Ik zei ook al dat het niet onaardig wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was met die mening
Ik vraag me wel af of dat het beste nummer is om te doen tijdens een auditie...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was met die meningEn het liedje dat ze zong is ook gewoon heel sober en rustig.... dus dat kan je niet "knallend" brengen.
Al had je het sommige misschien toegewenstquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moet wat he, een bevalling in een big brother huis is oud nieuws, maar een terminale xfactor kandidaat hebben we vast nog nooit gehad!
Hoe krijgen ze anders 1,5 uur vol tijdens de auditiesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ah, wat een kutreclame.
dat kan makkelijk... kijk maar naar SBSquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze anders 1,5 uur vol tijdens de audities
Er komt straks vast een of andere carnavalfopnegert iets van Peter Koelewijn zingen ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef StefanKollaart het volgende:
Op een of andere manier heb ik nog niet echt een tof gevoel over de uitzending.. Hopelijk komt t nog..
Zijn ook nog maar opvallend weinig audities echt in beeld geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef StefanKollaart het volgende:
Op een of andere manier heb ik nog niet echt een tof gevoel over de uitzending.. Hopelijk komt t nog..
Dan hoef ik nog geen flamoeszeep te zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze anders 1,5 uur vol tijdens de audities
Lisa was tijdens de Liveshows elke week een oorwurm, dat boeide me na een tijd echt niet meerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ze kon misschien wel aardig zingen,maar het blijft natuurlijk een ongelooflijke muts.
ik kijk uit principe al niet naar SBS.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan makkelijk... kijk maar naar SBS
oh jij bent ergquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Al had je het sommige misschien toegewenst
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan zit het met jouw gevoel voor tumor wel goed!
(sorry, heel lame, maar kon 't niet laten)
Neej iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Ze was niet slecht. Maar ik vraag me af of ik, als ik mee zou doen, het verteld zou hebben, ik denk het eigenlijk niet, je wilt toch door omdat je goed zingt en niet omdat ze je misschien zielig vinden.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
RTL4 doet echt niet onder voor SBS6 qua reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |