Tijdens kantooruren sturen zij direct het contract per mail. Ik bestelde gisteren telefonisch en kreeg direct een contract per mail die ik daarna ook gelijk heb verstuurd en vandaag een contract op papier. Volgens mij kan je hun maandag beter even bellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar iets in de website ingevuld zodat ze mij een contract zouden opsturen.
Werkt hij bij jou?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
Kennen jullie deze app al? Ik vind 'm erg leuk!
Ja, ken 'm! Werkt wel aardig meestal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
Kennen jullie deze app al? Ik vind 'm erg leuk!
Ja dat kan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:57 schreef o.us het volgende:
Trouwens, kan je met de iPhone wel muziek luisteren terwijl je zit te surfen? Het is handig ding voor in de trein en heb zojuist vernomen dat hij niet aan multitasking doet.
Oeh, das fijn. Bedankt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:01 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ja dat kan!Anders zou het een beetje dom zijn he.. Multi-tasken werkt wel met applicaties van Apple zelf, maar 3rd party apps niet. Zo kan je gewoon gebeld worden terwijl je muziek luistert onder het surfen!
Weet ik nietquote:
Stiekem is die N95 een "leentoestel" (van m'n mamsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Oeh, das fijn. Bedankt.![]()
Trouwens, hoe komt het dat je dit weet terwijl je net aangaf heel gelukkig te zijn met je N95 (die ik zelf ook heb)?
Oeh, what's wrong then?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:05 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Stiekem is die N95 een "leentoestel" (van m'n mams) en is m'n iPhone weg voor reparatie..
Zo zie je maar weer met mannen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik nietik heb zelf geen iPhone maar m'n vriendje, en die wil me de zijne niet een nacht lenen en als we in één bed slapen werkt dat ding natuurlijk niet echt
..
Bij hem zegt 'ie dat ie nooit in deep sleep is geloof ik dus dat is wel raar
Tsjaquote:
Ik vind 30 piek voor 330 minuten, internet en een gratis Eifoon heul niet duur.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja!
Ik wil zelf eigenlijk ook wel een iPhone maar los heb ik geen geld voor en met abo zijn die abonnementen zo belachelijk duur.
Waar zijn jouw videotopics eigenlijk heenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind 30 piek voor 330 minuten, internet en een gratis Eifoon heul niet duur.
Heb wat gezondheidsproblemen maar zodra ik me beter voel ga ik weer aan de slag.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar zijn jouw videotopics eigenlijk heen?
Scheurtje aan achterkant. Maar die garantie van Apple is tegenwoordig zo bagger (hoor je iedereen over), dat ik gewoon een week moet wachten op een nieuwe, schande!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Oeh, what's wrong then?
Ik hoop mijn iPhone over een paar dagen te ontvangen.
haha wat een koningquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:25 schreef Merkie het volgende:
Dit is trouwens ook wel een leuk verhaal.
Niet doen joh, niks waard!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:41 schreef peejdorie het volgende:
[..]
haha wat een koning![]()
* peejdorie wil ook een iphone
Ja maar ik wil ook nog onbeperkt sms erbij dus dan kom je alweer uit op 40 euro en ik wil niet boven de 35 eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vind 30 piek voor 330 minuten, internet en een gratis Eifoon heul niet duur.
Wie heeft er smsjes nodig als je kunt pingen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook nog onbeperkt sms erbij dus dan kom je alweer uit op 40 euro en ik wil niet boven de 35 eigenlijk.
Ik! Maar bij welke provider zitten jullie dan voor die 30 euro?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie heeft er smsjes nodig als je kunt pingen?
Ik krijg alleen de ondersteunende app voor foto's niet werkend. althans hij werkt, maar verzend ze niet (wel de berichtjes, niet de foto's), verder had ik gelazer om van de Lite naar de betaalde app te gaan. En pas dáárna kon ik je post beamen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef o.us het volgende:
Wie heeft er smsjes nodig als je kunt pingen?
T-Mobilequote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik! Maar bij welke provider zitten jullie dan voor die 30 euro?
Ik hoop dat als ik mijn iPhone vandaag krijg dat ik jouw post kan begrijpen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de ondersteunende app voor foto's niet werkend. althans hij werkt, maar verzend ze niet (wel de berichtjes, niet de foto's), verder had ik gelazer om van de Lite naar de betaalde app te gaan. En pas dáárna kon ik je post beamen..
Dus je kunt een iPhone krijgen bij een non-iPhone abo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:40 schreef o.us het volgende:
[..]
T-MobileMaar het is geen iPhone abbo dus vandaar.
Gewoon gelijk de betaalde app nemen, dan kun je de helft van mijn post al weggooien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:41 schreef o.us het volgende:
Ik hoop dat als ik mijn iPhone vandaag krijg dat ik jouw post kan begrijpen.
Uhm, ja. Ik heb het al een paar keer verteld maar ik denk dat je mij beter kunt PM'en aangezien het anders op spam gaat lijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus je kunt een iPhone krijgen bij een non-iPhone abo?
Ja maar El, je kan alleen Pingen naar iPhonegebruikers!! En hoezo lukt het nog niet met die foto's?? Kan je ze wel ontvangen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de ondersteunende app voor foto's niet werkend. althans hij werkt, maar verzend ze niet (wel de berichtjes, niet de foto's), verder had ik gelazer om van de Lite naar de betaalde app te gaan. En pas dáárna kon ik je post beamen..
Ik Ping ook alleen naar iPhone gebruikers, dus het werkt super ! Zo. En ik heb nog nooit foto's ontvangen ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
Ja maar El, je kan alleen Pingen naar iPhonegebruikers!! En hoezo lukt het nog niet met die foto's?? Kan je ze wel ontvangen?
Heb ik ook en werkt ook prima!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:33 schreef Moonwalk het volgende:
Je kan met whatsapp ook pingen, die schijnt ( hoor ik ) beter en mooier te zijn en je kan er ook mee naar blackberrys pingen. Als mijn iphone er is zet ik er meteen whatsapp op
Via iPhoto toch gewoon?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe krijg je de foto's en video's uit je filmrol nou makkelijk naar de harde schijf van je iMac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |