Ik ook! Ik had twee outfitjes, die van die foto en nog een heel 50's like. Heel tof.quote:
50's, altijd coolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had twee outfitjes, die van die foto en nog een heel 50's like. Heel tof.
Ideaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
Ik ben trouwens best wel verwend, maar ik word niet eens door mijn ouders verwend. Ik ga met een goede vriend op vakantie deze carnavalsvakantie. En die ouders betalen alles, mijn treinkaartje, het huis, mijn eten.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Beter is de rest van de shoot niet met deze kop.
Ik word altijd al meer verwend dan mijn ouders. Mijn moeder is weggelopen toen ze 16 was omdat haar moeder haar haten. Ze heeft van haar 16de tot haar moeders dood, haar maar 2 x gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet verwend en mijn kinderen ook niet.
hoewel die wel meer verwend worden dan ik ooit verwend ben geweest.
Waar heeft ze al die tijd gewoond?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik word altijd al meer verwend dan mijn ouders. Mijn moeder is weggelopen toen ze 16 was omdat haar moeder haar haten. Ze heeft van haar 16de tot haar moeders dood, haar maar 2 x gezien.
Lekker danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik word altijd al meer verwend dan mijn ouders. Mijn moeder is weggelopen toen ze 16 was omdat haar moeder haar haten. Ze heeft van haar 16de tot haar moeders dood, haar maar 2 x gezien.
Jouw moeder heeft echt een grappig hoofdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Broer voor een maand of 6. Daarna op kamers. Daar heeft ze het monster ontmoet die een paar jaar daarna mijn vader zou worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Waar heeft ze al die tijd gewoond?
Jouw moeder ook!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft echt een grappig hoofd
Monster?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Broer voor een maand of 6. Daarna op kamers. Daar heeft ze het monster ontmoet die een paar jaar daarna mijn vader zou worden.
Mijn vader ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft echt een grappig hoofd
Geen idee hoe die er uit zietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader ook.
Met zijn hoed, net alsof ie speciaal is door zijn hoed.
Of dat nou zo verstandig van ze is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders vertrouwen mij heeel erg, en ik mag daarom bijna alles van ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |