Hehe.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
1.83 groot. Bijna net zo breed. Armen als boomstammen, vingers als rookworsten.
Hallo.quote:
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn vader is een charmeur, vrouwen vinden hem vaak aantrekkelijk en hij heeft altijd andere vriendinnen, die liefst een stuk jonger zijn dan hij
Toch zou hij t liefst gewoon een vaste willen, maar dat lukt m niet. Hij is niet meevoelend genoeg, al denkt ie van wel
Zo'n vader, zo'n zoon.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.
Mijn bouw heb ik ook van mijn vader.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik lijk qua bouw op mn vader, voor de rest op niemand.
Donkere krullen, blauwe ogen en brede schouders.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mijn ontiegelijk zware stem van mijn vader. Ik heb ook de haargroei van mijn vader.
Op je zus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik lijk qua bouw op mn vader, voor de rest op niemand.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader was vroeger ook een charmeur. Nu is hij iemand die je niet in een steegje wilt tegenkomen.
quote:
Je zag er anders wel heel schattig uit samen net chai.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]Ik ben veel te autistisch om een charmeur te kunnen zijn. en mij kom je niet tegen in een steegje. Ik ben bang in het donker.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Mozy het volgende:
[..]Ik ben veel te autistisch om een charmeur te kunnen zijn. en mij kom je niet tegen in een steegje. Ik kom niet buiten.
Jij ook met Maartje. Toen wij aankwamen lopen waren jullie aan het dansen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je zag er anders wel heel schattig uit samen net chai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |