Hehe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
1.83 groot. Bijna net zo breed. Armen als boomstammen, vingers als rookworsten.
Hallo.quote:
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn vader is een charmeur, vrouwen vinden hem vaak aantrekkelijk en hij heeft altijd andere vriendinnen, die liefst een stuk jonger zijn dan hij
Toch zou hij t liefst gewoon een vaste willen, maar dat lukt m niet. Hij is niet meevoelend genoeg, al denkt ie van wel
Zo'n vader, zo'n zoon.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.
Mijn bouw heb ik ook van mijn vader.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik lijk qua bouw op mn vader, voor de rest op niemand.
Donkere krullen, blauwe ogen en brede schouders.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mijn ontiegelijk zware stem van mijn vader. Ik heb ook de haargroei van mijn vader.
Op je zus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik lijk qua bouw op mn vader, voor de rest op niemand.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.
quote:
Je zag er anders wel heel schattig uit samen net chai.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]Ik ben veel te autistisch om een charmeur te kunnen zijn. en mij kom je niet tegen in een steegje. Ik ben bang in het donker.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]Ik ben veel te autistisch om een charmeur te kunnen zijn. en mij kom je niet tegen in een steegje. Ik kom niet buiten.
Jij ook met Maartje. Toen wij aankwamen lopen waren jullie aan het dansen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zag er anders wel heel schattig uit samen net chai.
ben jij ook een holbewoner net als je vader?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mijn ontiegelijk zware stem van mijn vader. Ik heb ook de haargroei van mijn vader.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk om dat iedere keer te moeten horenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook lekker
Zou wel willen dat mn vader eens een keer gewoon iemand vond. Nu hoor ik steeds hoe moeilijk hij het heeft enzo
Nee, ik vind een huisbewoner zijn veel prettiger. Welke aap gaat in een grot zonder centrale verwarming leven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ben jij ook een holbewoner net als je vader?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou iedereen vindt mn zus altijd knap
Haar schuld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij ook met Maartje. Toen wij aankwamen lopen waren jullie aan het dansen.
Ach ja, ik ben, net als mn pa, ook vroeg kaal.quote:
Een meisje in mijn klas haar vader heeft ook 2 jaar lang elk weekend een nieuwe gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk om dat iedere keer te moeten horen
Ik vind het ook geen pretje, maar goed. Hij heeft t aan zichzelf te danken, wil zich gewoon niet aanpassen aan een ander en vindt het dan raar dat t niet werktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk om dat iedere keer te moeten horen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haar schuld.
Jullie hadden echt moeten blijven, dat vuur was goaf!
Dat heb ik met mn moeder. Maar goed, die haat ondertussen alle mannen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook lekker
Zou wel willen dat mn vader eens een keer gewoon iemand vond. Nu hoor ik steeds hoe moeilijk hij het heeft enzo
ja een onontwikkelde holbewoner/aap/mossellmanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik vind een huisbewoner zijn veel prettiger. Welke aap gaat in een grot zonder centrale verwarming leven.
Maar dan had je het licht van het vuur op mijn voorhoofd zien weerkaatsen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Mozy het volgende:
[..]Achteraf gezien hadden we wel kunnen blijven.
Zo iemand zoals je vader?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ja een onontwikkelde holbewoner/aap/mossellman
Dan was ik blind geworden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan had je het licht van het vuur op mijn voorhoofd zien weerkaatsen.
Ik las moslimman.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ja een onontwikkelde holbewoner/aap/mossellman
Dat snap ik nooit zo goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik met mn moeder. Maar goed, die haat ondertussen alle mannen.
Hoef je niet meer te schrikken als je voor de spiegel staat.quote:
Ik vind dat toch wel sneuquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen pretje, maar goed. Hij heeft t aan zichzelf te danken, wil zich gewoon niet aanpassen aan een ander en vindt het dan raar dat t niet werkt
Daar heb ik allang geen last meer van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoef je niet meer te schrikken als je voor de spiegel staat.
heb jij nou nog niet door dat ik het over jouw heb? (ik zet er tussen haakjes maar achter dat dit sarcasme is.... gewoon voor de zekerheid).quote:
Je ne parle pas francais.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef pokerstars het volgende:
[..]
heb jij nou nog niet door dat ik het over jouw heb? (ik zet er tussen haakjes maar achter dat dit sarcasme is.... gewoon voor de zekerheid).
lees Warnard enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een meisje in mijn klas haar vader heeft ook 2 jaar lang elk weekend een nieuwe gehad.
Ja precies, dat mijn vader nou 9 maanden is vreemd gegaan betekent toch niet dat iedereen dat zou doen. Sowieso, mensen zouden veel langer moeten nadenken voordat ze gaan trouwen en zeker voordat ze kinderen nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo goed
Je hebt wel een beetje in dew hand op wie je valt en ik zou nooit meer gaan voor iemand die op mn ex lijkt (of op mn vader) wat meer zekerheid is prettig
Beide denk ik zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor hem of het idee op zich?
Gewenning?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb ik allang geen last meer van.
Hij is wel lief hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Warnard is een kneus. Met zijn grote neus.
Ik heb voor Duits nooit hoger dan een zes gestaan gemiddeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Nu we het toch over talen hebben, ik heb (ongeveer, normering is nog niet binnen) een 7 comma nog wat voor Duits audio/videodeel
Ach ja, gelukkig ben ik geen autist.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou ontmoet. Nu ben ik tenminste niet meer de lelijkste.
Comma ja?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Nu we het toch over talen hebben, ik heb (ongeveer, normering is nog niet binnen) een 7 comma nog wat voor Duits audio/videodeel
Hij is ook wel veel veranderd hoor, maar hij heeft echt een klein hartje. Altijd als ik verdrietig was op school was hij echt heel lief.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook niet. Je zal het maar hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig ben ik geen autist.
Ik moet nog een brief schrijven, serieus die fucking grammaticaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik heb voor Duits nooit hoger dan een zes gestaan gemiddeld.
Je zei net dat je veel te autistisch was!quote:
Maar dat betekend niet dat ik het heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zei net dat je veel te autistisch was!
De naamvallen zijn verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een brief schrijven, serieus die fucking grammatica
Duits spreken/lezen is okee, maar grammatica..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef pokerstars het volgende:
[..]
![]()
btw geef maar toe, duits stinkt duitsers stinken ook.
Soms denk je gewoon dat iets blijvend is en blijkt t dat niet te zijn. Nu zou ik t anders doen, maar ik ben nu ook anders, toen was ik minder wijsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies, dat mijn vader nou 9 maanden is vreemd gegaan betekent toch niet dat iedereen dat zou doen. Sowieso, mensen zouden veel langer moeten nadenken voordat ze gaan trouwen en zeker voordat ze kinderen nemen.
Dat zeg ik wel vaker, maar daar wordt ook niet naar geluisterd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ik het heb.
Je moet niet alles zo serieus nemen.
Nu snap ik het niet meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel vaker, maar daar wordt ook niet naar geluisterd.
Duizend uitzonderingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Marvin. het volgende:
[..]
De naamvallen zijn verschrikkelijk.
Ja klopt, maar alsof de slechtheid van 1 betekent dat iedereen slecht is... Dat m'n pa vreemd gaat oke, maar dat betekent toch niet dat ik of wie dan ook dat wel zou doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms denk je gewoon dat iets blijvend is en blijkt t dat niet te zijn. Nu zou ik t anders doen, maar ik ben nu ook anders, toen was ik minder wijs
Maar dat heeft weinig te maken met langer wachten voor je gaat trouwenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja klopt, maar alsof de slechtheid van 1 betekent dat iedereen slecht is... Dat m'n pa vreemd gaat oke, maar dat betekent toch niet dat ik of wie dan ook dat wel zou doen?
Aww.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wish so, broodjes kunnen niet voelen. Ik voelde/voel het allemaal heel goed.
Jij gaat mee achter op de brommer.quote:
Brommer?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij gaat mee achter op de brommer.
Ik zie een ontsteking op je plaatje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
oordeel zelf, ik heb alleen maar rooie
[ afbeelding ]
Die heb je ook weleensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik zie een ontsteking op je plaatje.
Ik heb nog nooit een radijsje met ontsteking gezien.quote:
Nu welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een radijsje met ontsteking gezien.
Ja je weet welquote:
maar ik ga waarschijnlijk niet, sorry beeeeeeb.quote:
Een krentenbol is een rond broodje verrijkt met krenten, rozijnen en stukjes sucade.quote:
Nee, het is iets anders maar we weten nog steeds niet watquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Een krentenbol is een rond broodje verrijkt met krenten, rozijnen en stukjes sucade.
Vertelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
grmbl gloeiende de eerste week van de maand zuigt zo erg
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Slik je pil gewoon door.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Owww, dus jij was dat die dat zei.quote:
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Owww, dus jij was dat die dat zei.
ZIJ HAHAHAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Owww, dus jij was dat die dat zij.
oe ninja editquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Owww, dus jij was dat die dat zei.
Uhh nee, maar het lag er wel erg duidelijk bovenop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik veel.Dat hoeft toch niet altijd in de eerste week van de maand te zijn knuppel.
Maar je weet wel waar ik het over heb...quote:
quote:
Nee ik heb dit genot 10 jaar lang moeten missen dus ik ga echt de pil even niet doorslikkenquote:
Ben je tien jaar zwanger geweest?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb dit genot 10 jaar lang moeten missen dus ik ga echt de pil even niet doorslikken
Was je eerst een jongetje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb dit genot 10 jaar lang moeten missen dus ik ga echt de pil even niet doorslikken
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je weet wel waar ik het over heb...
Ik heb daar geen neus voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh nee, maar het lag er wel erg duidelijk bovenop.
Zo kijkt mn oppaskindje serieus ook als hij verdrietig is, maar dat is een baby. Dus nog lieverquote:
Nieeeeeet! Hij kijkt kei anders!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo kijkt mn oppaskindje serieus ook als hij verdrietig is, maar dat is een baby. Dus nog liever
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je tien jaar zwanger geweest?
10 jaar lang prikpil dus geen bloed.quote:
Ga je soms een queef laten als hij/zij zit te gluren?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet weer naar de gyn, over lol gesproken
Zo kijkt de dochter van mn vriendin ook, tis zwaar nepquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo kijkt mn oppaskindje serieus ook als hij verdrietig is, maar dat is een baby. Dus nog liever
ernstig of controle?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet weer naar de gyn, over lol gesproken
Dus baasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
10 jaar lang prikpil dus geen bloed.
Maar het is een babyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo kijkt de dochter van mn vriendin ook, tis zwaar nep
Zij en neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga je soms een queef laten als hij/zij zit te gluren?
quote:
Controle, heb pap 3 gehad en nu moet ik nog eens in t jaar.quote:
Dan is het misschien echt, maar ik zou m niet vertrouwenquote:
Dat krijgt mijn moeder, een injectie áchter haar baarmoeder.quote:
Pas maar op, straks vinden mensen jou ook nog een dokter!quote:
Echt geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Controle, heb pap 3 gehad en nu moet ik nog eens in t jaar.
Denk alleen dat ik er niet eens in de 2 jaar van ga maken.
quote:[..]
Dan is het misschien echt, maar ik zou m niet vertrouwen
Waarvoor?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat krijgt mijn moeder, een injectie áchter haar baarmoeder.
Een eendebek heb ik alquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pas maar op, straks vinden mensen jou ook nog een dokter!
Een gezwel wat daar niet achter hoort te zitten.quote:
Tsss, jij hebt bepaalde gereedschappen en je bent niet eens een dokter. Wtf denk je wel niet!quote:
Die dingen zijn echt veel te koudquote:
Moet je niet bij jou doen, dan krijg je commentaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij doet gewoon net alsof je dokter bent bij chickies!
Ik rij ook geen paard, maar heb wel een zweepje, wat maakt me dat dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt bepaalde gereedschappen en je bent niet eens een dokter. Wtf denk je wel niet!![]()
![]()
Ik was er dan ook al vroeg bij, met doktertje spelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij doet gewoon net alsof je dokter bent bij chickies!
Opeens heel interessantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik rij ook geen paard, maar heb wel een zweepje, wat maakt me dat dan?![]()
Ik was er dan ook al vroeg bij, met doktertje spelen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt veel te koud
1 keer een zuster gehad die het wel hygiënisch vond om dat ding op te warmen onder haar oksel. Toen vond ze het vreemd dat ik vroeg of ze dat ding eerst even steriel kon gaan maken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pas maar op, straks vinden mensen jou ook nog een dokter!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt bepaalde gereedschappen en je bent niet eens een dokter. Wtf denk je wel niet!![]()
![]()
gastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet je niet bij jou doen, dan krijg je commentaar.
Ik vind het allemaal prima, maar ik ken mensen die de opvatting hebben dat als je niet het beroep uitoefent je er ook niet in geïnteresseerd mag zijn of er iets over mag weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik rij ook geen paard, maar heb wel een zweepje, wat maakt me dat dan?![]()
En hou jij je er helemaal buiten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
[..]
gastdonderstaal nou op...
en maar zeggen dat je zo volwassen bent
Haar excuus was dat ze hem wilde opwarmen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Die heeft de hygiëne regels niet goed doorgelezen
Over 10 jaar vraag ik je of je het antwoord zelf al weet, ok?quote:
Het gaat niet om mij, maar om de speelgoeddoos dus...quote:
Ik jank niet, ik zeg alleen dingen die zo zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan moet je je gejank maar niet op een forum neerzetten
SUCCESquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, ik ga even COD MW2 spelen. Doei.
Ik wou wat neerzetten maar dat doe ik toch maar niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Over 10 jaar vraag ik je of je het antwoord zelf al weet, ok?![]()
Hey not only boys like toysquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet om mij, maar om de speelgoeddoos dus...
Have fun, mn zoon is hem nu voor de 100ste keer aan het uitspelen ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, ik ga even COD MW2 spelen. Doei.
Woon je in Kampen oid?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar ik ken mensen die de opvatting hebben dat als je niet het beroep uitoefent je er ook niet in geïnteresseerd mag zijn of er iets over mag weten.
Ik wilde wat inkoppen, maar bij nader inzien, vond ik hem TE makkelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar excuus was dat ze hem wilde opwarmen.
Ik heb liever een koud maar steriel eendebekding mn kut in dan een warm vies ding
Voorstadium van baarmoederhalskanker, nog niet gevaarlijk, maar ze halen het wel weg.quote:
quote:
Ik maak mn vriend zijn piemel ook altijd eerst schoon met een dettol doekjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Woon je in Kampen oid?![]()
[..]
Ik wilde wat inkoppen, maar bij nader inzien, vond ik hem TE makkelijk
Ooh, hoe zijn ze daar achter gekomen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voorstadium van baarmoederhalskanker, nog niet gevaarlijk, maar ze halen het wel weg.
Had ook de bloedavetn te dicht onder de huid liggen, dus ik bloedde altijd bij de sex
[..]
Dan had je met een moslim moeten trouwenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ook de bloedavetn te dicht onder de huid liggen, dus ik bloedde altijd bij de sex
Nee, Den Haag, maar ik kreeg te horen dat ik me als dokter voordoe.quote:
Gadsiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voorstadium van baarmoederhalskanker, nog niet gevaarlijk, maar ze halen het wel weg.
En mijn vriendin vind me maar raar dat ik haar laat piemelwassen als we samen in bad zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak mn vriend zijn piemel ook altijd eerst schoon met een dettol doekje
Jij bent toch degene met de doos, dat kun je niet los zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet om mij, maar om de speelgoeddoos dus...
Niet iedereen die bekakt is, is gelijk een dokter hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, Den Haag, maar ik kreeg te horen dat ik me als dokter voordoe.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn vriendin vindt me maar raar dat ik haar laat piemelwassen als we samen in bad zitten
Edit, je hebt helemaal gelijkquote:
Ik ben ook niet bekakt. Maar schijnbaar zijn bepaalde studieboeken die ik moet gebruiken not done voor mensen die er geen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet iedereen die bekakt is, is gelijk een dokter he
Jij hebt niet eens een bad, dus wat kijk je.quote:
je vergat een -tquote:
Ik vindt wel meer voudjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meneer kan ook eens een foutje vinden hoor
Daarom dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een bad, dus wat kijk je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging kapot van de pijn bij de sex en bloedde elke keer, dus ben ik maar naar de dokter gegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, hoe zijn ze daar achter gekomen dan?
Ja, dat hebben ze ook gelijk weggehaaldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gadsie![]()
Die bloedvaten ook verholpen nu?
Je moet niet alles geloven wat Lamon. zegt hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bekakt. Maar schijnbaar zijn bepaalde studieboeken die ik moet gebruiken not done voor mensen die er geen verstand van hebben.
Close call!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat Lamon, zegt hoor
Wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat vind ik raar, dat kun je nl prima zelf
Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Zotheid het volgende:
IK DACHT DAT JIJ ZOU GAAN SLAPEN!
Weetje wat pas raar is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is toch heel normaal. Soms pak ik de staalborstel er ook bij voor extra genotquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn vriendin vind me maar raar dat ik haar laat piemelwassen als we samen in bad zitten
Met een hamer moet je toch slaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.
Mijn cavia's staan weleens op hun achterpoten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weetje wat pas raar is?
Als een varken met mes en vork eet
Evolutiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's staan weleens op hun achterpoten.
Dat is ook raar.
Doorgaans wel.quote:
zn piemel wassenquote:
Ik denk niet dat ie dat als genot zal zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal. Soms pak ik de staalborstel er ook bij voor extra genot
jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Wil iemand zien hoe ik er nu uitzie?
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon proberen, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zn piemel wassen
[..]
Ik denk niet dat ie dat als genot zal zien
Soms de-volutie.quote:
Heb je de rest van de foto's binnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Bijna altijdquote:
*niet met maartje in bad gaat*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon proberen, je weet maar nooit
Net als bijten zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, ik ging net even foto's maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Heb je de rest van de foto's binnen?
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ie in elk geval niet zelfquote:
Voor de spiegel met zoenlipjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ging net even foto's maken.
Ik heb geeneens een piemolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik hoef jouw piemel toch niet te wassen
Willen jullie nu ook details van Maartje horen?quote:
Je weet wel al wat sex is?quote:
Nee, daar ben jij voor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ie in elk geval niet zelf
ik zal binnenkort eens op onderzoek uitgaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Willen jullie nu ook details van Maartje horen?
Daarnaast vind ik dat gefriemel van je ook gewoon lekker en dat weet je bestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat je een geil wijf was, maar dat beeld stel ik maar even bijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal. Soms pak ik de staalborstel er ook bij voor extra genot
Ik wel en daar gaat het omquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zn piemel wassen
[..]
Ik denk niet dat ie dat als genot zal zien
Foto's liegen niet.quote:
Wel in de badkamer, want met flitser had ik rode ogen en in de badkamer is het heel licht.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zal binnenkort eens op onderzoek uitgaan
Ik ben loops atm dan word ik altijd heel evilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat gefriemel van je ook gewoon lekker en dat weet je best![]()
[..]
Ik dacht dat je een geil wijf was, maar dat beeld stel ik maar even bij
Wtf gast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vraag dan ook of je in dr bek mag pissen!
Voor mij nietquote:
Het is je moeder niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vraag dan ook of je in dr bek mag pissen!
Nee!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Willen jullie nu ook details van Maartje horen?
Ik stiekem ook wel hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij niet
Vind het ook wel heel erg fijn als hij het naar zn zin heeft
quote:
*koekje geeft*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, lig alweer in mijn mand.
Hap!quote:
JB is ook loops, maar die heeft dat toch beduidend minderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben loops atm dan word ik altijd heel evil![]()
Over een week is dat weer helemaal weggetrokken
Kennelijk kan ze ook alle details over mij doorvertellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gast, hou anders even je mond ofzo.
Wat is er mis met jou.
Die loop je hier zelf te verkondigen jongequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kennelijk kan ze ook alle details over mij doorvertellen.
Heeft ze niet gedaan, ik weet van niks. Ik vind alleen dat je ver gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kennelijk kan ze ook alle details over mij doorvertellen.
Ik heb niks over lachen verteld?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die loop je hier zelf te verkondigen jonge
Jij misschien niet maar andere wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft ze niet gedaan, ik weet van niks. Ik vind alleen dat je ver gaat.
Sommige dingen horen niet op fok thuis.
Ik word wel onzeker enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB is ook loops, maar die heeft dat toch beduidend minder
Maar alsnog, die zijn niet op fok gepost. En dat doe jij wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij misschien niet maar andere wel.
Neuken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |