ik moest zo hard lachen toen ik dat zag. Kon maar met moeite normaal blijven kijken in de overvolle busquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:35 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Een sjaal met groene accenten is modern.
Je had een opmerking moeten maken zodat iedereen haar zou uitlachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen toen ik dat zag. Kon maar met moeite normaal blijven kijken in de overvolle bus
Liefdesverdriet.quote:
ik was zo verbaasd dat er mensen zijn die dat doen dat ik alleen maar kon lachenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:39 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Je had een opmerking moeten maken zodat iedereen haar zou uitlachen.
En toen keek iedereen je met een lui oog aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik was zo verbaasd dat er mensen zijn die dat doen dat ik alleen maar kon lachen
Mwa, vind er niet veel aan. Daarbij heeft ze een tattoo op d'r onderrug en dat is standaard 30 punten aftrek.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Marvin. het volgende:
Ben ik de enige die BadAssBitchSmut mooi vind?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef WillFerrell het volgende:
Wat een kutweer hier. Heel mijn fietszadel nat.
nee, ik had een pokerface, jeweetzellufquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Marvin. het volgende:
[..]
En toen keek iedereen je met een lui oog aan?
Ik weet zelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, ik had een pokerface, jeweetzelluf
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:48 schreef BobbyB het volgende:
Wat een fietszadelweer. Heel mijn kut nat.
Whehe, ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. Nou goed, ik ga straks eten met vriendinnen (niet hier) dus ik ben benieuwd of we dan nieuwe rollen hebben als ik terug ben.![]()
Weten we nog niet.quote:
Aii.. Nouja, hopen dat het meevalt. En misschien wel een fijne gedachte dat ze nog in het ziekenhuis ligt, beter dan dat ze weer naar huis mocht en er gebeurde daar iets.. Sterktequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weten we nog niet.
Ze moet onderzoeken, het leek niet zo erg, dus mocht ze naar huis (en volgende week terug voor een evaluatie), maar het werd weer erger toen ze weg wilden gaan en dus moest ze toch blijven...
Dat wil ik dus ook een keer in elkaar fixen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie van mijn avatarbij elke refresh een andere
TwyLight
joe-piequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie van mijn avatarbij elke refresh een andere
TwyLight
Ik heb deze gebruiktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook een keer in elkaar fixen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb deze gebruikthttp://www.fungifun.org/English/Avatar
Maak me wel zorgen hoor...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aii.. Nouja, hopen dat het meevalt. En misschien wel een fijne gedachte dat ze nog in het ziekenhuis ligt, beter dan dat ze weer naar huis mocht en er gebeurde daar iets.. Sterkte!
quote:
Het gaat om de kop van die kerel in de verte.quote:
Hij heeft iets zuurs geproefd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om de kop van die kerel in de verte.
Met slechts 10% zicht moest ik nog lollen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om de kop van die kerel in de verte.
Ik ben er 99% van overtuigd dat die vent rechts van d'r reet Kees is.quote:
Verrek jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben er 99% van overtuigd dat die vent rechts van d'r reet Kees is.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben vandaag onderuit gegaan, hele grote barst in mijn iPod Touch.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Wat een kut weer, waar geen ijs ligt daar ligt een diepe plas water
Moest je zo steeds op de foto?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Beter is de rest van de shoot niet met deze kop.
Dat lijkt mij ook beterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, alleen als we met z'n drieën stonden moesten we gekke bekken trekken. De rest is wel gelukt, maar heb ik nog niet gezien, dit is ook een backstagepicture.quote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, alleen als we met z'n drieën stonden moesten we gekke bekken trekken. De rest is wel gelukt, maar heb ik nog niet gezien, dit is ook een backstagepicture.
Ja, dat is wel kut jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben vandaag onderuit gegaan, hele grote barst in mijn iPod Touch.
Valt wel mee, alleen het glazen schermpje is kapot, hij werkt nog net zo goed als eerst. En ik krijg toch wel een nieuwe.quote:
Verwend kut kindquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen het glazen schermpje is kapot, hij werkt nog net zo goed als eerst. En ik krijg toch wel een nieuwe.
Ik ook! Ik had twee outfitjes, die van die foto en nog een heel 50's like. Heel tof.quote:
50's, altijd coolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had twee outfitjes, die van die foto en nog een heel 50's like. Heel tof.
Ideaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ben trouwens best wel verwend, maar ik word niet eens door mijn ouders verwend. Ik ga met een goede vriend op vakantie deze carnavalsvakantie. En die ouders betalen alles, mijn treinkaartje, het huis, mijn eten.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word altijd al meer verwend dan mijn ouders. Mijn moeder is weggelopen toen ze 16 was omdat haar moeder haar haten. Ze heeft van haar 16de tot haar moeders dood, haar maar 2 x gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet verwend en mijn kinderen ook niet.
hoewel die wel meer verwend worden dan ik ooit verwend ben geweest.
Waar heeft ze al die tijd gewoond?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik word altijd al meer verwend dan mijn ouders. Mijn moeder is weggelopen toen ze 16 was omdat haar moeder haar haten. Ze heeft van haar 16de tot haar moeders dood, haar maar 2 x gezien.
Lekker danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik word altijd al meer verwend dan mijn ouders. Mijn moeder is weggelopen toen ze 16 was omdat haar moeder haar haten. Ze heeft van haar 16de tot haar moeders dood, haar maar 2 x gezien.
Jouw moeder heeft echt een grappig hoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Broer voor een maand of 6. Daarna op kamers. Daar heeft ze het monster ontmoet die een paar jaar daarna mijn vader zou worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Waar heeft ze al die tijd gewoond?
Jouw moeder ook!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft echt een grappig hoofd
Monster?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Broer voor een maand of 6. Daarna op kamers. Daar heeft ze het monster ontmoet die een paar jaar daarna mijn vader zou worden.
Mijn vader ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft echt een grappig hoofd
Geen idee hoe die er uit zietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader ook.
Met zijn hoed, net alsof ie speciaal is door zijn hoed.
Of dat nou zo verstandig van ze is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders vertrouwen mij heeel erg, en ik mag daarom bijna alles van ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |