Whehe, ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja precies. Nou goed, ik ga straks eten met vriendinnen (niet hier) dus ik ben benieuwd of we dan nieuwe rollen hebben als ik terug ben.![]()
Weten we nog niet.quote:
Aii.. Nouja, hopen dat het meevalt. En misschien wel een fijne gedachte dat ze nog in het ziekenhuis ligt, beter dan dat ze weer naar huis mocht en er gebeurde daar iets.. Sterktequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weten we nog niet.
Ze moet onderzoeken, het leek niet zo erg, dus mocht ze naar huis (en volgende week terug voor een evaluatie), maar het werd weer erger toen ze weg wilden gaan en dus moest ze toch blijven...
Dat wil ik dus ook een keer in elkaar fixen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie van mijn avatarbij elke refresh een andere
TwyLight
joe-piequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Wat vinden jullie van mijn avatarbij elke refresh een andere
TwyLight
Ik heb deze gebruiktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook een keer in elkaar fixen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb deze gebruikthttp://www.fungifun.org/English/Avatar
Maak me wel zorgen hoor...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aii.. Nouja, hopen dat het meevalt. En misschien wel een fijne gedachte dat ze nog in het ziekenhuis ligt, beter dan dat ze weer naar huis mocht en er gebeurde daar iets.. Sterkte!
quote:
Het gaat om de kop van die kerel in de verte.quote:
Hij heeft iets zuurs geproefd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om de kop van die kerel in de verte.
Met slechts 10% zicht moest ik nog lollen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om de kop van die kerel in de verte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |