Voorstadium van baarmoederhalskanker, nog niet gevaarlijk, maar ze halen het wel weg.quote:
quote:
Ik maak mn vriend zijn piemel ook altijd eerst schoon met een dettol doekjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Woon je in Kampen oid?![]()
[..]
Ik wilde wat inkoppen, maar bij nader inzien, vond ik hem TE makkelijk
Ooh, hoe zijn ze daar achter gekomen dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voorstadium van baarmoederhalskanker, nog niet gevaarlijk, maar ze halen het wel weg.
Had ook de bloedavetn te dicht onder de huid liggen, dus ik bloedde altijd bij de sex
[..]
Dan had je met een moslim moeten trouwenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ook de bloedavetn te dicht onder de huid liggen, dus ik bloedde altijd bij de sex
Nee, Den Haag, maar ik kreeg te horen dat ik me als dokter voordoe.quote:
Gadsiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voorstadium van baarmoederhalskanker, nog niet gevaarlijk, maar ze halen het wel weg.
quote:[..]
En mijn vriendin vind me maar raar dat ik haar laat piemelwassen als we samen in bad zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak mn vriend zijn piemel ook altijd eerst schoon met een dettol doekje
Jij bent toch degene met de doos, dat kun je niet los zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Over 10 jaar vraag ik je of je het antwoord zelf al weet, ok?![]()
[..]
Het gaat niet om mij, maar om de speelgoeddoos dus...
Niet iedereen die bekakt is, is gelijk een dokter hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, Den Haag, maar ik kreeg te horen dat ik me als dokter voordoe.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn vriendin vindt me maar raar dat ik haar laat piemelwassen als we samen in bad zitten
Edit, je hebt helemaal gelijkquote:
Ik ben ook niet bekakt. Maar schijnbaar zijn bepaalde studieboeken die ik moet gebruiken not done voor mensen die er geen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet iedereen die bekakt is, is gelijk een dokter he
Jij hebt niet eens een bad, dus wat kijk je.quote:
je vergat een -tquote:
Ik vindt wel meer voudjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meneer kan ook eens een foutje vinden hoor
Daarom dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een bad, dus wat kijk je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging kapot van de pijn bij de sex en bloedde elke keer, dus ben ik maar naar de dokter gegaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, hoe zijn ze daar achter gekomen dan?
Ja, dat hebben ze ook gelijk weggehaaldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gadsie![]()
Die bloedvaten ook verholpen nu?
Je moet niet alles geloven wat Lamon. zegt hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bekakt. Maar schijnbaar zijn bepaalde studieboeken die ik moet gebruiken not done voor mensen die er geen verstand van hebben.
Close call!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat Lamon, zegt hoor
Wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat vind ik raar, dat kun je nl prima zelf
Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Zotheid het volgende:
IK DACHT DAT JIJ ZOU GAAN SLAPEN!
Weetje wat pas raar is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is toch heel normaal. Soms pak ik de staalborstel er ook bij voor extra genotquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn vriendin vind me maar raar dat ik haar laat piemelwassen als we samen in bad zitten
Met een hamer moet je toch slaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.
Mijn cavia's staan weleens op hun achterpoten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weetje wat pas raar is?
Als een varken met mes en vork eet
Evolutiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's staan weleens op hun achterpoten.
Dat is ook raar.
Doorgaans wel.quote:
zn piemel wassenquote:
Ik denk niet dat ie dat als genot zal zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal. Soms pak ik de staalborstel er ook bij voor extra genot
jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Wil iemand zien hoe ik er nu uitzie?
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon proberen, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zn piemel wassen
[..]
Ik denk niet dat ie dat als genot zal zien
Soms de-volutie.quote:
Heb je de rest van de foto's binnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Bijna altijdquote:
*niet met maartje in bad gaat*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon proberen, je weet maar nooit
Net als bijten zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, ik ging net even foto's maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Heb je de rest van de foto's binnen?
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ie in elk geval niet zelfquote:
Voor de spiegel met zoenlipjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ging net even foto's maken.
Ik heb geeneens een piemolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo, ik hoef jouw piemel toch niet te wassen
Willen jullie nu ook details van Maartje horen?quote:
Je weet wel al wat sex is?quote:
Nee, daar ben jij voor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan ie in elk geval niet zelf
ik zal binnenkort eens op onderzoek uitgaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Willen jullie nu ook details van Maartje horen?
Daarnaast vind ik dat gefriemel van je ook gewoon lekker en dat weet je bestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat je een geil wijf was, maar dat beeld stel ik maar even bijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal. Soms pak ik de staalborstel er ook bij voor extra genot
Ik wel en daar gaat het omquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zn piemel wassen
[..]
Ik denk niet dat ie dat als genot zal zien
Foto's liegen niet.quote:
Wel in de badkamer, want met flitser had ik rode ogen en in de badkamer is het heel licht.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zal binnenkort eens op onderzoek uitgaan
Ik ben loops atm dan word ik altijd heel evilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik dat gefriemel van je ook gewoon lekker en dat weet je best![]()
[..]
Ik dacht dat je een geil wijf was, maar dat beeld stel ik maar even bij
Wtf gast.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vraag dan ook of je in dr bek mag pissen!
Voor mij nietquote:
Het is je moeder niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vraag dan ook of je in dr bek mag pissen!
Nee!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Willen jullie nu ook details van Maartje horen?
Ik stiekem ook wel hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij niet
Vind het ook wel heel erg fijn als hij het naar zn zin heeft
quote:
*koekje geeft*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, lig alweer in mijn mand.
Hap!quote:
JB is ook loops, maar die heeft dat toch beduidend minderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben loops atm dan word ik altijd heel evil![]()
Over een week is dat weer helemaal weggetrokken
Kennelijk kan ze ook alle details over mij doorvertellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gast, hou anders even je mond ofzo.
Wat is er mis met jou.
Die loop je hier zelf te verkondigen jongequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kennelijk kan ze ook alle details over mij doorvertellen.
Heeft ze niet gedaan, ik weet van niks. Ik vind alleen dat je ver gaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kennelijk kan ze ook alle details over mij doorvertellen.
Ik heb niks over lachen verteld?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die loop je hier zelf te verkondigen jonge
Jij misschien niet maar andere wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft ze niet gedaan, ik weet van niks. Ik vind alleen dat je ver gaat.
Sommige dingen horen niet op fok thuis.
Ik word wel onzeker enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB is ook loops, maar die heeft dat toch beduidend minder
Maar alsnog, die zijn niet op fok gepost. En dat doe jij wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij misschien niet maar andere wel.
Neuken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |