Vetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog niet. Hij is wel in de maak.
Omdat KPN en vodafone ook iphone abbo's mogen afsluiten, en ze je als klant niet kwijtwillen. Met andere woorden: NIET doen. T-mobile zuigt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Ik kreeg net telefoon van T-Mobile
Omdat ik zo'n goede klant waswilde ze mijn abo wat in juni verloopt alvast verlengen en me een 3GS 'cadeau' doen.
Graag jullie mening over waarom ik dit wel of niet zou moeten doen
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5076quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef D. het volgende:
Ik kreeg net telefoon van T-Mobile
Omdat ik zo'n goede klant waswilde ze mijn abo wat in juni verloopt alvast verlengen en me een 3GS 'cadeau' doen.
Graag jullie mening over waarom ik dit wel of niet zou moeten doen
Dank jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:43 schreef nelisb het volgende:
[..]
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5076
Hoeveel was je kwijt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb zojuist een 3g gekocht voor mijn vriendin. Deze is nu bezig met 'alle instellingen herstellen en bestanden wissen' hoe lang duurt dit? Echt 2 uur???
Oh damn, had ik die maar. Als ik op mensen reageer zijn het meestal neppe iPhones.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef LeNick het volgende:
Mooie prijs, ik zie er veel voor 350~ weggaan.. Zelf heb ik nu een 8GB voor ¤200 gescoord!
Goed verkooppraatje!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben van plan mijn iPhone 3GS deze zomer voor 300 euro te verkopen, snap niet dat mensen zo belachelijk veel geld voor een tweedehands telefoon betalen
Overigens is mijn muziekapplicatie irritant aan het doen.Blijven hangen, 'volumeslider die raar doet'
http://www.nu.nl/internet(...)toring-vodafone.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer mensen die vandaag last hebben met mobiel internet en vodafone?!
Dacht dat het aan me instellingen lag, maar alles staat goed!
Landelijke storing. Wederom.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Meer mensen die vandaag last hebben met mobiel internet en vodafone?!
Dacht dat het aan me instellingen lag, maar alles staat goed!
Softwarematig probleem, herinstalleren en klaar. Maar omdat het zo plotseling komt en gaat dacht ik dat het misschien aan de laatste update lag.quote:
Hm... Gisteravond is de batterij uitgevallen, was vergeten hem aan de oplader te hangen. Hij is nu weer bezig, maar lijkt vrij weinig te doen. Ik zie zo'n circeltje van streepjes, door het appeltje heen. Deze bewegen echter niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb zojuist een 3g gekocht voor mijn vriendin. Deze is nu bezig met 'alle instellingen herstellen en bestanden wissen' hoe lang duurt dit? Echt 2 uur???
Geluktquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hm... Gisteravond is de batterij uitgevallen, was vergeten hem aan de oplader te hangen. Hij is nu weer bezig, maar lijkt vrij weinig te doen. Ik zie zo'n circeltje van streepjes, door het appeltje heen. Deze bewegen echter niet.
Is het een probleem dat de telefoon is uitgevallen tijdens het opnieuw instellen?
Je had ook gewoon even het ding kunnen resetten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gelukt
Heb hem via itunes handmatig kunnen restoren met 3.1.2, jailbrack + unlock en klaar is kikoooooo
Nu terug naar Nokia
Dat kan zeker wel, ik heb er ook meerdere in staan. Kun je het niet aangeven bij het instellen van je WiFi? Ik heb het er al maanden in staan, dus eigenlijk geen idee of ik er iets extra's voor gedaan heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik gebruik thuis mijn iPhone via Wifi dat loopt prima. Gisteren was ik echter bij iemand die ook Wifi heeft en heb gebruik gemaakt van deze verbinding. Toen ik echter thuis kwam moest ik de beveiligingscode opnieuw invoeren. Kan je niet meerdere Wifi aansluitingen in de telefoon zetten? Dit is wel erg lastig, telkens die code er opnieuw inzetten.
geen last van hier. Alle netwerken waarvan ik het wachtwoord heb ingevoerd onthoudt hij. Kom ik weer bij dat netwerk maakt de iPhone automatisch verbinding.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik gebruik thuis mijn iPhone via Wifi dat loopt prima. Gisteren was ik echter bij iemand die ook Wifi heeft en heb gebruik gemaakt van deze verbinding. Toen ik echter thuis kwam moest ik de beveiligingscode opnieuw invoeren. Kan je niet meerdere Wifi aansluitingen in de telefoon zetten? Dit is wel erg lastig, telkens die code er opnieuw inzetten.
Bij mij werd sowieso altijd gevraagd of ik wil verbinden met gevonden netwerken als er geen bekend netwerk beschikbaar is. Dat heb ik zojuist maar even uit gezet, dat vind ik nergens voor nodig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Zal wel een default SSID zijn dan. Mijn (tele2) router heeft nog steeds de standaardnaam, dus als ik in de stad loop en hij vindt een soortgelijke naam vraagt ie soms ook op mijn password
.
Nee dat werkte dus niet, als ej even teruggelezen hadquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Je had ook gewoon even het ding kunnen resetten.
Ik weet niet meer precies hoe ik de WIFI toegevoegd heb zal er eens op letten in het vervolg en de SSID was inderdaad de standaard SSID, deze zal ik ook even wijzigen. Bedankt voor de reacties.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:24 schreef Catch22- het volgende:
heb je hem echt toegevoegd of via dat popupje gedaan?
bij mij niet iigquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Daniell92 het volgende:
werkt er eigelijk bij iemand uberhaupt de bluetooth wel ???
want ik ken meerdere mensen die hem niet aan de praat krijgen
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef Mattt het volgende:
Sinds kort ook een Iphone, mis alleen een flash player, is die er al ?
Dat je zeg maar sites zoals dumpert kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |