Zo kijkt mn oppaskindje serieus ook als hij verdrietig is, maar dat is een baby. Dus nog lieverquote:
Nieeeeeet! Hij kijkt kei anders!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo kijkt mn oppaskindje serieus ook als hij verdrietig is, maar dat is een baby. Dus nog liever
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je tien jaar zwanger geweest?
10 jaar lang prikpil dus geen bloed.quote:
Ga je soms een queef laten als hij/zij zit te gluren?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet weer naar de gyn, over lol gesproken
Zo kijkt de dochter van mn vriendin ook, tis zwaar nepquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo kijkt mn oppaskindje serieus ook als hij verdrietig is, maar dat is een baby. Dus nog liever
ernstig of controle?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet weer naar de gyn, over lol gesproken
Dus baasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
10 jaar lang prikpil dus geen bloed.
Maar het is een babyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo kijkt de dochter van mn vriendin ook, tis zwaar nep
Zij en neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga je soms een queef laten als hij/zij zit te gluren?
quote:
Controle, heb pap 3 gehad en nu moet ik nog eens in t jaar.quote:
Dan is het misschien echt, maar ik zou m niet vertrouwenquote:
Dat krijgt mijn moeder, een injectie áchter haar baarmoeder.quote:
Pas maar op, straks vinden mensen jou ook nog een dokter!quote:
Echt geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Controle, heb pap 3 gehad en nu moet ik nog eens in t jaar.
Denk alleen dat ik er niet eens in de 2 jaar van ga maken.
quote:[..]
Dan is het misschien echt, maar ik zou m niet vertrouwen
Waarvoor?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat krijgt mijn moeder, een injectie áchter haar baarmoeder.
Een eendebek heb ik alquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pas maar op, straks vinden mensen jou ook nog een dokter!
Een gezwel wat daar niet achter hoort te zitten.quote:
Tsss, jij hebt bepaalde gereedschappen en je bent niet eens een dokter. Wtf denk je wel niet!quote:
Die dingen zijn echt veel te koudquote:
Moet je niet bij jou doen, dan krijg je commentaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij doet gewoon net alsof je dokter bent bij chickies!
Ik rij ook geen paard, maar heb wel een zweepje, wat maakt me dat dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt bepaalde gereedschappen en je bent niet eens een dokter. Wtf denk je wel niet!![]()
![]()
Ik was er dan ook al vroeg bij, met doktertje spelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij doet gewoon net alsof je dokter bent bij chickies!
Opeens heel interessantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik rij ook geen paard, maar heb wel een zweepje, wat maakt me dat dan?![]()
quote:[..]
Ik was er dan ook al vroeg bij, met doktertje spelen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt veel te koud
1 keer een zuster gehad die het wel hygiënisch vond om dat ding op te warmen onder haar oksel. Toen vond ze het vreemd dat ik vroeg of ze dat ding eerst even steriel kon gaan maken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pas maar op, straks vinden mensen jou ook nog een dokter!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt bepaalde gereedschappen en je bent niet eens een dokter. Wtf denk je wel niet!![]()
![]()
gastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet je niet bij jou doen, dan krijg je commentaar.
Ik vind het allemaal prima, maar ik ken mensen die de opvatting hebben dat als je niet het beroep uitoefent je er ook niet in geïnteresseerd mag zijn of er iets over mag weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik rij ook geen paard, maar heb wel een zweepje, wat maakt me dat dan?![]()
En hou jij je er helemaal buiten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
[..]
[..]
gastdonderstaal nou op...
en maar zeggen dat je zo volwassen bent
Haar excuus was dat ze hem wilde opwarmen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Die heeft de hygiëne regels niet goed doorgelezen
Over 10 jaar vraag ik je of je het antwoord zelf al weet, ok?quote:
Het gaat niet om mij, maar om de speelgoeddoos dus...quote:
Ik jank niet, ik zeg alleen dingen die zo zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan moet je je gejank maar niet op een forum neerzetten
SUCCESquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, ik ga even COD MW2 spelen. Doei.
Ik wou wat neerzetten maar dat doe ik toch maar niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Over 10 jaar vraag ik je of je het antwoord zelf al weet, ok?![]()
Hey not only boys like toysquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Over 10 jaar vraag ik je of je het antwoord zelf al weet, ok?![]()
[..]
Het gaat niet om mij, maar om de speelgoeddoos dus...
Have fun, mn zoon is hem nu voor de 100ste keer aan het uitspelen ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef wolvendagen het volgende:
Hey, ik ga even COD MW2 spelen. Doei.
Woon je in Kampen oid?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, maar ik ken mensen die de opvatting hebben dat als je niet het beroep uitoefent je er ook niet in geïnteresseerd mag zijn of er iets over mag weten.
Ik wilde wat inkoppen, maar bij nader inzien, vond ik hem TE makkelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar excuus was dat ze hem wilde opwarmen.
Ik heb liever een koud maar steriel eendebekding mn kut in dan een warm vies ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |