Wat nieuwtjes gehoord die echt het monster in mij wakker maakten :p..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
What's up? *knuf*
OT: zelf ook een beetje
Gelukkig is het dat bijnaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat nieuwtjes gehoord die echt het monster in mij wakker maakten :p..
Maar janu maar even afreageren op POKéMON..
En ik wou dat het nu 8:40 6-2-2010 was...
want ik wil NU laforest knuffelen..
Jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig is het dat bijna
Ophalen van Schiphol?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ow, wat romantisch
* Yuki is stiekem een beetje jaloers
heel herkenbaar Pluisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..], ik vind het spannend :p
alleen die zenuwen.. ik ben er gewoon echt misselijk van xD
Whaah, eng! Pas goed op jezelf!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:40 schreef Ilsjuhh het volgende:
Geschrokken, ik ben in andersmans huis... En vond de ladder tegen het huis aan (naar plat dak, waar de slaapkamer waar ik slaap aan grenst) al niet zo'n fijn idee en nu hoorde ik ineens iets boven mij.... Ik dus als een gek naar boven om het raam en de rolluiken dicht te doen....
Beterschapquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
* Stuart voelt zich klote. Zal wel weer ziek aan het worden ziek. De laatste keer is immers alweer 3 weken geleden
Babequote:
Thanks lieverd!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Babe.
OT: Lekker. Kappertje geweest.
Dromen weerspiegelen je leven. Je angsten en geluk. Je lichamelijke staat beďnvloed het erg,. Als je eigenlijk naar de wc moet bv. of al honger hebt. Probeer eens lang met je ogen dicht te visualiseren zonder dat je in slaap valt. Dat gaat op een onbewuste droom lijken waar je zo weer uit kunt ontwaken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb echt zo vreemd gedroomd vannacht, het sloeg echt nergens op.Maarja da's meestal met dromen.
Kom je maar op 1 manier achterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:13 schreef Miam het volgende:
[..]
Thanks lieverd!
Ik voel me goed!en nieuwsgierig naar Houniet's haar.
Gewoon negeren die hap.quote:
Maak me gek!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter.
[..]
I Lol-ed @ subquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:25 schreef zwartedoos het volgende:
Trots op mezelf, vloerbedekking gelegd in mn uppie en nog goed gelukt ookik heb me wel een bloedende vinger bezorgd maar toch
Ik ben gewoon online op msn hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:27 schreef heavenstar het volgende:
nooit gedacht dat ik iemand zo erg kon missen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |