Een krentenbol is een rond broodje verrijkt met krenten, rozijnen en stukjes sucade.quote:
Nee, het is iets anders maar we weten nog steeds niet watquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:21 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Een krentenbol is een rond broodje verrijkt met krenten, rozijnen en stukjes sucade.
Vertelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
grmbl gloeiende de eerste week van de maand zuigt zo erg
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Slik je pil gewoon door.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Owww, dus jij was dat die dat zei.quote:
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Owww, dus jij was dat die dat zei.
ZIJ HAHAHAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Owww, dus jij was dat die dat zij.
oe ninja editquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Owww, dus jij was dat die dat zei.
Uhh nee, maar het lag er wel erg duidelijk bovenop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik veel.Dat hoeft toch niet altijd in de eerste week van de maand te zijn knuppel.
Maar je weet wel waar ik het over heb...quote:
quote:
Nee ik heb dit genot 10 jaar lang moeten missen dus ik ga echt de pil even niet doorslikkenquote:
Ben je tien jaar zwanger geweest?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb dit genot 10 jaar lang moeten missen dus ik ga echt de pil even niet doorslikken
Was je eerst een jongetje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb dit genot 10 jaar lang moeten missen dus ik ga echt de pil even niet doorslikken
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je weet wel waar ik het over heb...
Ik heb daar geen neus voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh nee, maar het lag er wel erg duidelijk bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |