Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dan is het helemaal ergquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gaten in mijn schoenen dus mijn sokken soppen ook lekker nu
Ik heb al wel nieuwe gekochtquote:
er staan iig geen spellings fouten inquote:
Dat was ook het geen waar al mijn aandacht naar uitgingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staan iig geen spellings fouten in
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staan iig geen spellings fouten in
het ging nou niet om jouquote:
Jaaa die zijn moooiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
KoffieThee
Koffie drink ik alleen 's ochtends, maar thee kan ik de hele dag wel drinkenBen dol op kruidenthee en theebloemen vind ik zo mooi
Ja, ze kunnen vrij prijzig zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaa die zijn moooi![]()
Een winkeltje hier verkocht laatst ook theebloemen gewoon voor in de pot om mooi te zijn enzo![]()
Maar die krengen waren 5 euro, dat vond ik toch een beetje te
Oeh wel goeie tipquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen vrij prijzig zijnIkzelf koop ze niet hier in NL, omdat ze echt te duur zijn. Via eBay kun je ze vaak goedkoop vanuit het buitenland importeren en dat bevalt me erg goed
En naast erg mooi is de thee nog lekker ook!
het heet ook KSC en geen TSCquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
Wat een prachtige OP, maar ik mis als fervent theedrinker toch de T in de tag en de "Thee" in de banner
Schaam jullie!
Tevens hallo
Lees de OP eensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het heet ook KSC en geen TSC
KTSC daarom dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het heet ook KSC en geen TSC
BX ook weer blij, toch nog een pinguin.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
Wat een prachtige OP, maar ik mis als fervent theedrinker toch de T in de tag en de "Thee" in de banner
Schaam jullie!
Tevens hallo
Nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
BX ook weer blij, toch nog een pinguin.
Ga maar weer weg met je beterweterij, naabquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
Schaam jullie!
Ik zal lief doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar weer weg met je beterweterij, naab
Ik heb ook een pinguin, is ze dan dubbel blij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
BX ook weer blij, toch nog een pinguin.
Ik denk het, ze mist de mijne. Nu heb ik dat probleem wat minder, al moet ik misschien weer eens een ava nemen. Zal eens een avondje photoshoppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook een pinguin, is ze dan dubbel blij?
Nah, pinguïns zijn heilig voor me.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:14 schreef Fha het volgende:
Zolang er maar geen beebie pinguins dood gaan enzo
Ik ben het al aan het opetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef friemelaar het volgende:
Ha nasi makend vlinder vangend vrouwtje
Whehehe, je bedoeld denk ik met doorgelichte pinguin mijn avaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
AHA, een soort Calimero en een doorgelichte pinguïn d'r bij .......
Spannend
Als er maar een urencode aan hangt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef BrandX het volgende:
'middag
net van half 1 tot 4 uur sushi gegeten met mijn directe collega, onder de noemer werkbespreking in vrije tijd
En als de sushi maar lekker wasquote:
Sushi!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef BrandX het volgende:
'middag
net van half 1 tot 4 uur sushi gegeten met mijn directe collega, onder de noemer werkbespreking in vrije tijd
gezellig èn nuttig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sushi!Was het wel gezellig nuttig?
Welke tent is het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
erg lekker!![]()
We gaan het driemaandelijks doen, als ware trimester overleg
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar watquote:
Slim!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
gezellig èn nuttig!
We werken er allebei nog niet zo lang, ervaringen uitwisselen over het bedrijf ftw
Waar woon je, dan ga ik wel met je mee?quote:
altijd welkom bij mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar wat
Oeh, ik ben er nog maar net bij, maar mag ik ook komen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar wat
ja hoor, geen probs hierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ik ben er nog maar net bij, maar mag ik ook komen?![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Bij fles als zijn huis eindelijk bestaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
tis hier eigenlijk altijd wel gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind het nu al leuk hier!
![]()
Mooi, dan blijf ik nog wel even hangen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis hier eigenlijk altijd wel gezellig
Bier, tieten en bbq?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik nog wel even hangen!![]()
En het gaat nu al over al mijn favo dingen: thee, koffie, pinguins en sushiWat wil een mens nog meer
Mja, ik ken het. Ik ben verwend, laat ik het daar op houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.shabushabu.nl/
Wordt voor je neus klaargemaakt
Hoi, neuken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, dan blijf ik nog wel even hangen!![]()
En het gaat nu al over al mijn favo dingen: thee, koffie, pinguins en sushiWat wil een mens nog meer
Whehehe, bijnaquote:
Okeequote:
O dus dat is waarom ik altijd zin heb om terug te komen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis hier eigenlijk altijd wel gezellig
Kut, ik had een "nee" verwacht, hoe moet ik dit mijn vrouw nou weer uitleggen?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
O dus dat is waarom ik altijd zin heb om terug te komen!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, ik had een "nee" verwacht, hoe moet ik dit mijn vrouw nou weer uitleggen?
vertel de waarheid?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut, ik had een "nee" verwacht, hoe moet ik dit mijn vrouw nou weer uitleggen?
Hoe doe je dat, digitaal neukenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]"Lieverd, ik zit op een internetforum en ik ga digitaal neuken, vind je wel goed toch?
Ik heb een bed van 2,4 bij 2,2. Misschien merkt ze het niet?quote:
friemelquote:
Met bitjes in.quote:
Msn seks?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een bed van 2,4 bij 2,2. Misschien merkt ze het niet?
Vogeltje! is het gelukt met je tas?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Als ik een bitje in heb ga ik doorgaans iemand in een ring achterna
Daar heb je het al!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Als ik een bitje in heb ga ik doorgaans iemand in een ring achterna
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]hihihi Da's trouwens wel super stoer, als vrouw boxksen
![]()
wat?quote:
quote:
Bijna, haha mijn koffer zit vol, ik moet dr alleen nog mn pyama instoppen, maar ik was van plan dat donderdagochtend te doen, en dan op mn koffer te gaan zitten! zo krijg ik m wel dicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Fha![]()
![]()
Vogeltje! is het gelukt met je tas?
tweetyquote:
Hahaha oke danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Bijna, haha mijn koffer zit vol, ik moet dr alleen nog mn pyama instoppen, maar ik was van plan dat donderdagochtend te doen, en dan op mn koffer te gaan zitten! zo krijg ik m wel dicht.
Verder moets ik nog wat boeken meenemen die er niet in pasten dus die heb ik in de post gestopt.
3 boeken en 1 dvd voor 4 pond, vond ik best wel meevallen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat?Ow, sorry
ben niet helemaal helder vandaag
![]()
Vergeef me![]()
KSC meets zijn een HOAXquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ik ben er nog maar net bij, maar mag ik ook komen?![]()
bak zequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:21 schreef --Tweety-- het volgende:
Ben dr met een paar minuten wel weer,
moet ff mn vissticks in de oven stoppen.
Het enige wat ik ff vergeten was is dat ik morgen mijn stagebegeleider ontmoet, en die zij dat ze nog een kadootje voor me had liggen, dus ik hoop dat ze iets heel kleins gekocht heeft, want anders past het niet in mn koffer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha oke dan![]()
En dat valt inderdaad heel erg mee![]()
![]()
![]()
Vooral dat laatste deel is nogalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Het enige wat ik ff vergeten was is dat ik morgen mijn stagebegeleider ontmoet, en die zij dat ze nog een kadootje voor me had liggen, dus ik hoop dat ze iets heel kleins gekocht heeft, want anders past het niet in mn koffer.
En ik moet nog n voetbalshirt kopen,maar die gaat ook via de luchtpost naar huis denk ik!
En dan donderdagavond alles uitpakken en opruimen
Ja, dat is het enige deel van het naar huis gaan waar ik geen zin in hebquote:
Zelfs sushi haalt ze niet overquote:
Zo verkopen bij ook boeken vanaf 5 centquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef Pheno het volgende:
Wat de neuk, ik kijk op NS Hispeed voor een retourtje Parijs. Vanaf 35 euro. Op zich niet gelogen, maar als je op een prijs van 150 euro komt ipv 35 euro.....en dat is dan nog actietarief volgens de kalender.
Bij de laatste fokmeet dat ik dat deed was ik later getrouwd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:33 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien als je pure liefde bied dat mensen komen
En waar maken ze sushi voor mijn MOND?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.shabushabu.nl/
Wordt voor je neus klaargemaakt
Je hebt last van je rug, niet van die uitsteeksels waarmee je stokkies/bestek vast kunt houden hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar maken ze sushi voor mijn MOND?
Stokjes of je vingers. Never nooit niet bestekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt last van je rug, niet van die uitsteeksels waarmee je stokkies/bestek vast kunt houden hoor
Zal wal weze, maar sushi voor mijn neus zie ik gewoon niet zo zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Je hebt last van je rug, niet van die uitsteeksels waarmee je stokkies/bestek vast kunt houden hoor
Ging om het ideequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Pheno het volgende:
Stokjes of je vingers. Never nooit niet bestek
I know.quote:
Ligt eraan, hoe verkouden ben je en wil je echt een uni look-a-like (uni = zee-egel) op je sushi?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wal weze, maar sushi voor mijn neus zie ik gewoon niet zo zitten![]()
Oke nou durf ik niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe verkouden ben je en wil je echt een uni look-a-like (uni = zee-egel) op je sushi?
[ afbeelding ]
Verse zee-egel is superlekker. Maar dan ook echt vers. Als in net opengemaakt. Hoe langer het blijft liggen, hoe ranziger, imho. In Nederland niet lekker te krijgen, overduidelijkquote:
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verse zee-egel is superlekker. Maar dan ook echt vers. Als in net opengemaakt. Hoe langer het blijft liggen, hoe ranziger, imho. In Nederland niet lekker te krijgen, overduidelijk
In japan sta ik nergens meer van te kijken. Gehele starwars darth vader hubs of R2D2 hub. En weet ik voor debiele usbsticksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Fha het volgende:
Zijn er eigenlijk ook usb-kippen?Dan wil ik er een
http://www.geeky-gadgets.com/rubber-chicken-usb-drive/quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Fha het volgende:
Zijn er eigenlijk ook usb-kippen?Dan wil ik er een
Ik heb wel eens een usb wii remote gezien, die vond ik wel grappig, maar dat ding moest 10 euro kosten en had dan maar 1 gig geheugen.quote:
Wauw!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Met Lego kun je alles maken![]()
[ afbeelding ]
Ja die prijzen zijn altijd een beetje jammerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een usb wii remote gezien, die vond ik wel grappig, maar dat ding moest 10 euro kosten en had dan maar 1 gig geheugen.
Maar een usb kip is natuurlijk VEEL leuker!
Oeh, die wil ik hebben! die is leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook genoeg gezien daar. Vast ook wel ergens anders te krijgen, maar zag ze daar voor het eerstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Doe maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Pheno het volgende:
Of als ik nog eens ga (kans is 90+ %) dan jij wil ik er best wel wat meenemen
Ikke ook een ikke ook een!!quote:
1 zo'n lego ding is wel best hoor voor mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij kan ik ze beter bij mijn volgende online bestelling gooien, ik ga toch wat trammetjes bestellen
quote:
Ik heb geen idee of ze die kip ook hebben. Ik zal eens zoeken op de shops waar ik nog wel eens wat bestel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zo'n lego ding is wel best hoor voor mij .:+ Ik hoef de Fha kip niet
same here, een usb kip klinkt wel grappig, maar ik hoef m niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zo'n lego ding is wel best hoor voor mijIk hoef de Fha kip niet
Ik heb nog tonijnvlokken, dus ik ga eerst kijken of het me lukt okonomiyaki te maken.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog tonijnvlokken, dus ik ga eerst kijken of het me lukt okonomiyaki te maken.
Oh maar die lego ding is ook tof hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze die kip ook hebben. Ik zal eens zoeken op de shops waar ik nog wel eens wat bestel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt heerlijk!
Ik zeg doen!
Ja, zo`n lego ding word denk ik door meerdere mensen wel geaccepteerd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh maar die lego ding is ook tof hoorEn veel praktischer natuurlijk
Die kip vind ik een dag leuk en daarna erger ik me er dood aan dat hij veel te groot is
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Het ziet er niet uit, maar godskolere, als er naast die plaat met sushi zoiets als hemel bestaat dan komt deze dichtbij
Ja, die is echt gewoon tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, zo`n lego ding word denk ik door meerdere mensen wel geaccepteerd!
Wauw die roze monster usb stick!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
http://www.jlist.com/SEARCH/usb
Geen lego, maar wel een zooi toffe usb gadgets
Is dat een Japanse winkel dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef Pheno het volgende:
Van j-list wel. Maar dan meer Bento spullen.
Ik ben al wat door de hobbybookmarks aan het zoeken of 1 van de online shops wat heeft.
AL kun je ze ook bestellen via anderen zag ik. Maar als ik toch wat bestel wil ik ze wel mee bestellen. Maar ja, treintjes/trammetjes en lego usb sticks is een vreemde combi.
Die is leuk inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw die roze monster usb stick!
Maar dat soort dingen durf ik niet meer zo te bestellen, helaas is het me nu elke keer overkomen dat die dingen gemod zijn. Dus dat het lijkt dat ze 2GB of meer geheugen hebben, terwijl ze dat niet hebben. Die zijn dus totaal onbruikbaar danHad jij al wel zoiets eerder daar vandaan gehaald?
Ik ben echt dol op dat soort ongeinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Die is leuk inderdaadMaar ik zou hem in zwart willen
![]()
Wel dure krengen zeg. damn.
Ja, ik spaar treintjes. Nou ja, sparen. Ik weet wat ik wil hebben. Ik speur al een tijdje op het internet voor een bepaalde set, maar die is sinds 2007 niet meer geproduceerd. En ja hoor, ik vind die weer tofquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat een Japanse winkel dan?Dan durf ik het misschien toch wel, die roze is tof
En spaar jij treintjes enzo?
Ik vind die daar onder ook leuk, dat lappenpoppetjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op dat soort ongeinEn des te zoeter de kleuren des te beter
![]()
Ja, dat viel mij ook al opJe betaald echt voor design
Tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik spaar treintjes. Nou ja, sparen. Ik weet wat ik wil hebben. Ik speur al een tijdje op het internet voor een bepaalde set, maar die is sinds 2007 niet meer geproduceerd. En ja hoor, ik vind die weer tof
Ik zie ze zo niet in een van de hobbyshops, raar op zich. Nou ja, misschien ga ik toch nog naar Japan, of lang, of anders een weekje Tokio of zo, dus dan neem ik ze sowieso wel mee
Een stuk goedkoper dan bij die Amerikaanse shops, jesus, dure krengen daar
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind die daar onder ook leuk, dat lappenpoppetje![]()
Ik eis betaalbaar design verdumme![]()
of studentenkorting
Klein, ik ben kieskeurig. Ik heb 2 shinkansen treinen van ieder 2 meter. Ik wil alleen japanse treinen, en dan ook die in Hiroshima stoppen. Als ik zou beginnen aan alles wat in japan rijd heb ik een klein geldprobleem denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Hoe groot is je verzameling al?
[..]
WAUW! Die is inderdaad vet cool!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
http://www.1999.co.jp/eng/10089309
VETTTTT!
Tof! Heb je toevallig wat plaatjes? Ben wel benieuwd naar hoe ze eruit zienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klein, ik ben kieskeurig. Ik heb 2 shinkansen treinen van ieder 2 meter. Ik wil alleen japanse treinen, en dan ook die in Hiroshima stoppen. Als ik zou beginnen aan alles wat in japan rijd heb ik een klein geldprobleem denk ik
Mwoa die vind ik sufquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Pheno het volgende:
http://www.1999.co.jp/eng/10089309
VETTTTT!
TF haterquote:
Geef mij ookquote:
Gaat ze weer hoor, de schooierquote:
Ik moest nieuwe schoenen dus nu heb ik wel een beetje een financieel probleem deze maandquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat ze weer hoor, de schooierHebben ze geen gaarkeuken daar?
Mijn persoonlijke favoriet, gehaald in Tokyo bij Kato zelf (je moet er wat voor over hebben). http://www.newhallstation(...).php/products_id/568quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof! Heb je toevallig wat plaatjes? Ben wel benieuwd naar hoe ze eruit zien
Als je morgen naar Zwolle komt kun je bij mij en Suikertaartje aanschuivenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moest nieuwe schoenen dus nu heb ik wel een beetje een financieel probleem deze maandEn vast wel gaarkeuken ergens
ik weet alleen niet waar
Maar eten wat met liefde door een mama is gemaakt is veel lekkerder natuurlijk
Graagquote:
Ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de laatste fokmeet dat ik dat deed was ik later getrouwd.
Wauw! Die zijn echt tof! Niet van die standaard treintjes zeg maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favoriet, gehaald in Tokyo bij Kato zelf (je moet er wat voor over hebben). http://www.newhallstation(...).php/products_id/568
Briljant om als enige Europeaan daar rond te lopen en Japanners die je verbaasd aankijken
besteld via ebay via de meest betrouwbare winkel die ik daar ken:
http://www.newhallstation(...).php/products_id/765
Ik heb de addon sets ook, maar dat is alleen maar om ze langer te maken, zoals ze in het echt ook zijn
Prioriteitenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:05 schreef Fha het volgende:
Ik moest nieuwe schoenen dus nu heb ik wel een beetje een financieel probleem deze maand
Lieeefquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je morgen naar Zwolle komt kun je bij mij en Suikertaartje aanschuivenWe maken snelle Stroganof
Een USB-orgie? WTF?quote:
Naar de kantine van zon sportclub gaan, daar allequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeefen eet smakelijk alvast
Maar ik moet morgen cursussen
Misschien hebben ze wel cake
Dan ga ik wel onopvallend schranzen
dat doe ik ook altijd bij de vergaderingen met de koffie koekjes
![]()
Het ging nou juist een keer niet over seks MPGquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Lieeefen eet smakelijk alvast
Maar ik moet morgen cursussen
Misschien hebben ze wel cake
Dan ga ik wel onopvallend schranzen
dat doe ik ook altijd bij de vergaderingen met de koffie koekjes
![]()
Jup, en we gaan sushi van elkaars naakte lijven etenquote:
Nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging nou juist een keer niet over seks MPG
Graagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, en we gaan sushi van elkaars naakte lijven etenKom je ook?
Het wordt steeds gezelliger!quote:
W....T....Fquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, en we gaan sushi van elkaars naakte lijven etenKom je ook?
Oeh, note to self, niet proberen te kijken dan trek je een raar hoofd!quote:
Dat is hip mafquote:
Ooit van PI's en grapjes gehoord?quote:
Wie het eerst bij de mossel is!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, note to self, niet proberen te kijken dan trek je een raar hoofd!
Jij bent te jongquote:
Ik zie geen mosselquote:
Kennelijk nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooit van PI's en grapjes gehoord?
Humor komt met de jaren, ofzoquote:
Nietes!quote:
Praten we eindelijk eens over normale onderwerpen...... ... ... ... ...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Het ging nou juist een keer niet over seks MPG
Hier is het altijd gezelligquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger!![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Humor komt met de jaren, ofzo![]()
Gewoon lekker harde stekkers in geschikte gaatjes douwenquote:
En uploaden maar!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker harde stekkers in geschikte gaatjes douwen
lolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker harde stekkers in geschikte gaatjes douwen
Mannen doen toch alleen downloaden?!quote:
quote:
whehehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waar maken ze sushi voor mijn MOND?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe verkouden ben je en wil je echt een uni look-a-like (uni = zee-egel) op je sushi?
[ afbeelding ]
ik ga ook voor de 2de picquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
Voor fles:
[ afbeelding ]
En zet mij dit voor en ik ben in de hemel:
[ afbeelding ]
Multi tasken is een hoax en ik moet al koken. Dusquote:
quote:
Ik klik wel eens op een link.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
luilak, niet eens moeite doen voor een beetje downloaden?
jij maakt toch niet de sushi dat doet phenoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Multi tasken is een hoax en ik moet al koken. Dus
Ben al druk zat met uploaden hmmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
luilak, niet eens moeite doen voor een beetje downloaden?
Verder bestaat er geen eten natuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij maakt toch niet de sushi dat doet pheno
Mens, ga schoenen kopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Verder bestaat er geen eten natuurlijk
Nog meerquote:
niet tijdens een KSC sushi meetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Verder bestaat er geen eten natuurlijk
Ah, ik wil best wat sashimi snijden. Of een miso soepje maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet tijdens een KSC sushi meet
sashimiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik wil best wat sashimi snijden. Of een miso soepje maken.
*proestquote:
Ja, kijk, van dat soort opmerkingen word ik nieuwsgierig,quote:
Tuulukquote:
Met LLquote:
Ik zie m anders nie hoor. is nog 75 posts te vroeg, denk ikquote:
Ik krijg zin om naar mijn favo sushi tent te gaan. Dat is pas kut, wetend dat het een kleine 10000 km verder op is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik krijg honger van al dat eten
Goed hequote:
Nog geen 24 uur met die maglev zetpil van jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg zin om naar mijn favo sushi tent te gaan. Dat is pas kut, wetend dat het een kleine 10000 km verder op is.
Je ziet niks van dat ei hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed he![]()
Moet ook nog zoiets maken over het afgelopen jaar, maar het wordt nooit meer zo cool als die met LL erin
Overigens ligt dat niet alleen aan LL
Ik dacht dat ik m online zag, maar het was iemand anders,,,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie m anders nie hoor. is nog 75 posts te vroeg, denk ik.
hahahahhaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonguhzit niet te fokken met me ei
![]()
anders ik wel maar tegen de tijd dat ik daar ben zullen ze wel willen sluitenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg zin om naar mijn favo sushi tent te gaan. Dat is pas kut, wetend dat het een kleine 10000 km verder op is.
Braaf!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
Ik moest hier posten, werd mij verteld.
welk eiquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
Dat van Fles. Moet je maar MPG'en.quote:
Die in Fles zijn rug, die waar die kies tussen zitquote:
ik heb niks verteldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
Hij heeft vast met een geel vogeltje gebabbeldquote:
Ik heb nog wel een reserveveter voor jullie!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Braaf!
Ik vind dat jij ook nog een donatie moet doen voor de nieuwe schoenen van Vogeltje en ik
Jeejquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een reserveveter voor jullie!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Die in Fles zijn rug, die waar die kies tussen zit
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft vast met een geel vogeltje gebabbeld
Goed plan, ik stel voor dat wij het KSC goede doel worden!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Braaf!
Ik vind dat jij ook nog een donatie moet doen voor de nieuwe schoenen van Vogeltje en ik
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Goed plan, ik stel voor dat wij het KSC goede doel worden!
ik geloof jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dit geel vogeltje is onschuldig! Echt!
Ik moet morgen om 6 uur op, 7 uur richting trein.... dus stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
ik moet er morgen om 7 uur uit om 8 uur staan de werklui hier op de stoep
maar jij hoeft niet 01.00 s'nachts te werkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 6 uur op, 7 uur richting trein.... dus stel je niet zo aan.
Dan laat je ze maar zonder supervisie batsenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij hoeft niet 01.00 s'nachts te werken
en dan rond een uur of 3 pas je bed in![]()
Nou nou jongens, geen ruzie maken. Bitchfighting moet je overlaten aan de dames! Wij kunnen dat VEEL beter.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die keus heb je zelf gemaaktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij hoeft niet 01.00 s'nachts te werken
en dan rond een uur of 3 pas je bed in![]()
als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan laat je ze maar zonder supervisie batsen
dat moet je me morgenvroeg maar niet vragenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die keus heb je zelf gemaakt
En je vind het maar al te leuk geloof ik
Ik moet morgen om half 9 op, tien voor 9 op de fiets zitten.... dus jullie hebben gewoon pechquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nou nou jongens, geen ruzie maken. Bitchfighting moet je overlaten aan de dames! Wij kunnen dat VEEL beter.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet morgen om half 9 op, tien voor 9 op de fiets zitten.... dus jullie hebben gewoon pech
Inderdaad, een avondje zonder voyeurisme overleeft GF ook wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan laat je ze maar zonder supervisie batsen
Ohw manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo hopen dat ik die bid win. Kutkutkut. DIt is nog erger dan wachten op een aflevering van Lost
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, een avondje zonder voyeurisme overleeft GF ook wel!
Heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw manZo herkenbaar
Ik heb echt nachtenlang zitten F5en als ik weer ergens bezig was
Ik vrees dat ik tot 5 februari moet wachten, als mijn japans me nu niet in de steek laat wegens zenuwen. Deze trein wil ik al zo freaking lang. En nog in de oude kleurstelling ook, die tig keer toffer is dan de nieuwe (saaiere). Al wil ik die misschien nog ooit voor de heb, als ik het tegenkomquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw manZo herkenbaar
Ik heb echt nachtenlang zitten F5en als ik weer ergens bezig was
kan je wel zien wat er verder wordt geboden ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo hopen dat ik die bid win. Kutkutkut. DIt is nog erger dan wachten op een aflevering van Lost
Als ik 5000x per uur ga F5'en wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je wel zien wat er verder wordt geboden ?
Hoe lang nog??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
ik ben momenteel bezig met partijhandel bij de domeinen en daar doe je een gesloten bod en hoop je dat er niemand er over gaatquote:
Dan zet je een spaarpot neer, scheelt ook weer personeelskosten!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar niet zonder de centjes
tot 5 februariquote:
jij gelooft nog in het goede van de mensenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet je een spaarpot neer, scheelt ook weer personeelskosten!
dat denk jijquote:
Je woont niet in de BIjlmer hoor... dan kan dat nog best!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij gelooft nog in het goede van de mensen
Slapeloze nachtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik tot 5 februari moet wachten, als mijn japans me nu niet in de steek laat wegens zenuwen. Deze trein wil ik al zo freaking lang. En nog in de oude kleurstelling ook, die tig keer toffer is dan de nieuwe (saaiere). Al wil ik die misschien nog ooit voor de heb, als ik het tegenkom
*timewarpt naar vrijdag....
ik woon ook niet in sprookjeslandquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je woont niet in de BIjlmer hoor... dan kan dat nog best!
Symquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Even een hallo en een doei tegelijk.
M'n lief brengt de kids naar bed dus heb ik ff een minuutje
En daarna brengt ze jou naar bed?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Wow een heel minuutje!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Lost: 4 uur, dan begint aflevering 1 van seizoen 6. Al gezien op een leaked cam op hawai. Daarna episode 2. Morgen kan ik die dus kijken. Nee, daar blijf ik niet voor op.quote:
Bef zequote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wow een heel minuutje!
Geniet ervan.
quote:
We zouden het toch nog even geheim houden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef Fha het volgende:
Zo. Net Fred verteld dat ik een nieuwe vriend heb. Nu moet ik toch wel even een vette partij janken zeg hahahaha
hij heeft er wel op gebodenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi!Ben weer terug van de yoga
En Pheno, lees ik het goed dat je een nieuwe trein besteld hebt?
ook al van die fijne vlinders?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef Fha het volgende:
Zo. Net Fred verteld dat ik een nieuwe vriend heb. Nu moet ik toch wel even een vette partij janken zeg hahahaha
Even op adem komen en dan verder krikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ik geniet ook heel erg van mijn real life
Ben momenteel overdag lekker met de paarden bezig, en daar kom ik best van bij
Is Fred je ex-vriend? Ik heb dat natuurlijk gemist aangezien ik hier nieuw benquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef Fha het volgende:
Scherpquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Fred je ex-vriend? Ik heb dat natuurlijk gemist aangezien ik hier nieuw ben
Maar wel leuk dat je een nieuwe vriend hebt!
dat is altijd goed om te horenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook al van die fijne vlinders?
Lijkt wel besmettelijk
Trouwens wel grappig hoe blij mijn kids zijn met de nieuwe situatie
Tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft er wel op geboden
Jij hebt dus ook een nieuw vriendje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook al van die fijne vlinders?
Lijkt wel besmettelijk
Trouwens wel grappig hoe blij mijn kids zijn met de nieuwe situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |