Haha ja, was het maar waar, topsport dieet héquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verjaardagstaart?
En (te laat)... Nog gefeliciteerd he!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:39 schreef Yuki het volgende:
Lusteloos...
Maar ik ga mezelf braaf naar de supermarkt slepen, boodschappen doen, eten en douchen.
Ja.
Wat precies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 01:27 schreef candygirl het volgende:
ohja was even vergeten, dat dit ook een manier van liefde kon zijn![]()
![]()
![]()
![]()
ben zo bezorgdquote:Op donderdag 4 februari 2010 01:27 schreef candygirl het volgende:
ohja was even vergeten, dat dit ook een manier van liefde kon zijn![]()
![]()
![]()
![]()
hehehehhehehehequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef laforest het volgende:
Zo geil als boter dat ik niks van Pluis over zou laten
Dat merk dit weekend wel lekker dingquote:
Ik voel de romantiek in de lucht hangen hierquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:34 schreef laforest het volgende:
Zo geil als boter dat ik niks van Pluis over zou laten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hey, ja moest toch maar ff weer kijken hier volgens een berichtje in mijn fotoboekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ILS-beeb!!!
OT: kinda crappy
Wat nieuwtjes gehoord die echt het monster in mij wakker maakten :p..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
What's up? *knuf*
OT: zelf ook een beetje
Gelukkig is het dat bijnaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat nieuwtjes gehoord die echt het monster in mij wakker maakten :p..
Maar janu maar even afreageren op POKéMON..
En ik wou dat het nu 8:40 6-2-2010 was...
want ik wil NU laforest knuffelen..
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig is het dat bijna
Ophalen van Schiphol?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ow, wat romantisch
* Yuki is stiekem een beetje jaloers
heel herkenbaar Pluisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..], ik vind het spannend :p
alleen die zenuwen.. ik ben er gewoon echt misselijk van xD
Whaah, eng! Pas goed op jezelf!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:40 schreef Ilsjuhh het volgende:
Geschrokken, ik ben in andersmans huis... En vond de ladder tegen het huis aan (naar plat dak, waar de slaapkamer waar ik slaap aan grenst) al niet zo'n fijn idee en nu hoorde ik ineens iets boven mij.... Ik dus als een gek naar boven om het raam en de rolluiken dicht te doen....
Beterschapquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
* Stuart voelt zich klote. Zal wel weer ziek aan het worden ziek. De laatste keer is immers alweer 3 weken geleden
Babequote:
Thanks lieverd!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Babe.
OT: Lekker. Kappertje geweest.
Dromen weerspiegelen je leven. Je angsten en geluk. Je lichamelijke staat beïnvloed het erg,. Als je eigenlijk naar de wc moet bv. of al honger hebt. Probeer eens lang met je ogen dicht te visualiseren zonder dat je in slaap valt. Dat gaat op een onbewuste droom lijken waar je zo weer uit kunt ontwaken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb echt zo vreemd gedroomd vannacht, het sloeg echt nergens op.Maarja da's meestal met dromen.
Kom je maar op 1 manier achterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:13 schreef Miam het volgende:
[..]
Thanks lieverd!
Ik voel me goed!en nieuwsgierig naar Houniet's haar.
Gewoon negeren die hap.quote:
Maak me gek!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter.
[..]
I Lol-ed @ subquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:25 schreef zwartedoos het volgende:
Trots op mezelf, vloerbedekking gelegd in mn uppie en nog goed gelukt ookik heb me wel een bloedende vinger bezorgd maar toch
Ik ben gewoon online op msn hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:27 schreef heavenstar het volgende:
nooit gedacht dat ik iemand zo erg kon missen...![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben gewoon online op msn hoor!
OT: blij met me nieuwe zonnebril.
Join the club!quote:
Dan kan je je bed verkopen (zei mijn vader altijdquote:
Tisser?quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:20 schreef Stuart het volgende:
Niet echt geweldig en nog steeds keelpijn
Yes please XDquote:Op zondag 7 februari 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar je standaardplaatsen voor je?
Ja ik ken de opmerking, het bed hier mogen ze best verkopen, als ik mijn nieuwe bed thuis maar mag houdenquote:Op zondag 7 februari 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je je bed verkopen (zei mijn vader altijd)
Ik zou nog wel een paar uurtjes willen tukken daarentegen... moe
quote:
Oh jee,quote:Op zondag 7 februari 2010 16:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Gemengd, kan beter.
Beetje schuldgevoel.. enzo.
Maar verder wel k.
la vie est un grand mystere...seul toi peux la decouvrir...quote:Op zondag 7 februari 2010 16:58 schreef laforest het volgende:
Aan het doen alsof alles goed met me is
L'on est bien faible quand on est amoureuxquote:Op zondag 7 februari 2010 17:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
la vie est un grand mystere...seul toi peux la decouvrir...![]()
ce n'est pas une faiblesse mais justement une force, tout a besoin de temps....quote:Op zondag 7 februari 2010 17:06 schreef laforest het volgende:
[..]
L'on est bien faible quand on est amoureux
exactementquote:Op zondag 7 februari 2010 17:09 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ce n'est pas une faiblesse mais justement une force, tout a besoin de temps....
whehehe..quote:
Hier staat in het Frans: Ik voel me kutquote:Op zondag 7 februari 2010 17:14 schreef heavenstar het volgende:
[..]
whehehe...... zo te zien spreek je het aardig dus vertaling is overbodig...
wat was er gebeurd dan ?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Same here.
En ik voel me echt de bron van al het kwaad en alle verdriet.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wat was er gebeurd dan ?
ging de date niet zo goed ?
awquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dankje, kan mezelf wel van een clif afgooien.
je bent iig niet de enige die zich nu kut voeltquote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dankje, kan mezelf wel van een clif afgooien.
Hey! Waar is jouw avatar?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ik voel me moe, maar goed! Weer lekker thuis in mijn eigen huis en er kwam meteen een poezebeest heerlijk knuffelen.
Mijn avatar is kwijt, ben jij wie ik denk dat jij bent, nee ik denk het toch niet..quote:Op zondag 7 februari 2010 20:10 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Hey! Waar is jouw avatar?
Ontopic: Vrij moe. Zondagen zijn suf.
Ik denk het wel, maar dan onder een andere naam.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Mijn avatar is kwijt, ben jij wie ik denk dat jij bent, nee ik denk het toch niet..
aaiquote:Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Eenzaamheid.
Toe aan een lief persoon naast me in bed.
Stiekemerd, waarom een andere naam?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:16 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dan onder een andere naam.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaa! Old buddies reunitedquote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Stiekemerd, waarom een andere naam?
En stiekem een beetje mijn avaters op slaan he....
Ik voel me goed!! 24 blijft leuk, maar 2 afleveringen per week is te weinig, dus ik voel me ook een beetje ongeduldig ook al is deze aflevering nog niet eens afgelopen...
heb je laatst met die vorst niet ergens de schaatsen onder gebonden? Ondergelopen weiland? Ik niet... mis het schaatsen ook. Helemaal nu ik de HELLLLL van 63 heb gekekenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:20 schreef Miam het volgende:
Vanmiddag lekker geschaatst in het Thialf.was zoooo heerlijk en veel te lang geleden
Nu wel moe en spierpijn.
Dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 00:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Wil trouwens, net als PluisigNijntje, ook een lief persoon (m) naast me in bed...
Zijn ze wel voor jou bedoeld?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:38 schreef zwartedoos het volgende:
Klote, ik krijg ineens hele boze smsjes en ik weet niet wat er aan de hand is
jaquote:
Iemand een heel groot bed te leen?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil me daar ook graag bij aan sluiten.![]()
Wat een eenzaamheid in dit topic.
Dan moet hij niet zeuren.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jaalleen weet ik niet wat ik gedaan heb en hij legt niks uit
Mijne nog kleiner, dus tot nu toe best offerquote:Op maandag 8 februari 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het mijne is maar 1,40 breed.
Sterktequote:Op maandag 8 februari 2010 00:44 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ga naar bed, niet dat ik nu nog een oog dicht kan doen
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijne nog kleiner, dus tot nu toe best offer
Mijne maar 90 cm.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het mijne is maar 1,40 breed.
Eigenlijk alles.. O_o..quote:
same herequote:Op maandag 8 februari 2010 09:57 schreef zwartedoos het volgende:
Weet nog steeds niet wat er aan de hand isKlote dus
quote:
Proost!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Prima, periodes afsluiten ligt blijkbaar in deze tijd van het jaar.
Ik vind het wel welletjes. Ik heb het geprobeerd, was coulant,
als mensen daar niet in mee kunnen gaan, hun probleem.
Op naar het goede leven! *heft glas*
goed zoquote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Prima, periodes afsluiten ligt blijkbaar in deze tijd van het jaar.
Ik vind het wel welletjes. Ik heb het geprobeerd, was coulant,
als mensen daar niet in mee kunnen gaan, hun probleem.
Op naar het goede leven! *heft glas*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |