Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Zotheid het volgende:
IK DACHT DAT JIJ ZOU GAAN SLAPEN!
Weetje wat pas raar is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat vind ik raar, dat kun je nl prima zelf
Dat is toch heel normaal. Soms pak ik de staalborstel er ook bij voor extra genotquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En mijn vriendin vind me maar raar dat ik haar laat piemelwassen als we samen in bad zitten
Met een hamer moet je toch slaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik werd weer wakker, omdat de onderburen ineens gingen doordraaien met een hamer.
Mijn cavia's staan weleens op hun achterpoten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weetje wat pas raar is?
Als een varken met mes en vork eet
Evolutiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's staan weleens op hun achterpoten.
Dat is ook raar.
Doorgaans wel.quote:
zn piemel wassenquote:
Ik denk niet dat ie dat als genot zal zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch heel normaal. Soms pak ik de staalborstel er ook bij voor extra genot
jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Wil iemand zien hoe ik er nu uitzie?
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Gewoon proberen, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zn piemel wassen
[..]
Ik denk niet dat ie dat als genot zal zien
Soms de-volutie.quote:
Heb je de rest van de foto's binnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Bijna altijdquote:
*niet met maartje in bad gaat*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon proberen, je weet maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |