Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dan is het helemaal ergquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gaten in mijn schoenen dus mijn sokken soppen ook lekker nu
Ik heb al wel nieuwe gekochtquote:
er staan iig geen spellings fouten inquote:
Dat was ook het geen waar al mijn aandacht naar uitgingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staan iig geen spellings fouten in
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er staan iig geen spellings fouten in
het ging nou niet om jouquote:
Jaaa die zijn moooiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
KoffieThee
Koffie drink ik alleen 's ochtends, maar thee kan ik de hele dag wel drinkenBen dol op kruidenthee en theebloemen vind ik zo mooi
Ja, ze kunnen vrij prijzig zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaa die zijn moooi![]()
Een winkeltje hier verkocht laatst ook theebloemen gewoon voor in de pot om mooi te zijn enzo![]()
Maar die krengen waren 5 euro, dat vond ik toch een beetje te
Oeh wel goeie tipquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen vrij prijzig zijnIkzelf koop ze niet hier in NL, omdat ze echt te duur zijn. Via eBay kun je ze vaak goedkoop vanuit het buitenland importeren en dat bevalt me erg goed
En naast erg mooi is de thee nog lekker ook!
het heet ook KSC en geen TSCquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
Wat een prachtige OP, maar ik mis als fervent theedrinker toch de T in de tag en de "Thee" in de banner
Schaam jullie!
Tevens hallo
Lees de OP eensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het heet ook KSC en geen TSC
KTSC daarom dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het heet ook KSC en geen TSC
BX ook weer blij, toch nog een pinguin.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
Wat een prachtige OP, maar ik mis als fervent theedrinker toch de T in de tag en de "Thee" in de banner
Schaam jullie!
Tevens hallo
Nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
BX ook weer blij, toch nog een pinguin.
Ga maar weer weg met je beterweterij, naabquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Pingwingei het volgende:
Schaam jullie!
Ik zal lief doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar weer weg met je beterweterij, naab
Ik heb ook een pinguin, is ze dan dubbel blij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
BX ook weer blij, toch nog een pinguin.
Ik denk het, ze mist de mijne. Nu heb ik dat probleem wat minder, al moet ik misschien weer eens een ava nemen. Zal eens een avondje photoshoppen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook een pinguin, is ze dan dubbel blij?
Nah, pinguïns zijn heilig voor me.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:14 schreef Fha het volgende:
Zolang er maar geen beebie pinguins dood gaan enzo
Ik ben het al aan het opetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef friemelaar het volgende:
Ha nasi makend vlinder vangend vrouwtje
Whehehe, je bedoeld denk ik met doorgelichte pinguin mijn avaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef friemelaar het volgende:
AHA, een soort Calimero en een doorgelichte pinguïn d'r bij .......
Spannend
Als er maar een urencode aan hangt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef BrandX het volgende:
'middag
net van half 1 tot 4 uur sushi gegeten met mijn directe collega, onder de noemer werkbespreking in vrije tijd
En als de sushi maar lekker wasquote:
Sushi!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef BrandX het volgende:
'middag
net van half 1 tot 4 uur sushi gegeten met mijn directe collega, onder de noemer werkbespreking in vrije tijd
gezellig èn nuttig!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sushi!Was het wel gezellig nuttig?
Welke tent is het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
erg lekker!![]()
We gaan het driemaandelijks doen, als ware trimester overleg
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar watquote:
Slim!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
gezellig èn nuttig!
We werken er allebei nog niet zo lang, ervaringen uitwisselen over het bedrijf ftw
Waar woon je, dan ga ik wel met je mee?quote:
altijd welkom bij mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik sushi zou maken als er een KSC meet is, dus je regelt maar wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |