Ik ben er 99% van overtuigd dat die vent rechts van d'r reet Kees is.quote:
Verrek jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben er 99% van overtuigd dat die vent rechts van d'r reet Kees is.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben vandaag onderuit gegaan, hele grote barst in mijn iPod Touch.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Wat een kut weer, waar geen ijs ligt daar ligt een diepe plas water
Moest je zo steeds op de foto?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Beter is de rest van de shoot niet met deze kop.
Dat lijkt mij ook beterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Beter is de rest van de shoot niet met deze kop.
Nee, alleen als we met z'n drieën stonden moesten we gekke bekken trekken. De rest is wel gelukt, maar heb ik nog niet gezien, dit is ook een backstagepicture.quote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, alleen als we met z'n drieën stonden moesten we gekke bekken trekken. De rest is wel gelukt, maar heb ik nog niet gezien, dit is ook een backstagepicture.
Ja, dat is wel kut jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben vandaag onderuit gegaan, hele grote barst in mijn iPod Touch.
Valt wel mee, alleen het glazen schermpje is kapot, hij werkt nog net zo goed als eerst. En ik krijg toch wel een nieuwe.quote:
Verwend kut kindquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen het glazen schermpje is kapot, hij werkt nog net zo goed als eerst. En ik krijg toch wel een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |