Daarin belooft Wendy dat al in een van de eerste afleveringen een talent voorbijkomt à la Paul Potts en Susan Boyle.

Ik kijk wel eens met een jaloers oog naar die Britse talentenjachten. Zo mooi gemonteerd, altijd een uitzinnig publiek en de meest unieke talenten. Waarom lukt het niet zulke figuren te vinden bij een Nederlandse talentenjacht?

Wendy van Dijk vertelt vandaag in de krant: “We hebben ons ook echt verbaasd. Er zit in de eerste aflevering meteen bij de audities al zo’n mooi figuur. Paul Potts- of Susan Boyle-achtig. Iemand waarvan je denkt: ’dat kan niks worden’ en waarvan je dan als-ie z’n mond opendoet, steil achteroverslaat. En ik zeg je: Dat wordt nog een hele grote.”

Martijn Krabbé vertelt over de Nederlandse aanpak van X Factor, die in het buitenland de aandacht trekt. “De jury van de Beeld en Geluid Awards oordeelde dat we ons onderscheiden doordat we de echte verhalen rond de kandidaten laten zien. Waar ze vandaan komen, hoe ze bij ons terechtkomen en zo. Meer realitysoapachtig. Dat complete beeld geven, waar we vorige keer mee zijn begonnen, zorgt ervoor dat mensen echt kunnen meeleven. Het is niet zomaar een talentenjacht. Het zorgt ervoor dat je bij sommige kandidaten op het puntje van de stoel gaat zitten. Trouwens er komen nu ook af en toe producenten uit Engeland en Amerika kijken. Die zitten dan mee te schrijven over hoe wij het doen.

zappen.blog.nl”
Daar maakt ze mij toch wel erg nieuwsgierig. Loopt dit kaliber, met wellicht een vreselijke baard of oma-permanent ook in Nederland rond? En moeten we daar blij mee zijn?

Edit: dit is hem dus:

[ Bericht 3% gewijzigd door -Vaduz- op 03-02-2010 12:12:59 ]
That's all folks!
pi_77571122
Hmmmz, heb meer het idee dat ze niet willen onder doen voor de Britten. Alsof we zoveel muziekaal talent hebben in Nederland dat internationaal kan doorbreken
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77571522
Moeten we daar blij mee zijn? NEE!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_77581003
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_Potts__.html?p=1,1

Dony dus... ik krijg er nog niets van gevonden...
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:33:14 #5
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_77581214
Tja, na jaren van Idols en andere programma's lijkt alles me al gevonden...maar ze moeten wat verzinnen om kijkers te trekken natuurlijk,
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_77585812
Foto aan de OP toegevoegd.
That's all folks!
pi_77588684
Toevallig, dat er in Nederland nu ook zo iemand rond blijkt te lopen.

Maar bij de X-factor zou die meteen afgeschreven moeten zijn, want zo iemand kan misschien wel mooi zingen, maar heeft dus niet de X-factor, toch?
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:34:57 #8
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_77588937
Hij had beter aan Holland's Got Talent mee kunnen doen. Shows als XF en Idols gaan meer om het lanceren van een popster, waar mensen graag een poster van deze boven hun bed willen.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_77589579
Precies! Als ik die vent hier boven zie, die wil ik echt niet boven mijn bed. Die moet er dus bij de audities uitvliegen, hoe dan ook!
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:58:52 #10
13973 ranja
image means nothing
pi_77589954
Tja, Kristel van Popstars dan... die zag er bij haar auditie ook niet echt als postermateriaal uit
pi_77603502
Hij zal ongetwijfeld tegenvallen. 'susan-boyle"-achtig... 'slaat stijl achterover'. Dat zegt ze alleen maar om aandacht te trekken. Dony zal ongetwijfeld leuk kunnen zingen, maar ik weet vrijwel zeker dat na afloop van zijn auditie er een hoop "was dit het dan? " reakties zullen komen
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_77606403
Geen youtube filmpje?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77611590
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Geen youtube filmpje?
Nee, komt pas na de uitzending denk ik.

Die kerel ziet er trouwens eerder uit als 53 dan als 28
Willem-Jan van Puffelen
pi_77612853
Ik zag nu ook pas dat het nog niet was uitgezonden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_77614982
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:53 schreef Knipoogje het volgende:
Hij zal ongetwijfeld tegenvallen. 'susan-boyle"-achtig... 'slaat stijl achterover'. Dat zegt ze alleen maar om aandacht te trekken. Dony zal ongetwijfeld leuk kunnen zingen, maar ik weet vrijwel zeker dat na afloop van zijn auditie er een hoop "was dit het dan? " reakties zullen komen
Dat had ik eigenlijk bij Susan Boyle ook......
pi_77619031
Ik ben benieuwd...
HGT was inderdaad beter voor hem geweest dan.
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 4 februari 2010 @ 07:15:03 #17
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77619093
Ben benieuwd!
Ze zullen wel zogenaamd een uitzondering maken en dan gaan ze het hem heel moeilijk maken. Hoe heet die ene forse meid ook alweer? Die kreeg iedere keer commentaar op haar jurken enz.
Dit zal ook wel weer gebeuren, dat deze gozer steeds jurycommentaar over zijn voorkomen krijgt. Zorgt weer voor veel publiciteit

edit: Rebecca
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')