Hehe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
1.83 groot. Bijna net zo breed. Armen als boomstammen, vingers als rookworsten.
Hallo.quote:
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn vader is een charmeur, vrouwen vinden hem vaak aantrekkelijk en hij heeft altijd andere vriendinnen, die liefst een stuk jonger zijn dan hij
Toch zou hij t liefst gewoon een vaste willen, maar dat lukt m niet. Hij is niet meevoelend genoeg, al denkt ie van wel
Zo'n vader, zo'n zoon.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.
Mijn bouw heb ik ook van mijn vader.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik lijk qua bouw op mn vader, voor de rest op niemand.
Donkere krullen, blauwe ogen en brede schouders.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mijn ontiegelijk zware stem van mijn vader. Ik heb ook de haargroei van mijn vader.
Op je zus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik lijk qua bouw op mn vader, voor de rest op niemand.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.
quote:
Je zag er anders wel heel schattig uit samen net chai.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]Ik ben veel te autistisch om een charmeur te kunnen zijn. en mij kom je niet tegen in een steegje. Ik ben bang in het donker.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]Ik ben veel te autistisch om een charmeur te kunnen zijn. en mij kom je niet tegen in een steegje. Ik kom niet buiten.
Jij ook met Maartje. Toen wij aankwamen lopen waren jullie aan het dansen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zag er anders wel heel schattig uit samen net chai.
ben jij ook een holbewoner net als je vader?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mijn ontiegelijk zware stem van mijn vader. Ik heb ook de haargroei van mijn vader.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk om dat iedere keer te moeten horenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook lekker
Zou wel willen dat mn vader eens een keer gewoon iemand vond. Nu hoor ik steeds hoe moeilijk hij het heeft enzo
Nee, ik vind een huisbewoner zijn veel prettiger. Welke aap gaat in een grot zonder centrale verwarming leven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ben jij ook een holbewoner net als je vader?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou iedereen vindt mn zus altijd knap
Haar schuld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij ook met Maartje. Toen wij aankwamen lopen waren jullie aan het dansen.
Ach ja, ik ben, net als mn pa, ook vroeg kaal.quote:
Een meisje in mijn klas haar vader heeft ook 2 jaar lang elk weekend een nieuwe gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk om dat iedere keer te moeten horen
Ik vind het ook geen pretje, maar goed. Hij heeft t aan zichzelf te danken, wil zich gewoon niet aanpassen aan een ander en vindt het dan raar dat t niet werktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk om dat iedere keer te moeten horen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haar schuld.
Jullie hadden echt moeten blijven, dat vuur was goaf!
Dat heb ik met mn moeder. Maar goed, die haat ondertussen alle mannen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook lekker
Zou wel willen dat mn vader eens een keer gewoon iemand vond. Nu hoor ik steeds hoe moeilijk hij het heeft enzo
ja een onontwikkelde holbewoner/aap/mossellmanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik vind een huisbewoner zijn veel prettiger. Welke aap gaat in een grot zonder centrale verwarming leven.
Maar dan had je het licht van het vuur op mijn voorhoofd zien weerkaatsen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Mozy het volgende:
[..]Achteraf gezien hadden we wel kunnen blijven.
Zo iemand zoals je vader?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ja een onontwikkelde holbewoner/aap/mossellman
Dan was ik blind geworden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan had je het licht van het vuur op mijn voorhoofd zien weerkaatsen.
Ik las moslimman.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef pokerstars het volgende:
[..]
ja een onontwikkelde holbewoner/aap/mossellman
Dat snap ik nooit zo goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik met mn moeder. Maar goed, die haat ondertussen alle mannen.
Hoef je niet meer te schrikken als je voor de spiegel staat.quote:
Ik vind dat toch wel sneuquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen pretje, maar goed. Hij heeft t aan zichzelf te danken, wil zich gewoon niet aanpassen aan een ander en vindt het dan raar dat t niet werkt
Daar heb ik allang geen last meer van.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoef je niet meer te schrikken als je voor de spiegel staat.
heb jij nou nog niet door dat ik het over jouw heb? (ik zet er tussen haakjes maar achter dat dit sarcasme is.... gewoon voor de zekerheid).quote:
Je ne parle pas francais.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef pokerstars het volgende:
[..]
heb jij nou nog niet door dat ik het over jouw heb? (ik zet er tussen haakjes maar achter dat dit sarcasme is.... gewoon voor de zekerheid).
lees Warnard enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een meisje in mijn klas haar vader heeft ook 2 jaar lang elk weekend een nieuwe gehad.
Ja precies, dat mijn vader nou 9 maanden is vreemd gegaan betekent toch niet dat iedereen dat zou doen. Sowieso, mensen zouden veel langer moeten nadenken voordat ze gaan trouwen en zeker voordat ze kinderen nemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo goed
Je hebt wel een beetje in dew hand op wie je valt en ik zou nooit meer gaan voor iemand die op mn ex lijkt (of op mn vader) wat meer zekerheid is prettig
Beide denk ik zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor hem of het idee op zich?
Gewenning?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb ik allang geen last meer van.
Hij is wel lief hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Warnard is een kneus. Met zijn grote neus.
Ik heb voor Duits nooit hoger dan een zes gestaan gemiddeld.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Nu we het toch over talen hebben, ik heb (ongeveer, normering is nog niet binnen) een 7 comma nog wat voor Duits audio/videodeel
Ach ja, gelukkig ben ik geen autist.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou ontmoet. Nu ben ik tenminste niet meer de lelijkste.
Comma ja?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Nu we het toch over talen hebben, ik heb (ongeveer, normering is nog niet binnen) een 7 comma nog wat voor Duits audio/videodeel
Hij is ook wel veel veranderd hoor, maar hij heeft echt een klein hartje. Altijd als ik verdrietig was op school was hij echt heel lief.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook niet. Je zal het maar hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig ben ik geen autist.
Ik moet nog een brief schrijven, serieus die fucking grammaticaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik heb voor Duits nooit hoger dan een zes gestaan gemiddeld.
Je zei net dat je veel te autistisch was!quote:
Maar dat betekend niet dat ik het heb.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zei net dat je veel te autistisch was!
De naamvallen zijn verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een brief schrijven, serieus die fucking grammatica
Duits spreken/lezen is okee, maar grammatica..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef pokerstars het volgende:
[..]
![]()
btw geef maar toe, duits stinkt duitsers stinken ook.
Soms denk je gewoon dat iets blijvend is en blijkt t dat niet te zijn. Nu zou ik t anders doen, maar ik ben nu ook anders, toen was ik minder wijsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies, dat mijn vader nou 9 maanden is vreemd gegaan betekent toch niet dat iedereen dat zou doen. Sowieso, mensen zouden veel langer moeten nadenken voordat ze gaan trouwen en zeker voordat ze kinderen nemen.
Dat zeg ik wel vaker, maar daar wordt ook niet naar geluisterd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ik het heb.
Je moet niet alles zo serieus nemen.
Nu snap ik het niet meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel vaker, maar daar wordt ook niet naar geluisterd.
Duizend uitzonderingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Marvin. het volgende:
[..]
De naamvallen zijn verschrikkelijk.
Ja klopt, maar alsof de slechtheid van 1 betekent dat iedereen slecht is... Dat m'n pa vreemd gaat oke, maar dat betekent toch niet dat ik of wie dan ook dat wel zou doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms denk je gewoon dat iets blijvend is en blijkt t dat niet te zijn. Nu zou ik t anders doen, maar ik ben nu ook anders, toen was ik minder wijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |