maar dat handmatig is toch van fetch? Dat is toch alleen voor als push uitgeschakeld is? Dat staat er in ieder geval bij. Dan wordt er bijvoorbeeld elk kwartier gekeken of er iets nieuws is. Of heb ik het nu helemaal mis?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij instellingen-mail-nieuwe gegevens-push. Staat hij dan op handmatig? Dan moet je dat zetten naar een tijd, dus ieder kwartier, half uur, uur.........
Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
maar dat handmatig is toch van fetch? Dat is toch alleen voor als push uitgeschakeld is? Dat staat er in ieder geval bij. Dan wordt er bijvoorbeeld elk kwartier gekeken of er iets nieuws is. Of heb ik het nu helemaal mis?
Ik was op onderzoek uitgegaan, omdat het bij mij ook niet werkte, maar had in de haast de lichtgrijze lettertjes niet gelezen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt.
Push werkt alleen als je mailprovider dat ondersteunt.
Na het herstellen zal je iTunes bibliotheek worden terug gezet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:23 schreef Stansfield het volgende:
Ik had vanmiddag dat mijn iphone vastliep. Kreeg dus alleen het grijze apple logo in beeld. Na een tijd de uit en de grote knop tegelijk in gedrukt te houden deed hij het weer. Hoe kan dit en heeft het nog effect. Moet ik via itunes op herstellen en wat gebeurt er dan met je apps bv als je op herstellen dr ukt?
Gewoon even een 3d party appje downloaden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Jeetje mina. Sinds ik mijn werk mail ook op mijn iPhone heb en Push heb aanstaan ( gebruikte nooit de mail ap omdat ik hotmail heb) loopt mijn baterij snel leeg zeg. Heb het uitgeschakeld.
Geeft nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was op onderzoek uitgegaan, omdat het bij mij ook niet werkte, maar had in de haast de lichtgrijze lettertjes niet gelezen.Maar ik heb gmail erop staan en dat werkt dus ook niet? Ik vind het eigenlijk ook niet heel erg, want ik vergeet m'n telefoon nog weleens uit te zetten 's nachts en veel van die spamachtige dingen hebben de neiging om midden in de nacht binnen te pushen.
Bedankt voor deze tip, achteraf gezien wist ik dat eigenlijk wel, mja... hij doet het gelukkig nog zoals voorheen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Logisch, je hebt een tethered-jailbreak omdat je een nieuwe 3GS hebt. Die is na elke reboot de jailbreak weer kwijt. Hang 'm eens aan je PC (neem aan dat je 3.1.3 niet hebt geïnstalleerd) en draai dan blackra1n. Dan zou het moeten werken.
Bedankt!quote:
GMail push is wel mogelijk: http://googlemobile.blogs(...)h-gmail-support.htmlquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:53 schreef mug89 het volgende:
welke e-mail providers werken dan wel met push?
hier werkt live niet, gmail niet, quicknet niet..
Hij neemt de mappen niet mee die ik heb. Ik gebruik nu mbox mail. Dat werkt prima en vreet niet zoveel energie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:21 schreef JDude het volgende:
Hotmail werkt ook gewoon met de standaard mail app.
Ik gok iets van instellingen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:55 schreef Perquisite het volgende:
Weet iemand hoe je push van de Hyves app kan uitzetten?
Werkte top zeg. Met een reservekopie enz. Helemaal top die optie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:26 schreef Trystar het volgende:
[..]
Na het herstellen zal je iTunes bibliotheek worden terug gezet.
Ik weet alleen dat ik de dag niet doorkwam, iPhone was om 4 uur 's middags al leegquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef NJ het volgende:
Vandaag Cerebro geïnstalleerd. Ik ben benieuwd of en hoe het werkt.
Het lijkt wel te werken, though! Ik krijg nu toch een pingeltje bij nieuwe mail.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Mijn mailserver zal push wel niet ondersteunen dan. Kan ik m net zo goed ook weer uitzetten
Oke, dan laat ik hem toch nog even staan. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Het lijkt wel te werken, though! Ik krijg nu toch een pingeltje bij nieuwe mail.
Je moet ook op de website instellen dat ie niet gaat updaten. Dat zet je aan als het ding kwijt is.. En je kan altijd pushberichten sturen. Standaard gaat Cerebro om de 15 minuten een GPS signaal zoeken en deze doorsturen naar de server. Logisch dat je batterij snel op gaat dan.. Mijn accu ging ook erg snel leeg hierdoor. Met de nieuwe instellingen heeft ie vannacht in 7 uur maar 4% verbruikt ipv de 40-50 van voorheen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik de dag niet doorkwam, iPhone was om 4 uur 's middags al leeg
prima zelfs, vind ik!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef ik.ben.hier het volgende:
Weet iemand of de Iphone outlook goed ondersteunt of niet? :$
alleen 7 euro... (geen jailbreak) en dat is me ff teveel voor mappen bij mn e-mailquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hij neemt de mappen niet mee die ik heb. Ik gebruik nu mbox mail. Dat werkt prima en vreet niet zoveel energie.
En mobiel internet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef JDude het volgende:
Een iPhone is gewoon een iPod Touch met belfunctie. Dus eh, ja, best vergelijkbaar.
Ok maar een Touch is dan wel weer iets minder dan een Classic wat betreft geluidskwaliteit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef JDude het volgende:
Een iPhone is gewoon een iPod Touch met belfunctie. Dus eh, ja, best vergelijkbaar.
Allebei hetzelfde, alleen hebben beide een verschillend gebruikersgemak.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:45 schreef TheBountyKiller het volgende:
[..]
Ok maar een Touch is dan wel weer iets minder dan een Classic wat betreft geluidskwaliteit.
ik nog niet...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef D. het volgende:
Hebben jullie weleens dat Shazam een ander nummer vindt dan dat je tagt?
IM+quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Nog aangereaden apps? (zonder jailbreak)
En een handige msn client? Ebuddy zuigt
Whatsapp werkt erg goed als sms/mms alternatief. Niks inloggen/aanmelden etc. Pushnotificatie net alsof je normaal een sms krijgt. Ziet automatisch wie in je lijst ook Whatsapp heeft. Ideal om gratis met elkaar te smsen. Nu nog bellen en we hoeven in de toekomst alleen nog een internetabbonementje af te sluiten en geen belbundels meer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Hier ook een tevreden IM+ gebruiker.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:32 schreef IHVK het volgende:
Binnen.
Ik ga denk ik ook whatsapp maar eens kopenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Whatsapp werkt erg goed als sms/mms alternatief. Niks inloggen/aanmelden etc. Pushnotificatie net alsof je normaal een sms krijgt. Ziet automatisch wie in je lijst ook Whatsapp heeft. Ideal om gratis met elkaar te smsen. Nu nog bellen en we hoeven in de toekomst alleen nog een internetabbonementje af te sluiten en geen belbundels meer.
OH, jammer..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook whatsapp maar eens kopen
is maar 0,79 euro
en IM + is 7,99 ofzo.
Ik ga het ff bekijken..
Ik had dit vanmiddag ook..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:11 schreef Pissie het volgende:
Ik heb sinds ik donderdag mijn Iphone unlocked heb en gejailbreakt enkel verbinding met het internet via Wifi.
Verbinding met 3G lukt absoluut niet, ik kan enkel thuis met m'n Iphone op het internet via Wifi, buiten, op m'n werk, nergens pakt hij 3G.
Overal krijg ik de foutmelding: pdp identiteit niet geaccepteerd.
Ik heb al van alles geprobeerd, en toch krijg ik het niet aan de praat. Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit op kan lossen? Op dit moment gebruik in nog Vodafone, vanaf maart gaat mijn Iphone abbo in bij T-Mobile, mss dat het dan wel vanzelf werkt? (zou het zo fijn vinden nu ook al volledig gebruik te kunnen maken van mijn Iphone)
Top!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:15 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik had dit vanmiddag ook..
Dit was bij mij de oplossing:
Instellingen> Algemeen> Netwerk > Mobiel data netwerk >
APN: live.vodafone.com
Gebr naam: Vodafone
Password: Vodafone
Daarna deed die het bij mij weer
Toch fijn dat jullie allemaal zo behulpzaam zijn....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dat zou ook mijn antwoord geweest zijn, maar ik heb er zo'n hekel aan als mensen dan met het droge antwoord komen: "Dat heb ik alllaaang geprobeerd![]()
"
ZEG DAT DAN OOK VOORDAT JE DE VRAAG STELT
Maargoed, hoop dat dit idd je oplossing is.Denk erom dat het Vodafone.com is, niet .nl.
Zoveel heb ik er niet voor betaald. In het begin was hij veel goedkoper. Volgens mij een euro nog wat ofzo. Wel duur geworden zeg. Zoveel stelt dat programmaatje nou ook weer niet voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:43 schreef mug89 het volgende:
[..]
alleen 7 euro... (geen jailbreak) en dat is me ff teveel voor mappen bij mn e-mail
Ik probeerde een set vam een houseparty uit '91 te ontcijferen en kreeg wel 4 nummers door die het allemaal niet warenquote:
cydia.pushfix.info repo toevoegen, dan via paypal betalen en PushFix 2.0 downloaden. Werkte voor mij prima.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:25 schreef Tamaartje het volgende:
Sinds gisteravond een trotse bezitter van een Iphone 3gs 16gb
We hebben hem unlockt en gejailbreakt. Ik heb dus ook Cydia erop staan.
We wilden Push Fix gebruiken omdat dit dus niet werkte.. maar die konden we niet vinden.
We hebben nu Push Notification Fix gebruikt (fishbone)
Hierna werkt Youtube goed, kan ik in Knocking Video komen (wat eerst niet lukte) maar in Knocking video kan ik iemand niet Knocken, zij mij wel..
Ook krijg ik van bijv Whatsapp geen notificatie als ik niet in het programma zit maar wel een berichtje krijg.
De push werkt dus (nog) niet.. terwijl het bij 'Berichtgeving' wel aan staat.
Weet iemand hier een oplossing voor, of zie ik iets over het hoofd?
Dan kan je niet zoeken. In #61 van dit topic heb ik al een keer helemaal uitgelegd hoe je dat probleem oplost. Ik had zelf de oplossing na 5 minuten gevonden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:34 schreef Tamaartje het volgende:
Iemand die mij ook kan helpen met mn push probleem?
*is ongeduldig* Heb al de hele middag gezocht maar kan nergens een duidelijk oplossing vinden voor mijn probleem dat die push het dus helemaal niet doet
Hoe bevalt jouw iPhone? Snel internet buiten, he!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:09 schreef IHVK het volgende:
Dit topic mist een lijst met toffe Appa in de OP.
Iphone is cool! Abbo gaat over 2 weken pas in dus ben nu thuis in vliegtuig modus op wifi.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw iPhone? Snel internet buiten, he!
Waarom pas over 2 weken? De mijne ging gelijk in.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iphone is cool! Abbo gaat over 2 weken pas in dus ben nu thuis in vliegtuig modus op wifi.
Omdat mijn andere abbo nog loopt en ik wil niet dubbel betalen!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom pas over 2 weken? De mijne ging gelijk in.
Sorry ik heb #61 nog eens terug gelezen, zie wel dat je het erover hebt maar echt nergens een uitleg ofzo?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:48 schreef Skv het volgende:
[..]
cydia.pushfix.info repo toevoegen, dan via paypal betalen en PushFix 2.0 downloaden. Werkte voor mij prima.
[..]
Dan kan je niet zoeken. In #61 van dit topic heb ik al een keer helemaal uitgelegd hoe je dat probleem oplost. Ik had zelf de oplossing na 5 minuten gevonden.
Argh.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Sorry ik heb #61 nog eens terug gelezen, zie wel dat je het erover hebt maar echt nergens een uitleg ofzo?
Zal wel aan mij liggen![]()
Vandaag heb ik dat dus gedownload en als ik dat programma draai dan doet alles het behalve de status:
Die blijft maar staan op push is not connected (en is dus rood)
En mijn push doet het (daardoor?) dus nog steeds niet..
Heel soms schakelt hij even over naar status: Push is connected via WIFI dit is echt maar 1 sec en dan valt hij weer terug. Andere dingen via WIFI werken wel gewoon
Sorry, ik ben echt een noobquote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Argh.
Lees mijn post nou nog eens, ik herhaal daarin zelfs de oplossing.
http://cydia.pushfix.info repo toevoegen, dan hier geld overmaken en je IMEI invullen en vervolgens PushFix 2.0 downloaden uit de pushfix-repo.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben echt een noob(en een vrouw, misschien helpt dat?)
Ik hou van Jip en Janneke taal
Dat heb ik dus allemaal al gedaan en als ik dan die push test app aanklik dan geeft die dus de melding die ik hierboven had aangegevenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:42 schreef Skv het volgende:
[..]
http://cydia.pushfix.info repo toevoegen, dan hier geld overmaken en je IMEI invullen en vervolgens PushFix 2.0 downloaden uit de pushfix-repo.
Heb je al gereboot? En bij het betalen het juiste IMEI-nummer doorgegeven? En heb je pushbericdhten toegestaan bij instellingen voor de testapp?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus allemaal al gedaan en als ik dan die push test app aanklik dan geeft die dus de melding die ik hierboven had aangegevenwant mn push werkt nog steeds niet
is speciaal topic voor:quote:Op zondag 7 februari 2010 14:09 schreef IHVK het volgende:
Dit topic mist een lijst met toffe Apps in de OP.
Waarom wil je, ondanks alle problemen, je iphone zo graag jailbreaken?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb even opnieuw gebootvoor de zekerheid..
Nu doet mn wifi het niet meer.. argh!
Als ik bij de push test app klik op I Agree dan krijg ik een lijstje
Updated -- seconds ago
Cell IP:
Wifi IP
Wifi router:
Status: Daar staat dus Push is not connected
Cell Push
Wifi Push
Push token received
Bovenaan staat de button voor Test push notification
Omdat ik hem wilde (moest) unlockenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je, ondanks alle problemen, je iphone zo graag jailbreaken?
'alle problemen'? Alleen push werkt niet bij haar, volgens mij?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Waarom wil je, ondanks alle problemen, je iphone zo graag jailbreaken?
Ja alles werkt verder prima.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:56 schreef Skv het volgende:
[..]
'alle problemen'? Alleen push werkt niet bij haar, volgens mij?
Sorry ik bedoel natuurlijk 3.1.2quote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef Skv het volgende:
Terug naar 1.3.2?? Wat denk je daarmee op te schieten?
Waar zit je nu op dan?
Ik heb hem niet geupdate naar 3.1.3quote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef Skv het volgende:
Waarom heb je überhaupt de upgrade van 3.1.2 naar 3.1.3 gedaan eigenlijk? Het kan best zijn dat daardoor pushfix niet werkt. Het lijkt me stug dat je 'm terug kan zetten naar 3.1.2, als je niet je handtekening-ding op de Cydia-server hebt opgeslagen.
handleiding
Je had op 3.1.2 even op 'Make my life easier' moeten klikken, voor de upgrade.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:25 schreef Tamaartje het volgende:
Het terugzetten lukte helaas niet omdat we de shsh code niet hebben
Dit is sinds 4 feb niet meer te krijgen.. helaas![]()
Toch maar dat ticket invullen dan...
Hij heeft volgens mij die key niet opgeslagen (ik geef even door wat ik hier door krijg van degene die het probeerde) We hebben de Iphone vrijdagavond opgehaald, en volgens mij is het sinds donderdag niet meer mogelijk die keys aan te vragen...quote:Op zondag 7 februari 2010 22:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Je had op 3.1.2 even op 'Make my life easier' moeten klikken, voor de upgrade.
Hij heeft wel een punt denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog even een vraagje over het ontvangen van mail via de iPhone. Onze systeembeheerder zegt dat wanneer je mail via de iPhone wil ontvangen dat dit dan niet veilig is en dat iedereen dit kan opvangen en lezen. Klopt dit? Volgens hem moet je dan een SSL certificaat kopen om de boel te beveiligen. Is hij paranoia of heeft hij gelijk?
Je kan toch SSL beveiliging aanzetten toch? Of is dat niet voldoende?quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Nog even een vraagje over het ontvangen van mail via de iPhone. Onze systeembeheerder zegt dat wanneer je mail via de iPhone wil ontvangen dat dit dan niet veilig is en dat iedereen dit kan opvangen en lezen. Klopt dit? Volgens hem moet je dan een SSL certificaat kopen om de boel te beveiligen. Is hij paranoia of heeft hij gelijk?
Ik kreeg terug:quote:Vraag : Een goedenavond,
Naar aanleiding van een artikel welke ik net tegen kwam (http://www.iphoneclub.nl/59107/uitgebreide-preview-bankieren-applicatie-rabobank/), heb ik besloten even een e-mail te sturen.
Rabobank bied sinds enige weken een eigen applicatie aan voor de iPhone waarmee internetbankieren erg makkelijk is. Geld overmaken kan snel en veilig, evenals het saldo checken en meer van dit soort zaken. Voor meer informatie kunt u bovenstaande artikel doorlezen.
Aangezien ING zelf iPhones aanbiedt aan studenten die maandelijks een vast bedrag op de rekening storten en een groot deel van de studenten een iPhone heeft, vroeg ik mij af of ING een soortgelijke applicatie aan zal gaan bieden.
Op dit moment is het erg onhandig om online te bankieren via de iPhone. De site mijn.ing.nl is niet geschikt voor weergave op de telefoon en om simpel geld overmaken duurt al gauw vijf tot tien minuten op die manier. Ik zou graag zien dat er een applicatie komt waarmee dit -uiteraard veilig- mogelijk is.
Alvast mijn hartelijke dank voor uw antwoord.
Nou, hartelijk bedankt.quote:Geachte heer,
Om met Mijn ING te kunnen werken moet u beschikken over:
- PC met modem, kabel- of ADSL-aansluiting
- Internetabonnement
- Minimale schermresolutie van 800x600
Aanbevolen configuraties:
Windows Vista Home Premium + Internet Explorer 7 en 8
Windows Vista Business + Internet Explorer 7 en 8
Windows 7 + Internet Explorer 8
MacOS 10.5 + Firefox 3
Daarnaast ondersteunt de ING:
Windows XP ServicePack 3 + Internet Explorer 6, 7 en 8 of Firefox 3
Windows Vista Home Premium + Firefox 3
Windows Vista Business + Firefox 3
MacOS 10.4 en hoger + Firefox 3 of Safari 3
Ubuntu LTS 8.04 + Firefox 3
De ING ondersteunt geen andere systemen. Het is mogelijk dat Mijn ING wel werkt onder andere systemen. De ING kan dan echter geen volledige werking garanderen.
Wij hebben uw suggestie geregistreerd. Deze zal worden meegenomen in het verbeteringsproces van Mijn ING.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Manager Verkoop en Service
Die aanbevolen configs ookquote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
Reactie ontvangen op mijn mail naar de ING.
[..]
Ik kreeg terug:
[..]
Nou, hartelijk bedankt.
Hij kan gelijk hebben, de mailserver moet wel SSL ondersteunen. De meeste doen dit, en dan kan je gewoon de optie SSL aanzetten in je instellingen op de iPhone.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
tjeuz, dat is wel zeldzaam offtopic en nutteloos!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kreeg terug:
[..]
Nou, hartelijk bedankt.
Hoe doe ik dit? (Ik heb Gmail)quote:Op maandag 8 februari 2010 17:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Hij kan gelijk hebben, de mailserver moet wel SSL ondersteunen. De meeste doen dit, en dan kan je gewoon de optie SSL aanzetten in je instellingen op de iPhone.
klopt...maar de reactie van ING is offtopic en nutteloosquote:Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Offtopic toch niet. Het gaat toch om een iPhone gerelateerd vraag?
Was even mijn frustratie. Wilde hier even mededelen dat ik achter zo'n app aan zit te vangen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
klopt...maar de reactie van ING is offtopic en nutteloos
Laten we even jouw bijdrage aan deze reeks gaan analyseren, nerd.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
tjeuz, dat is wel zeldzaam offtopic en nutteloos!
Uhm, Abbadon zegt het ook al, maar volgens mij bedoelde ze niet jouw post, maar de reply van de ING!!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Laten we even jouw bijdrage aan deze reeks gaan analyseren, nerd.
In dat geval bedoel ik het niet zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, Abbadon zegt het ook al, maar volgens mij bedoelde ze niet jouw post, maar de reply van de ING!!
Oh dan heeft Google voor het SSL certificaat betaald voor jequote:
Gebruik dan iGmail. Heb je alles gewoon als conversatie ipv de Outlook-layout van de standaard app. iGmail pusht ook, maar je kan ook mails laten pushen door je standaard-app en bekijken vanuit iGmail.quote:
Als je nog even tot juli wacht mag je m'n 3G voor 250 euro hebben.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef LeNick het volgende:
Ha iPhone luitjes,
Heb al anderhalf jaar een iPod Touch en gebruik hem dagelijks uitbundig. Nu loop ik echter nog met én een mobiel te sjouwen én een iPod Touch.. De iPhone zal uitkomst bieden hierop, maar voordat ik overga tot aanschaf (ik wil een 2e hands, liefst zo nieuw mogelijk) heb ik nog een paar vraagjes. Hoe zit het met de garantie als je hem 2e hands koopt? Als de bon aanwezig is is het oké?
Misschien neem ik wel een 2G, hoe is 2G internet vergeleken bij 3G? Internet blijft vooral bij NU app, VI app, hotmail en Fok forum. Op m'n iPod Touch wifi werkt dat allemaal vloeiend, is dit met 2G zo'n achteruitgang dat je bijna je iPhone weggooit?![]()
Punt is dat ik een iPhone 2G kan kopen voor ¤180 ongeveer, en voor een 3G kan je toch wel makkelijk bijna ¤150 meer betalen (als ik kijk op Marktplaats..). Is dat het wel waard? Het gaat me er vooral om dat ik nu dit kan vervangen voor m'n iPod Touch en dat ik onderweg in de metro en op school e.d. kan internetten..
Alvast bedankt!
In juli, mocht het revolutionair zijn, neem ik alsnog een abonnement.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Als je nog even tot juli wacht mag je m'n 3G voor 250 euro hebben.
Igmail is helemaal niet fijner dan de standaard mail appquote:Op maandag 8 februari 2010 20:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Gebruik dan iGmail. Heb je alles gewoon als conversatie ipv de Outlook-layout van de standaard app. iGmail pusht ook, maar je kan ook mails laten pushen door je standaard-app en bekijken vanuit iGmail.
http://www.iphoneclub.nl/(...)hone-applicatie-uit/quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kreeg terug:
[..]
Nou, hartelijk bedankt.
Vetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog niet. Hij is wel in de maak.
Omdat KPN en vodafone ook iphone abbo's mogen afsluiten, en ze je als klant niet kwijtwillen. Met andere woorden: NIET doen. T-mobile zuigt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Ik kreeg net telefoon van T-Mobile
Omdat ik zo'n goede klant waswilde ze mijn abo wat in juni verloopt alvast verlengen en me een 3GS 'cadeau' doen.
Graag jullie mening over waarom ik dit wel of niet zou moeten doen
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5076quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Ik kreeg net telefoon van T-Mobile
Omdat ik zo'n goede klant waswilde ze mijn abo wat in juni verloopt alvast verlengen en me een 3GS 'cadeau' doen.
Graag jullie mening over waarom ik dit wel of niet zou moeten doen
Dank jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:43 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5076
Hoeveel was je kwijt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb zojuist een 3g gekocht voor mijn vriendin. Deze is nu bezig met 'alle instellingen herstellen en bestanden wissen' hoe lang duurt dit? Echt 2 uur???
Oh damn, had ik die maar. Als ik op mensen reageer zijn het meestal neppe iPhones.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef LeNick het volgende:
Mooie prijs, ik zie er veel voor 350~ weggaan.. Zelf heb ik nu een 8GB voor ¤200 gescoord!
Goed verkooppraatje!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben van plan mijn iPhone 3GS deze zomer voor 300 euro te verkopen, snap niet dat mensen zo belachelijk veel geld voor een tweedehands telefoon betalen
Overigens is mijn muziekapplicatie irritant aan het doen.Blijven hangen, 'volumeslider die raar doet'
http://www.nu.nl/internet(...)toring-vodafone.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer mensen die vandaag last hebben met mobiel internet en vodafone?!
Dacht dat het aan me instellingen lag, maar alles staat goed!
Landelijke storing. Wederom.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer mensen die vandaag last hebben met mobiel internet en vodafone?!
Dacht dat het aan me instellingen lag, maar alles staat goed!
Softwarematig probleem, herinstalleren en klaar. Maar omdat het zo plotseling komt en gaat dacht ik dat het misschien aan de laatste update lag.quote:
Hm... Gisteravond is de batterij uitgevallen, was vergeten hem aan de oplader te hangen. Hij is nu weer bezig, maar lijkt vrij weinig te doen. Ik zie zo'n circeltje van streepjes, door het appeltje heen. Deze bewegen echter niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb zojuist een 3g gekocht voor mijn vriendin. Deze is nu bezig met 'alle instellingen herstellen en bestanden wissen' hoe lang duurt dit? Echt 2 uur???
Geluktquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hm... Gisteravond is de batterij uitgevallen, was vergeten hem aan de oplader te hangen. Hij is nu weer bezig, maar lijkt vrij weinig te doen. Ik zie zo'n circeltje van streepjes, door het appeltje heen. Deze bewegen echter niet.
Is het een probleem dat de telefoon is uitgevallen tijdens het opnieuw instellen?
Je had ook gewoon even het ding kunnen resetten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gelukt
Heb hem via itunes handmatig kunnen restoren met 3.1.2, jailbrack + unlock en klaar is kikoooooo
Nu terug naar Nokia
Dat kan zeker wel, ik heb er ook meerdere in staan. Kun je het niet aangeven bij het instellen van je WiFi? Ik heb het er al maanden in staan, dus eigenlijk geen idee of ik er iets extra's voor gedaan heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik gebruik thuis mijn iPhone via Wifi dat loopt prima. Gisteren was ik echter bij iemand die ook Wifi heeft en heb gebruik gemaakt van deze verbinding. Toen ik echter thuis kwam moest ik de beveiligingscode opnieuw invoeren. Kan je niet meerdere Wifi aansluitingen in de telefoon zetten? Dit is wel erg lastig, telkens die code er opnieuw inzetten.
geen last van hier. Alle netwerken waarvan ik het wachtwoord heb ingevoerd onthoudt hij. Kom ik weer bij dat netwerk maakt de iPhone automatisch verbinding.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik gebruik thuis mijn iPhone via Wifi dat loopt prima. Gisteren was ik echter bij iemand die ook Wifi heeft en heb gebruik gemaakt van deze verbinding. Toen ik echter thuis kwam moest ik de beveiligingscode opnieuw invoeren. Kan je niet meerdere Wifi aansluitingen in de telefoon zetten? Dit is wel erg lastig, telkens die code er opnieuw inzetten.
Bij mij werd sowieso altijd gevraagd of ik wil verbinden met gevonden netwerken als er geen bekend netwerk beschikbaar is. Dat heb ik zojuist maar even uit gezet, dat vind ik nergens voor nodig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel een default SSID zijn dan. Mijn (tele2) router heeft nog steeds de standaardnaam, dus als ik in de stad loop en hij vindt een soortgelijke naam vraagt ie soms ook op mijn password
.
Nee dat werkte dus niet, als ej even teruggelezen hadquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Je had ook gewoon even het ding kunnen resetten.
Ik weet niet meer precies hoe ik de WIFI toegevoegd heb zal er eens op letten in het vervolg en de SSID was inderdaad de standaard SSID, deze zal ik ook even wijzigen. Bedankt voor de reacties.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Catch22- het volgende:
heb je hem echt toegevoegd of via dat popupje gedaan?
bij mij niet iigquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Daniell92 het volgende:
werkt er eigelijk bij iemand uberhaupt de bluetooth wel ???
want ik ken meerdere mensen die hem niet aan de praat krijgen
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef Mattt het volgende:
Sinds kort ook een Iphone, mis alleen een flash player, is die er al ?
Dat je zeg maar sites zoals dumpert kan kijken.
Je geheugen zit vol met pornoquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef w00h00 het volgende:
Iemand enig idee hoe het kan dat mijn 3G sinds kort een stuk trager is geworden?
Ik moest lachen.quote:
heb even door mijn apps gescrolld en ben tot de conclusie gekomen dat ik geen enkele functionele hebquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Morgen iPhone ophalen.nog must buy apps? Ik zoek vooral heeele functionele apps
Jailbreaken en dan Cydia erop zetten. Met Cydia Winterboard downloaden (themes aanpassen e.d.) Fontswap erop zetten (ander lettertype kiezen) en SBSettings erop zetten. (met één veeg over het scherm de belangrijkste dingen aan/uit zetten zoals bluetooth, wifi, 3g, SSH enz enz)quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Morgen iPhone ophalen.nog must buy apps? Ik zoek vooral heeele functionele apps
oh dan heb ik er ook een, wifitrakquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:09 schreef Frishe het volgende:
[..]
Jailbreaken en dan Cydia erop zetten. Met Cydia Winterboard downloaden (themes aanpassen e.d.) Fontswap erop zetten (ander lettertype kiezen) en SBSettings erop zetten. (met één veeg over het scherm de belangrijkste dingen aan/uit zetten zoals bluetooth, wifi, 3g, SSH enz enz)
Legale app: Ewifi. Makkelijk wifi netwerken zoeken.![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:43 schreef Frishe het volgende:
Ik heb verder eigenlijk alleen maar muziek/geluid apps:
Shazam
Guitartoolkit![]()
..bla..
Via wifitrak (app uit de appstore) kan ie wel ineens wifi vinden :/quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm wazig ding weer met me iphone! Thuis zit ik nog fijn op wifi, loop even met me vriendin naar der huis en merk daar al dat ik geen wifi meer heb.
Springboard maar even laten respringen, ook niks.
Tel aan en uit, is ineens alles weer default. Thema weg, ringtones en sms weer ineens op default!
En wifi ziet ie ook nog steeds niet :/
Dan kan ik dus weer opnieuw gaan restoren, bij jailbreak loopt ie vast zodra ik netwerk settings resetquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
je moet de netwerksettings even resetten. Kan in de settings app. Settings >> General >> Reset
Ik heb nog een oudere 3gsquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan ik dus weer opnieuw gaan restoren, bij jailbreak loopt ie vast zodra ik netwerk settings reset
Ik ook hoorquote:
Ok, maar bij mij loopt ie niet vast als ik netwerk settings reset.quote:
Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.quote:
Te buggy denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef Mattt het volgende:
[..]
Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.
Ik vind het zeldzaam irritant. In iGmail had ik altijd Calendar bovenaan staan, dat is nu vervangen door Buzz. Iemand een idee hoe ik dat uit kan zetten? In mijn normale Gmail heb ik het al uitgezet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JDude het volgende:
Google lanceert met Buzz nog maar weer eens een web-based "app" buiten de store om.
Wel aardig idee trouwens, soort van twitter maar dan zonder de apestaarten, hekjes en ander gebrabbel.
Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat het meer te maken heeft met rechten...
Adobe ook?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.
Die juist.quote:
Geen jailbreak zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok, maar bij mij loopt ie niet vast als ik netwerk settings reset.En dat is toch bij mij de oplossing voor het niet vinden van WiFi netwerken-probleem.
en wanneer moet dat nieuwe ding komen?!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef Catch22- het volgende:
Dat is niet het enige. De 4G is niet meer t-mobile only, dus mensen die dan verlengen hebben keus...
Ik heb net even een nieuwe simkaart gehaald bij de Vodafone winkel. Superservice! Adhv mijn telefoonnummer en rijbewijs kreeg ik een nieuwe mee die een half uur later actief werd.
Juli komen ze met een nieuwe versie, zoals elke keer de afgelopen 3 jaar nog het geval is geweest. En nee dit is nooit officieel vantevoren bekend, maar trap niet in die smerige actie van T-mobile. Overstappen naar een 3GS en dan nog 2 jaar aan zo'n contract vastzitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en wanneer moet dat nieuwe ding komen?!
Apple heeft ontzettend veel inkomsten van de Iphone. Ze zijn gewoon gek dat ze de marktaandeel verliezen door dit jaar geen nieuw model uit te brengen. 2G, 3G en 3GS werden rond zelfde tijd aangekondigd, namelijk Juni/Juli. Dus verwacht dit jaar gewoon dat ze met hun 4G komen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Catch22- het volgende:
Ergens tussen April en Juli vermoed ik. Er zijn al veel geruchten... Dualcore CPU en OLED scherm lijkt wel vrij zeker
Of hij ook 4G gaat heten weet ik niet, maar er komt wel een opvolger.
http://www.google.nl/search?q=new+iphone+oled+dualcore
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Neh man je bent toch geen gefrustreerde nerd die het nieuwste van het nieuwste moet hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef o.us het volgende:
Best wel balen met die iPhone 3GS die ik net 2,5 weken heb. Of moet ik gaan balen?
Eikels.quote:Hi there,
This is Barbara from iTunes Store Support and I will be assisting you with your request today. I understand that you account has been disabled. I can imagine how alarming it would be to learn of this information. Your account was disabled because the purchaser of an iTunes Gift Certificate redeemed to your account has refuted the charges with his or her credit card company.
When charges are reported as unauthorized, any remaining iTunes Store credit from the disputed purchase is considered unauthorized and is removed from the account.
If you purchased the iTunes Gift Certificate on an auction website, it may have been part of a fraud claim. You may want to address the issues with your purchase to the seller, or use any dispute resolution service provided by the auction website or other remedies that might otherwise be available to you.
I cant have the account re-enabled, but before I can do this, however, Apple requires that you provide:
- the billing address listed on the account
...as well as one of the following:
- the last four digits of the credit card used for your iTunes Store account
- the order number of your most recent purchase
- or the name of any item you've purchased using this account
Upon receiving your response, Apple will verify your information, reset your password, and send you an email with your new password.
Thank you for being a valued iTunes customer. Have a wonderful day!
Ik had datzelfde gelul. "U krijgt de nieuwe iPhone als u nu met 2 jaar verlengt!". Toen ik vroeg wanneer ik de nieuwe iPhone zou krijgen, zeiden ze dat het volgende week is en het de 3GS betreft. Ja daahaag :wquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
Hahaha, net opgebeld door t-mobile om mijn contract met 2 jaar te laten verlengen voor een gratis 3gs telefoon (ze bellen alle t-mobile iphone klanten waarbij contract bijna verlopen is). Dus ik geef aan dat ik het een beetje vervelende aktie van van t-mobile om klanten nog eens 2 jaar te laten binden. Volgens hem was ik de eerste persoon in heel nederland die wist dat in juni/juli de 4g uitkwam. Er waren volgens hem veel klanten blij met deze super aanbieding. Hing de verkoper zomaar opmooi verkoop praatje.
Nou,quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En waarom is het toesturen van de gevraagde gegevens een probleem?
quote:When charges are reported as unauthorized, any remaining iTunes Store credit from the disputed purchase is considered unauthorized and is removed from the account.
quote:
Dat was toch geen probleem, als het account maar weer beschikbaar is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Skv het volgende:
Ik vind het geen probleem dat mijn geld wat ik nog over had weg is (25 dollar ofzo), maar ik wil mijn apps gewoon kunnen updaten.
Klopt, maar ik hoopte dat ik mijn knaakjes nog terug zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
Dat was toch geen probleem, als het account maar weer beschikbaar is?
Als je die tip geeft, geef dan ook je paginainstelling erbijquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef Catch22- het volgende:
lees ff 2 paginas terug
Achja, rare verkooptrucs. Die callcentermannetjes weten echt niet meer dan wie dan ook. Apple houdt alles angstvallig stil bij nieuwe releases. Wellicht als je het telefoongesprek opgenomen zou hebben, dat je dan een punt kan maken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef mug89 het volgende:
op Iphoneclub zie ik veel berichten over mensen die zijn gebeld door t-mobile of ze niet nu willen verlengen met een 3G S.. en als je dan zegt nee ik wacht op de nieuwe IPhone, dat ze zeggen nee we hebben een bespreking gehad, hij komt pas in 2011..
is dit niet gewoon een beetje oplichterij?
tenzei het natuurlijk echt zo is, maar waarom horen we er dan niks officieels over?
straks komt ie gewoon in de zomer, en zijn er weet ik veel mensen net overgestapt voor 2 jaar..
dan kun je denk ik niet meer zeggen van 'ja maar zei zeiden dat..' en zit je er dus aan vast..
nu heb ik al een 3gs, maar toch een beetje een vage actie als het allemaal niet waar zou zijn.
een newbie, dus 25quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die tip geeft, geef dan ook je paginainstelling erbij
Inderdaad, een wat betere camera moet wel kunnen, vooral wat minder ruis. Maar maar geen enkele mobiel heeft een super camera, en dat is eigenlijk de bedoeling ook niet van een camera he... Ik heb een telefoon om mee te bellen/smsen/muziek in eerste instantie, daarnaast is mailen en internetten wel handig. Ook spelletjes op z'n tijd. Maar je hebt een mobiel niet om foto's mee te maken..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:15 schreef Biogarde het volgende:
Komt de vorm en het uiterlijk niet ten goede, dus flitser of grote lens.. Ik denk het niet
Apple is heel minimalistisch minded hè, no wai dat die gekke dingen gaan doen aan het uiterlijk.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:20 schreef GuidooH het volgende:
Trouwens; iPhones en alle andere Apple-producten zijn bagger!
SMS'jes worden niet gebackupt helaas...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:54 schreef bambino het volgende:
Net eindelijk alles voor elkaar, ben er paar uurtjes druk mee geweesd, maar na 3 keer terug zetten naar oude firmware en 1 keer helemaal herstellen heb ik het nu dan toch eindelijk voor elkaar.
Ik heb weer de oude 3.1.2 en jailbreak erop.
Ik heb al me aps die nog in itunes stonden (waaronder een paar jailbreak aps die ik geimporteerd heb via pc) weer op me foon staan met alle highscores etc dankzij de back up die hij elke keer maakt.
Nu had ik gelezen dat contacten en sms daar ook bij horen, nou is het geval dat het bij mij niet zo is.
Is er een mogelijkheid (hoe dan ook) om die backup te lezen (als het niet coded is) om daar bepaalde data uit te halen (naam nummer) of een andere manier om contacten terug te krijgen?
Gr Sjoerd
Smsjes zitten gewoon in de backup.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
SMS'jes worden niet gebackupt helaas...
Zoals ik al zei: bagger iPhones!
je snapt er volgens mij echt niets van. Een iPhone is heel mooi apparaat. Bagger is het niet, hoogstens overpriced.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat een gelul. Zitten er gewoon in.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
1. Ga naar Instellingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Norrage het volgende:
hoe kan je een beetje makkelijk je contacten importeren naar mijn nieuwe simkaart/iphone?
Ik ga via instellingen/contacten als ik mijn oude simkaart in mijn iphone doe...maar hij doet niks...
ik heb gekeken maar veel wijzer wordt ik hier niet van. Is er niet ergens een uitlegje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk even in de info in iTunes wat daar verschillend staat (op je pc dus). Rechtermuisknop en info, even alle tabjes doorlopen. Daar zal het verschil in zitten.
Dat doet dus niksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
1. Ga naar Instellingen.
2. Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
3. Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.
4. Tik erop en de contacten worden meteen geïmporteerd.
En je weet zeker dat je nummers op de simkaart staan en niet in het geheugen van je oude telefoon? Hoe oud is je simkaart?quote:
Telkens als ik herstel en mijn oude unit terugzet zitten mijn sms'jes er weer in. Contacten die je hebt opgeslagen op je iPhone worden telkens gesynchroniseerd met outlook. Daar zouden ze in moeten staan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef bambino het volgende:
Iemand anders nog een idee hoe ik mijn nummers en sms terug krijg.
Kreeg alleen reply dat het wel mogelijk was, zowel sms als nummers.
Hoe? (zie lapo page5 /50 instelling voor meer info)
Vreemd, ik zou hem gratis krijgen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week
"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>![]()
![]()
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje
Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
Was mij misschien ook wel gelukt als ik verder had onderhandeld, maar ik neem wel een Vodafone super sim only voor een jaartje ofzo en houd mijn iPhone 3G.quote:
Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_onlyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Skv het volgende:
Zit daar internet bij in?
En wat kost dat? Ik ben ook nog steeds ruim tevreden met mijn 3G!
Duurder abonnement zeker?quote:
I300quote:
24 maanden minimaal. Mocht ik zon abonnement willen, dan echt maximaal voor een jaar..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only
Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
lees mijn ervaring daarover in de pagina hiervoor (en de reactie die daarop volgt):quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week
"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>![]()
![]()
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje
Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
Check de achterkant, onderaan bij de connector... Daar willen ze nog wel eens gaan scheuren, die bagger toestellen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef LeNick het volgende:
Als je een (2e hands) iPhone op gaat halen, waar kan je het beste op letten?
Tja, moet toch een beetje meedoen met de Apple-bashers he...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind he
Ach, er zijn er wellicht duizenden die er wel gebruik van maken. Of denk je nog steeds dat ze op het hoofdkantoor weten wie je bent? Je bent een nummer, een klant. Er zijn 3 grote telco's en het is overal wel wat, dus wat dat betreft zullen ze zich niet zo druk maken om je.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
lees mijn ervaring daarover in de pagina hiervoor (en de reactie die daarop volgt):
iPhone #62
iPhone #62
Zeer slechte zaak van t-mobile.
Eens met "zie shit eens zakelijk"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, er zijn er wellicht duizenden die er wel gebruik van maken. Of denk je nog steeds dat ze op het hoofdkantoor weten wie je bent? Je bent een nummer, een klant. Er zijn 3 grote telco's en het is overal wel wat, dus wat dat betreft zullen ze zich niet zo druk maken om je.
Accepteer het aanbod, of accepteer het niet. Maak daar geen drama van. Of denk je dat ze bij een elektronicazaak nog steeds je kont kussen nadat je naar buiten loopt zonder iets te hebben gekocht?
Ik word zo moe van dat commentaar. Zie shit eens zakelijk
Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
True. Maar men moet niet vergeten dat ieder bedrijf, ongeacht wat ze verkopen op een dwingende manier te werk gaat en afhaakt zodra ze twijfel horen, of merken dat iemand ingelezen is. Want in die tijd verkopen ze 2 abo's aan mensen die niet zo ingelezen zijn. En dat is het doel van verkopen volgens mij. Mensen moeten echt eens snappen dat je geen individu bent, maar gewoon een nummer, een klant.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Eens met "zie shit eens zakelijk"
voor de rest, het is een forum hij mag zijn verhaal wel doen toch.
Na die tijd heb je er dan ook niks meer aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n misdaad als ze je een gratis telefoon aanbieden die in de losse verkoop 500> euro doet. Je kan ook wachten tot de 4g uitkomt. Ook prima. Behalve als je onder de tram loopt tussen nu en pak hem beet augustus.
Eens, maar de hoorn op de haak gooien is iets anders dan afhaken. Alhoewel ..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:
True. Maar men moet niet vergeten dat ieder bedrijf, ongeacht wat ze verkopen op een dwingende manier te werk gaat en afhaakt zodra ze twijfel horen, of merken dat iemand ingelezen is...
Het is niet netjes, maar vraag me serieus af of het ook zo gaat. Maar ik denk wanneer je als bedrijf een klant belt die nog bijdehanter is dan de gemiddelde baby/peuter die leert praten, je op een gegeven moment denkt; oi hè (dit is een voorbeeld en ik doel op niemand verder).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Eens, maar de hoorn op de haak gooien is iets anders dan afhaken. Alhoewel ..
Nou ja, nuance.
Heb je hier een Excel bestand van toevallig ? Maar je hebt gelijk, als ik een betweter aan de haak krijg ben ik heel snel weg en is elke manier geoorloofd. Ik doe dit alleen niet uit naam van een bedrijf; als iemand mij erop gooit duurt het heel wat jaren voor ik (weer) klant word.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef Biogarde het volgende:
Als ze er 100.000 bellen, dan zijn er 5000 ingelezen. 30.000 roepen er ja, 20.000 zeggen er over na te willen denken, 30.000 roepen er nee en de rest heeft de vraag niet begrepen.
Wat een bullshit is dat nu dan weer. Tuurlijk hoeft niet de hele wereld te weten dat ik het aanbod niet geaccepteerd heb, maar kan het toch wel mijn mening hierover posten op fok? Want ik zie fok eigenlijk niet als de hele wereldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat commentaar. Zie shit eens zakelijk
Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
Photos.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef fotostarter het volgende:
Of ik kijk er kei hard overheen, maar waar vind ik opgenomen filmpjes terug op mijn iPhone
Reboot?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef LeNick het volgende:
Net dus een iPhone 3G gehaald.. Software versie is 3.0.1, prima, deze is te unlocken (dat wil ik dus, voor m'n Vodafone kaartje). De iPhone was dus al jailbreaked, en dan was het alleen nog een kwestie van een source toevoegen en hij was unlocked volgens Quikpwn. Nu is het zo dat als ik Cydia opent, hij data laadt, maar daarna gelijk weer afsluit.. Dus deze vlieger gaat niet op voor mij nu gelijk..![]()
Dan maar totale herstel. Maar als je in iTunes gaat herstellen, dan update hij naar 3.1.3 (welke nog niet te unlocken is). Wat moet ik nou doen?!
Als je daarmee bedoelt de knop aan de bovenkant lang indrukken totdat er de 'Zet uit' slide komt, en dan sliden, al geprobeerd.. Dat werkt ook niet..quote:
ff google, software 3.1.2 en die dan updaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Als je je Hotmail instelt in je officiele Mail app, dan is alles nog gewoon ongelezen, ookal is dat op je eigen Hotmail wel al gelezen. Is er ook een onofficiele app waarbij dit wel 'synchroom' loopt?
en; ik heb nu 3.0. Jailbreaked + unlocked. Dit moet zo blijven natuurlijk, maar ik merk nu al dat je voor sommige apps 3.1 of meer nodig hebt.. Hoe krijg ik dit goed voor elkaar zonder de 'unlock' eruit te krijgen? Want dat moet wel voor m'n Vodafone sim.(al weet ik dat alles wel weer overnieuw kan gaan doen, maar dat is ook 3x niks..
)
Shift + bijwerken dan neem ik aan? En alles blijft er dan op staan? Van muziek tot jailbreak...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:01 schreef bambino het volgende:
[..]
ff google, software 3.1.2 en die dan updaten.
En hotmail synchroom is en blijft het makkelijkste via safari en gewoon daar inloggen. Ik gebruik "Mail" alleen voor me gmail acc, en dat werkt perfect.
Vind de hotmail versie niet zo geweldig daarin.
Dit is niet echt goedkoop ofwel? Wanneer ik het met m'n I-300 (45 euro per maand voor 300 belminuten en 300 sms, internet en een gratis iPhone erbij na twee jaar) vergelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only
Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |