wat was er gebeurd dan ?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Same here.
En ik voel me echt de bron van al het kwaad en alle verdriet.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wat was er gebeurd dan ?
ging de date niet zo goed ?
awquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dankje, kan mezelf wel van een clif afgooien.
je bent iig niet de enige die zich nu kut voeltquote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dankje, kan mezelf wel van een clif afgooien.
Hey! Waar is jouw avatar?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ik voel me moe, maar goed! Weer lekker thuis in mijn eigen huis en er kwam meteen een poezebeest heerlijk knuffelen.
Mijn avatar is kwijt, ben jij wie ik denk dat jij bent, nee ik denk het toch niet..quote:Op zondag 7 februari 2010 20:10 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Hey! Waar is jouw avatar?
Ontopic: Vrij moe. Zondagen zijn suf.
Ik denk het wel, maar dan onder een andere naam.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Mijn avatar is kwijt, ben jij wie ik denk dat jij bent, nee ik denk het toch niet..
aaiquote:Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Eenzaamheid.
Toe aan een lief persoon naast me in bed.
Stiekemerd, waarom een andere naam?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:16 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dan onder een andere naam.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaa! Old buddies reunitedquote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Stiekemerd, waarom een andere naam?
En stiekem een beetje mijn avaters op slaan he....
Ik voel me goed!! 24 blijft leuk, maar 2 afleveringen per week is te weinig, dus ik voel me ook een beetje ongeduldig ook al is deze aflevering nog niet eens afgelopen...
heb je laatst met die vorst niet ergens de schaatsen onder gebonden? Ondergelopen weiland? Ik niet... mis het schaatsen ook. Helemaal nu ik de HELLLLL van 63 heb gekekenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:20 schreef Miam het volgende:
Vanmiddag lekker geschaatst in het Thialf.was zoooo heerlijk en veel te lang geleden
Nu wel moe en spierpijn.
Dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 00:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Wil trouwens, net als PluisigNijntje, ook een lief persoon (m) naast me in bed...
Zijn ze wel voor jou bedoeld?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:38 schreef zwartedoos het volgende:
Klote, ik krijg ineens hele boze smsjes en ik weet niet wat er aan de hand is
jaquote:
Iemand een heel groot bed te leen?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil me daar ook graag bij aan sluiten.![]()
Wat een eenzaamheid in dit topic.
Dan moet hij niet zeuren.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jaalleen weet ik niet wat ik gedaan heb en hij legt niks uit
Mijne nog kleiner, dus tot nu toe best offerquote:Op maandag 8 februari 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het mijne is maar 1,40 breed.
Sterktequote:Op maandag 8 februari 2010 00:44 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ga naar bed, niet dat ik nu nog een oog dicht kan doen
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijne nog kleiner, dus tot nu toe best offer
Mijne maar 90 cm.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het mijne is maar 1,40 breed.
Eigenlijk alles.. O_o..quote:
same herequote:Op maandag 8 februari 2010 09:57 schreef zwartedoos het volgende:
Weet nog steeds niet wat er aan de hand isKlote dus
quote:
Proost!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Prima, periodes afsluiten ligt blijkbaar in deze tijd van het jaar.
Ik vind het wel welletjes. Ik heb het geprobeerd, was coulant,
als mensen daar niet in mee kunnen gaan, hun probleem.
Op naar het goede leven! *heft glas*
goed zoquote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Prima, periodes afsluiten ligt blijkbaar in deze tijd van het jaar.
Ik vind het wel welletjes. Ik heb het geprobeerd, was coulant,
als mensen daar niet in mee kunnen gaan, hun probleem.
Op naar het goede leven! *heft glas*
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |