wat was er gebeurd dan ?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Same here.
En ik voel me echt de bron van al het kwaad en alle verdriet.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wat was er gebeurd dan ?
ging de date niet zo goed ?
awquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dankje, kan mezelf wel van een clif afgooien.
je bent iig niet de enige die zich nu kut voeltquote:Op zondag 7 februari 2010 17:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dankje, kan mezelf wel van een clif afgooien.
Hey! Waar is jouw avatar?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ik voel me moe, maar goed! Weer lekker thuis in mijn eigen huis en er kwam meteen een poezebeest heerlijk knuffelen.
Mijn avatar is kwijt, ben jij wie ik denk dat jij bent, nee ik denk het toch niet..quote:Op zondag 7 februari 2010 20:10 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Hey! Waar is jouw avatar?
Ontopic: Vrij moe. Zondagen zijn suf.
Ik denk het wel, maar dan onder een andere naam.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Mijn avatar is kwijt, ben jij wie ik denk dat jij bent, nee ik denk het toch niet..
aaiquote:Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
Eenzaamheid.
Toe aan een lief persoon naast me in bed.
Stiekemerd, waarom een andere naam?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:16 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dan onder een andere naam.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaa! Old buddies reunitedquote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Stiekemerd, waarom een andere naam?
En stiekem een beetje mijn avaters op slaan he....
Ik voel me goed!! 24 blijft leuk, maar 2 afleveringen per week is te weinig, dus ik voel me ook een beetje ongeduldig ook al is deze aflevering nog niet eens afgelopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |